Uusia osia koneeseen.

Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4
Moi,

tarvitsen siis uuden emolevyn, siihen sopivat muistit (16GB) ja prosessorin.
Käyttö: pelaaminen

Valmiiksi löytyy:
Fractal desing R5
1070 gtx
Virtalähde
2 kpl samsung ssd asemia

Onko näissä osissa mitään valittamista, pitäisi kohtalaisen halvalla päästä.

Kingston 16GB (2x8GB) Hyper X Fury, DDR4 2666MHz, CL16, 1.20V
AMD Ryzen 5 1600X, AM4, 3.6 GHz, 6-core
MSI X370 GAMING PRO, ATX -emolevy
https://www.jimms.fi/fi/Product/Sho...gb-hyper-x-fury-ddr4-2666mhz-cl16-1_20v-musta
Prossun kaveriksi joku passeli jäähy vielä ja itse kasaan. Max hinta paketille 600€ mieluummin tietenkin alle. Ajattelin että prosessoria saisi päivitettyä tulevaisuudessa tehokkaammaksi kunhan
lompakko sallii. Haluan laadukkaan emolevyn mahd. halvalla vaikka sellainen kombinaatio harvoin toteutuu, en ole seurannut näitä vuosikausiin että tietämys on vähän 8 vuoden takaista.

Jotain varmasti unohtui mutta mennään tällä. Kiitos vastauksista!
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
3 930
Mikäli prosessoripäivitys on mielessä tulevaisuudessa, ennemmin 1600 ilman X:a. Sen mukana tulee ihan passeli jäähy. Eikä edes Ryzen 3 olisi täysin mahdoton ajatus mikäli isket Zen2:n ensi vuoden alkupuolella. Tosin sitten joutuu menemään 4 ytimellä noin vuoden ajan.

Muistien hinnat ovat mitä ovat, sille ei mitään voi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
694
Mikä nykyinen virtalähde on? Jos on kovin vanha tai muuten huonohko kannattaa ehkä päivittää se samalla.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4
Nykyinen kone on vuosimallia 2011 ja sen aikainen virtalähde rupesi tikittämään. ostin uuden puoli vuotta sitten ja pitäisi olla laatukampe. En nyt muista mikä se oli kun olen nyt reissussa, kävin hakemassa paikallisesta liikkeestä kun piti joku saada vanhan leviämisen pelossa nopeasti. ajattelin vuoden mennä tuolla 1600X prossulla ja katsella sitten zen2:sia.

Yleensä tosiaan ollut aina inteliä mutta tuo ryzeni välttää benchmarkkien mukaan minun käyttöön hyvin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 418
Viestejä
4 332 782
Jäsenet
72 208
Uusin jäsen
Perhana00

Hinta.fi

Ylös Bottom