Uusi tietokone, eikä mikki toimi peleissä.

Eli ostin kaverilta koneen. Kertoi pelanneensa muutaman pelin cs2 ja puhunut tiimiläisilleen ilman ongelmia. Minä ostin koneen eikä vaan mikki toimi missään pelissä. Olen antanut peleille/mikille luvan jokaiseen appiin, asetuksissa pystyy tekemään äänitestauksen, joka tallentaa haluamasi ajan ääntä ja voit sitten kuunnella sen. Kuulen oman ääntelyn siellä kyllä. Eli tietokone ymmärtää että mulla on mikki, mutta ei anna sen toimia peleissä jostain syystä.

Vinkkejä?

3.5 mm liitäntään menevä mikki vai USB-mikki? Olettaen, että käytössä on Windows niin onhan Windowsin puolelta valittu oikea tallennuslaite sisääntulooksi. Eli paina WIN + R ja kirjoita mmsys.cpl ja paina OK.
Useasti myös peleissä voi valita tuon tallennuslaitteen, eli kannattaa pelienkin asetuksesta kurkata, että valittuna on tuo mikki.

1734216176128.png
1734216207027.png

3.5mm liitäntään menevä.
Tuolta näyttää nuo. Kävin ne aikasemmin jo chekkaamassa ja oli enabled jo silloin. en tiedä mitä tuo line in not plugged in meinaa, mutta muuten näyttää ookoo. ja peleissä kyllä valittuna tuo sama.
Ei toimi missään voice chätissä, ei discordissa, league of legendsissä, fortnitessa. Mitä näitä nyt ehtinyt testaamaan..

Statistiikka

Viestiketjuista
261 706
Jäsenet
74 834
Uusin jäsen
jrahkon

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom