Uusi sohva (kulmasohvat, divaanisohvat, yms)

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 342
En löytänyt aiheesta toista triidiä. Saa toki vinkata jos sellainen löytyy.

Eli budjetti se noin 1000€, joustaa tarvittaessa. Noita huonekaluliikkeitä on niin monta, etten tiedä mistä lähtisi katsomaan ja en tiedä onko noihin Maskun tuotteisiin ja hintoihin uskomista kun viikon välein tulee jotai tarjouskampanjoita. Tarjontaa myös riittää.

Mieluiten kulma -tai divaanisohva. Väriltään ei niin väliä, yleensä sen saa valittua mallin kohdalla.

Nyt en suoriltaan osaa sanoa kokoa, mutta leveys max 2,8m ja pituus max 2,4m niin on suuntaa antava.

Pitäisi muuten olla laadukas ja kestävä.

Tiedustelen täältä ekana.

Minä kiitän etukäteen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 854
Mä luulen että nää on niin makuasioita että joudut tällaiset varmaan ihan itte päättämään.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
20 172
Mä luulen että nää on niin makuasioita että joudut tällaiset varmaan ihan itte päättämään.
Myös minun kristallipallo sanoo, että tällaiset pitää jokaisen päättää ihan itse omien tarpeiden mukaisesti. Ei niitä huonekaluliikkeitä kuitenkaan niin paljoa ole, että tehtävä olisi mahdoton. Maskun tuotteet tuppaavat olemaan monin paikoin sekundaa, mutta saattaa siellä seassa olla joskus ihan hyvääkin kamaa.

Vanhemmilla on tällainen ja on ollut ihan ok, mutta saattaa olla noilla aloittajan spekseillä vähän liian leveä:


Tuota on myyty aina noin tonnilla, joten tuo ovh-hinta ei pidä paikkaansa.
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
271
Aikaisemmin stemmasta ostettiin 900 eurolla semmoinen virossa koottu löhömallin sohva=syvä istuinosa, se oli kyllä pettymys. Se heivattiin mäkeen ja haettiin kirpparilta perus ikean ektorppi (uutena n. 360e) ja on ollut paljon parempi. En kyllä niitä löhömallin sohvia ottaisi vaikka ilmaisella saisin.
 

valurauta

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.12.2016
Viestejä
3 528
Myös minun kristallipallo sanoo, että tällaiset pitää jokaisen päättää ihan itse omien tarpeiden mukaisesti. Ei niitä huonekaluliikkeitä kuitenkaan niin paljoa ole, että tehtävä olisi mahdoton. Maskun tuotteet tuppaavat olemaan monin paikoin sekundaa, mutta saattaa siellä seassa olla joskus ihan hyvääkin kamaa.
Koko ja tyyli on jokaisen itsensä arvioitava mutta sohvien teknisistä ominaisuuksista keskustelu varmaan sopii hyvin tekniikkafoorumille.:kahvi:

Mistä tunnistaa sohvan, joka on päältä korea mutta sisältä sekundaa, ja mitkä on ominaisuuksia, joista kannattaa maksaakin (esim. irtopäälliset)? Esimerkiksi pehmusteita on moneen lähtöön: riittääkö vaahtomuovi vai pitäisikö olla oikea jousitus ja ehkäpä vielä höyheniä pehmikkeenä?

Aidan takana ruoho on vihreämpää, joten kannattaako katsastaa Tallinnan ja Tukholman tarjontaa?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 854
Nostetaas vähän kun en muutakaan löydä tähän hätään, mutta onko kokemusta näistä Ikean vajaan parin tonnin kulmasohvista?

Takuuta näyttäis ainakin sen 10v olevan, mutta meneekö kuinka nopeasti länään noi pehmusteet koska niitähän takuu ei tietenkään koske.

Haluisin kerralla ostaa sellaisen sohvan joka kestäis pidempääkin löhömistä ilman että runko vääntyy tai pehmusteet/jouset löystyy. Hintaluokkaa olis toi 2K paikkeilla jolla saa jo näennäisesti 10v takuun.

Muuten sohvien osto on ihan perseestä kun kaikki on aina alennuksessa ja hinnasta ei voi käytännössä päätellä mitään, ainoastaan takuusta voi jotain käsitystä laadusta saada..
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
248 206
Viestejä
4 330 424
Jäsenet
72 151
Uusin jäsen
Osimandius

Hinta.fi

Ylös Bottom