Vac -ongelma CS:GO

Liittynyt
07.04.2017
Viestejä
22
Ihan alkuun, en tiedä ole varma onko oikea aihealue topicille mutta kasailin uuden koneen viikonlopun aikana ja aikoessani pelata cs:än comppia alkoi kone herjaamaan "Vac ei pystynyt todentamaan peli-istuntoasi". Koitin etsiä ohjeita ongelman ratkaisuun steamin omilta sivuilta ja lukuisilta muilta sivuilta missä suositeltiin pelitiedostojen eheyttämisestä pelin uudelleen asentamiseen ja kaikkea siltä väliltä mutta ongelma ei ratkennut.
 
Liittynyt
07.04.2017
Viestejä
22
Oon ladannu windowsin uusiks, kaikki ajurit, steamin sekä itse cs:n. Ei auttanut. Vac -banneja ei oo, koittanut useammalla accountillakin.
 
Liittynyt
20.02.2018
Viestejä
106
Redditistä löytyi tämmönen:

Turns out after the latest update some people can end up not having the SteamService.dll at the right place, causing the message "VAC was unable to verify your game session." to appear when trying to play CSGO.

To fix that all you need to do is copy your SteamService.dll from YOURSTEAMFOLDER\bin and paste it inside C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam.

Restart your PC!
 
Liittynyt
07.04.2017
Viestejä
22
Redditistä löytyi tämmönen:

Turns out after the latest update some people can end up not having the SteamService.dll at the right place, causing the message "VAC was unable to verify your game session." to appear when trying to play CSGO.

To fix that all you need to do is copy your SteamService.dll from YOURSTEAMFOLDER\bin and paste it inside C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam.

Restart your PC!
Hyvä tietää tuommonenki jatkossa jos tulee samaa ongelmaa. Toistaiseksi ongelma ratkesi sillä että käynnistin steamin järjestelmänvalvojana ja sitten vielä paikallisista tiedostoista itse pelin järjestelmänvalvojana.
 
Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
1
Steamista auki pelin kohdalta oikealla hiirenpainikkeella:

-Counter-Strike: Clobal Offensive - Ominaisuudet
-Paikalliset tiedostot
->Tarkista pelitietojen eheys...

Mulla toimii ainakin joka kerta. Löytää jonkun yhden tiedoston, jonka tarkistus epäonnistuu.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 682
Viestejä
4 188 754
Jäsenet
70 778
Uusin jäsen
Heiniks

Hinta.fi

Ylös Bottom