Uutta konetta kasaamassa

Liittynyt
28.11.2018
Viestejä
13
Morjesta!

Eli oon siis kasaamassa uutta konetta, mut olis muutama kysymys koskien näyttistä & koteloa.
Toki muistakin osista saa antaa kommenttia mitä vaihtaa ja miksi.

Listassa ei oo prosessoria, koska mulla on jo jimmsin blackfridaysta ostettu 9700k jo odottelemassa hyllyssä.





Konetta käytän pääosassa pelailuun, 1440p resolla sekä 165hz näytöllä.

Kuinka paljon noilla 2080ti malleilla on eroa ja oisko mahdollista saada suositusta mitä ottaa jos listalla oleva ei oo fiksu valinta.

Kotelosta sen verta mietin et ehkä joku vähän pienempi kotelo vois olla koska luulen et toi FD R6 on samaa luokkaa ellei isompi kun R5. Saisko tähän jotain vaihtoehtoa, ja mahdollisesti siinä samassa vaihtoehtoista emolevyä jos ostoskorissa oleva malli ei siihen mahdu. Samoin vaatiiko koppa lisää tuuletusta kun on 9700k ja 2080ti pöhisemässä.

Kiitos jo etukäteen vastauksista.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 952
Tuo Fractal Define on todella suuri kotelo. Mielestäni liian suuri jos ei ole erityista tarvetta noin suurelle kotelolle.
ATX-emolevy mahtuu kaikkiin ATX koteloihin. Suosittelisin R5 mallia, joka on järkevää kokoa.
Katso noiden koteloiden mittoja, jotta saat oikean kuvan koteloiden koosta.
 
Liittynyt
28.11.2018
Viestejä
13
Tuo Fractal Define on todella suuri kotelo. Mielestäni liian suuri jos ei ole erityista tarvetta noin suurelle kotelolle.
ATX-emolevy mahtuu kaikkiin ATX koteloihin. Suosittelisin R5 mallia, joka on järkevää kokoa.
Katso noiden koteloiden mittoja, jotta saat oikean kuvan koteloiden koosta.
Joo aattelinkin et se on varmaan aika iso. Noita muitakin Fractal designin malleja kattellu. Kovalevy räkille ei ainakaan kyl oo tarvetta..
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 218
Viestejä
4 249 575
Jäsenet
71 302
Uusin jäsen
Maukkaonhoukka

Hinta.fi

Ylös Bottom