Uusi tietokone lähinnä pelaamiseen (max. 2000€)

Iltaa!

Olisi tarkoitus piitkästä aikaa päivittää kone niin, että pääsisi pelaamaan modernimpiakin pelejä (uusin Battlefield, Wukong, Call of Duty) vähintään 2K-tarkkuudella ja sulavalla ruudunpäivityksellä. Hankkisin koneen valmiiksi kasattuna.
Tavoitteena hieman pienempi kone, joka mahtuisi työpöydälle ja jota olisi helpohko liikutella esimerkiksi laneille, eikä pitäisi ihan hirvittävää metakkaa tai kuumentaisi kämppää.

Olen totaalisesti tippunut komponenttien maailmasta joten kaikki apu tulee tarpeeseen. Koitin epätoivoisesti etsiskellä forumilta jotain suht valmista mallia. Onkohan minun ostoskori tasapainoinen ja sellainen, että ei tarvitsisi ihan heti kaivella kuvetta, eli kestäisi vähän pidempäänkin pelailla noilla spekseillä mitä yllä mainitsin? Toisaalta jos tavoitteena on 1440p-näytöllä pelailu, onko nipistämisen varaa (jäisi rahaa esimerkiksi uuteen näppäimistöön ja kuulokkeisiin)?

Ostoskori

sulavalla ruudunpäivityksellä

Voit valita toisen. :D

Olen totaalisesti tippunut komponenttien maailmasta joten kaikki apu tulee tarpeeseen. Koitin epätoivoisesti etsiskellä forumilta jotain suht valmista mallia. Onkohan minun ostoskori tasapainoinen ja sellainen, että ei tarvitsisi ihan heti kaivella kuvetta, eli kestäisi vähän pidempäänkin pelailla noilla spekseillä mitä yllä mainitsin? Toisaalta jos tavoitteena on 1440p-näytöllä pelailu, onko nipistämisen varaa (jäisi rahaa esimerkiksi uuteen näppäimistöön ja kuulokkeisiin)?

No, periaatteessa 9070 on vähän halvempi kuin 9070XT eikä ole suorituskyvystä hirmu kaukana. Mutta usein se on hinnoiteltu liian lähelle 9070XT:tä, joten yhdestä paikasta valmiiksi kasattuna ostaminen nousee esteeksi.

Se mistä nipistäisin on 9800X3D. 7800X3D maksaa 400€ Datatronicilla ja on varmasti ihan riittävän tehokas, 530€ 9800X3D:stä on liikaa.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
291 384
Jäsenet
79 988
Uusin jäsen
jejzm

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom