Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jo se on hyvä vaihtoehto mutta tarjous aika on nyt loppunut ja halusin räätälöidä omat osat.Passaako sen verran ryöstää topiccia ja kysästä, että olisiko tästä mihinkään tuohon 1500e hintaluokkaan (kompletin -13 % alennus)
Komplett Gamer Premium a175 - Komplett Gamer Premium
Miksi sotket omat asiat kokoajan muihin ketjuihin? Mikset vaan kirjoita näistä asioista omassa ketjussasi?Jo se on hyvä vaihtoehto mutta tarjous aika on nyt loppunut ja halusin räätälöidä omat osat.
Häh siis mitä 13 minuttia aikaa syöttä luottokortti tilata ja maksaa ja sitten vielä pankki tunnistautuminen mikä stressi!
Perjantai 13 Heinäkuuta kello 13.13 oli vain 13 minuttia auki se tarjous.
Eikö riitä postaus yhteen paikkaan samasta asiasta? Komplett-asia ennemminkin. Ja eihän tässä ketjussa ole tarkoitus sinulle konetta valitaTilasin Komplettista tänään mutta kun se tarjous aika oli vain 13 minuuttia ja hirveä stressi valita osat valitsin vahingossa 2 eri emolevyä. Näytönohjain, RAM ja SSD ja Windows 10 ostan muualta. Olin yhtedessä asiakaspalveluun ja valitin että mihinkään en pystynyt syöttää tilinumeroa.
Asiakaspalvelu kertoi chatissa että rahat palautuvat automaattisesti kortille (Mastercard) 2-10 päivän sisälle vaikka en ole tallentanut korttia mihinkään laitan tästä myös sähköposta Kompetille ja mainitsen tilausnumeroni varmuuden vuoksi. Loistava tarjous kiitoksia Komplett!!!katso liitettä 117796
No koska ketjun aloittaja mietti myös Komplettia ja tarjous on nyt umpeutunut se aika. Mitä tulee miksi en kertonut ei ollut aikaa huomasin vähän ennen 13 että mitä ihmettä... ja sitten aloin miettiä osia.Miksi sotket omat asiat kokoajan muihin ketjuihin? Mikset vaan kirjoita näistä asioista omassa ketjussasi?
On se, niin oli minunkin viesti ja tämä myös.. Mutta tämä ei ole ensimmäinen kerta kun postat omat asiat toiseen ketjuun oman sijaan. Ja nyt pakko sanoa että on joskus vaikea ymmärtää mitä haluat kirjoittaa. Niinkuin ylläoleva viestikin..No koska ketjun aloittaja mietti myös Komplettia ja tarjous on nyt umpeutunut se aika. Mitä tulee miksi en kertonut ei ollut aikaa huomasin vähän ennen 13 että mitä ihmettä... ja sitten aloin miettiä osia.
'
Tein nyt niin että poistin minun turhan viestin tästä threadista täsmäälleen mitä tilasin mutta se ei ole offtopic kertoa että tarjous on ohitse.
Tässä hieman lisä tietoa mitä löysin. Ketjun aloittaja tekee mitä haluaa, mutta taidan jättää EVGA kortit väliin. Tuossa pitkässä videossa on selitetty miten asian voi mahdollisesti korjata, mutta kaikki se tuska ja vaiva niin taidan jättää väliin. Luulen että kortti pitää olla rekisteröity ja takuu tallessa että saa tukea valmistajalta ja minä en ota vastuuta jos joku tuota koettaa sätää.Jos noi EVGA-kortit kuumottaa, niin suosiolla vain toisen valmistajan korttia ostoon. Löytyy varmasti tarjouksia niistäkin. Terveisin EVGA GTX1060 tyyppivikaisen omistanut.
Evga yksi parhaista, jos nyt ostaa kaupasta. Käytettynä en uskaltaisi välttämättä ostaa.
Tuo vrm oli silloin kun 1080 ekat custom mallit tuli. Virheitä sattuu, ja ongelma korjattiin. Silti liikkeellä voi yhä olla näytönohjaimia käytettynä, joita ei ole korjautettu.
Kyseessähän oli valmistusvirhe, jonka seurauksena virransyöttö kärventyi. Pienellä muutoksella linjastossa asia korjautui.
Hei mikä on tilanne? Saako uteliasuutta kysyä ostitko ja mitkä osat ostit nyt lopulta? Vastaa toki sitten kun jaksat/ehdit.Ok... Tänään saisi Komplettilta kaikki muut osat edullisesti, malttaako sitä jättää emon vielä ostamatta
Hei mikä on tilanne? Saako uteliasuutta kysyä ostitko ja mitkä osat ostit nyt lopulta? Vastaa toki sitten kun jaksat/ehdit.
Ostit mitä tahansa toivotan iloista pelaamista sinulle ja vaimollesi. Ei ole mitään "parasta" mutta monta hyvää vaihtoehtoa.
Xmli voi olla oikeassa ja en ole asiantuntija miten nykyiset EVGA kortit toimii itse mietin vielä mistä tilaan joitakin osia jotka vielä ostamatta.
Joo, kirjoitinkin eilen tänne ostaneeni kaiken Komplettilta, mutta jostain syystä viesti taisi mennä hyvät tarjoukset-ketjuun (en todellakaan tiedä minkä takia), ja sieltä se luonnollisesti poistettiin offtopiccina.
Alimpana on pari heräteostosta - 500GB ssd oman koneeni jatkeeksi ja kuulokkeet, koska halvalla sai.
Kiitos vielä kaikille ketjuun osallistuneille!
Loistava ostos!!! Joo minun speciaali asia oli että ostin tietokone näytön (ennestään yksi näyttö jota jo 2 konetta käyttää) ja sinun speciaali ostos oli kuulokkeet. Minulla vielä ostamatta osia niin en voi vielä omassa threadissa ilmoittaa kokonaishintaa ja kaikki osat.Joo, kirjoitinkin eilen tänne ostaneeni kaiken Komplettilta, mutta jostain syystä viesti taisi mennä hyvät tarjoukset-ketjuun (en todellakaan tiedä minkä takia), ja sieltä se luonnollisesti poistettiin offtopiccina.
Alimpana on pari heräteostosta - 500GB ssd oman koneeni jatkeeksi ja kuulokkeet, koska halvalla sai.
Kiitos vielä kaikille ketjuun osallistuneille!
Emolevyn voi perua erikseen Kompletilla jos sen tekee ajoissa... minäkin mahdollisesti teen jonkun muutoksen mutta jos peruu ja vaihtaa osan niin ei tietenkään saa sitä 13% alennusta jos ottaa toisen emolevyn. Emolevyistä en ole niin hyvä asiantuntija kuin hsalonen. Ainoa asia tuohon toki luotan joihinkin youtube videoihin ja arvosteluihin aika paljon ja en sanoisi että minun tilaama emo on surkea mutta ei paras mahdollinen laatu/hinta suhde.Valitan, mutta on pieni mahdollisuus, että tuo emolevy ei boottaa tuolla prosessorilla.. Siksi itse välttelin B350:n suosittelua.
Hmm taidat olla oikeassa.Supported CPU
CPU Socket Type
AM4
CPU Type
Supports AMD Ryzen Desktop Processors and AMD A-Series/Athlon Processors for Socket AM4
Missä kohti se ongelma on?
"A-series/ Athlon processors support up to 2400 MHz. And the supporting frequency of memory varies with installed processor."
Tuo lause nyt näyttäisi minun logiikalla viittaavan vain muistin kellotaajuuteen A-/Athlon-sarjalaisilla.