Vaimon siskolle 1000€ budjetilla tietokonetta

Liittynyt
04.08.2017
Viestejä
272
Otsikko kertookin olennaisen
WoW (lisäreineen), Sims, Witcher sekä AC on pelatuimmat pelit.

1000€ budjettiin pitäisi sisällyttää järkevä kone.
 
Liittynyt
26.06.2020
Viestejä
1 298
Lisäksi: suomesta vai ulkomailta? Kasaus itse vai liikkeessä? Sisältyykö hintaan näyttö, hiiri ja näppis ja windows?
 
Liittynyt
04.08.2017
Viestejä
272
Suomesta. Kiitos avusta. Kasauksen hoidan itse. Windowsin saa ebaysta halvalla.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
6 111
B550-emolevyjen myyntiin tulon jälkeen on suht hölmöä ostaa noita ylihintaisia bundleja. Samalla rahalla saa reippaanlaisesti paremman emon pcie 4 tuella.


Näytönohjain lähtisi Saksasta halvemmalla ja malliksi saisi vielä hyötyohjelmissa ripeän Evgan ko:n 320€:lla. Crucialin p1 myös sopuhintainen tuolla, kun teran saa n.100€:lla.
 
Liittynyt
04.08.2017
Viestejä
272
@Baldrick Saksasta tilaaminen ei tässä kohtaa tule kysymykseen. Täytyy vaihtaa nuo osat tuohon bundleen, riippuen saatavuudesta.

@E.T Täytyy vaihtaa jompikumpi poweriksi.

Edit. Tuota emoa ei näytä Jimmsin listoilta edes löytyvän.
 

E.T

Liittynyt
27.02.2017
Viestejä
6 255
650 wattisen powerin tarvitsee ainoastaan tehokkaiden pelinäytönohjainten kanssa.
Noille riittäisi itse asiassa 450 wattinenkin oikein hyvin.
 

Timo 2

Premium-jäsen
Tukijäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 060
@Baldrick Saksasta tilaaminen ei tässä kohtaa tule kysymykseen. Täytyy vaihtaa nuo osat tuohon bundleen, riippuen saatavuudesta.

@E.T Täytyy vaihtaa jompikumpi poweriksi.

Edit. Tuota emoa ei näytä Jimmsin listoilta edes löytyvän.
Miksi tilaisit pelkästään jimmsiltä?
Pistä osat tuon hinta.fi ostoskoriin ja säästät voit säätää helposti monta kymppiä, jopa satkun.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
6 111
Noista varmaan valkkaisin itse, jos pelkkä Jimms vaihtoehtona.
 
Liittynyt
04.08.2017
Viestejä
272
Tuollaiseksi toi nyt muotoutui. Intel valittu pelisuorituskyvyn perusteella, poweri taas saatavuuden. Ompahan virtalähteen puolesta päivitysvaraa jatkossa.
 

Liitteet

Liittynyt
26.06.2020
Viestejä
1 298
Kun kerran jimms oli se ostospaikka mistä kaikki piti hankkia niin oikein hyvä paketti. Itse olisin tosin vaihtanut näyttiksen rx 5700 xt malliin mutta kukin mieltymyksiensä mukaan :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 039
Tuollaiseksi toi nyt muotoutui. Intel valittu pelisuorituskyvyn perusteella, poweri taas saatavuuden. Ompahan virtalähteen puolesta päivitysvaraa jatkossa.
Ero on pelisuorituskyvyssä noiden kahden setin välillä käytännössä olematon. Intel on jopa hitaampi jossain peleissä (joissain toki nopeampi). Ja erot on luokkaa alle 5% kummallakin.

Ei kuitenkaan ole huono ostos ja setti näyttää hyvältä. Se on vaan ihmisten korvienvälissä, että Intel on vieläkin peleissä automaattisesti nopeampi. Ja tuo prosessorikin vastaa suunnilleen i7-8700:sta, joka on täysin riittävä kaikille nykypeleille. Itse olisin ottanut MSI Ventuksen näytönohjaimeksi, mutta se on kuitenkin vaan oma valmistajapreferenssi. Myös Asus DUAL on tarjouksessa, mutta se ei ole Asuksen paras sarja.

En sanoisi mitään, jos tuossa lukisi "Intel valittu, kun en halua säätää". :)
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 466
Viestejä
4 192 159
Jäsenet
70 745
Uusin jäsen
Rroy

Hinta.fi

Ylös Bottom