Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sä et sitten pari viikkoa sitten tilannutkaan konetta vaikka sanoit tilanneesi?Moro, mikä olisi paras tapa hankkia uusi pelikone nykyään?
Pitäiskö ostaa pakettikone gigantista vai ostaa osat ja maksaa kasaamisesta?
Noin 1600€ olisi budjetti.
Tuli peruutettua tilaus, kun tuli arvosteluja huonosta jäähdytyksestä.Sä et sitten pari viikkoa sitten tilannutkaan konetta vaikka sanoit tilanneesi?
Tallennustilaa pakettikoneeseen
Moi, Olisi uuden konen osto ja kysyisin että pystyykö laittamaan 1 teran hdd kovalevyn kyseiselle koneelle: Acer Predator Orion 3000-620 pelitietokone - Pöytätietokoneetbbs.io-tech.fi
Koneen pitäisi pyörittää vaativimpiakin pelejä sujuvasti korkeilla asetuksilla ja on 144hz näyttö käytössä.Sä et sitten pari viikkoa sitten tilannutkaan konetta vaikka sanoit tilanneesi?
Tallennustilaa pakettikoneeseen
Moi, Olisi uuden konen osto ja kysyisin että pystyykö laittamaan 1 teran hdd kovalevyn kyseiselle koneelle: Acer Predator Orion 3000-620 pelitietokone - Pöytätietokoneetbbs.io-tech.fi
Olen aika aloittelija näissä koneasioissa mikä kannattaa ja mikä ei, mutta sanoisin kuitenkin että on nuo huomattavasti järkevämpiä hankintoja kuin markettien paketti koneet.Koneen pitäisi pyörittää vaativimpiakin pelejä sujuvasti korkeilla asetuksilla ja on 144hz näyttö käytössä.
Katselin Jimmsin valmiiks kasattuja myös mutta onkohan ne ylihintasia paljonkin?
Tuota en todellakaan ostaisi.Helpoiten ja nopeiten pääset kun ostat Jimm's Gamer Fox 1660 Super, pelitietokone - 1 029,00€ ja myyt näytönohjaimen kun saatavuudet parantuvat. Ei noita Jimmssin tehokkaampia pelikoneitakaan saa saatavuuden takia.
1
No jos kasaaminen on vaihtoehto niin sitten ehdottomasti valitsee itse osat.Tuota en todellakaan ostaisi.
Alta parempi pohja nopeasti kasattuna:
Sitten jonotat vielä budjettiin mahtuvaa radeon 6000 tai Nvidia 3000 sarjan näytönohjainta.
Kyllä minä kasauttasin tuon koneen, jos ei itse voi kasata, saa laadukkaampia osia.No jos kasaaminen on vaihtoehto niin sitten ehdottomasti valitsee itse osat.
Näytonohjaimia saa kyllä odottaa kuukausia, tai ostat täältä/torista.
No jos kasaaminen on vaihtoehto niin sitten ehdottomasti valitsee itse osat.
Kyllä minä kasauttasin tuon koneen, jos ei itse voi kasata, saa laadukkaampia osia.
Katsoisin vielä tietokonekaupasta vastaavia osia kasaus palvelulla, jos itsekasaaminen ei ole vaihtoehto.
Kato vaikka tuosta benchmarkkeja. Itse valitsisin budjetin mukaan joko 3060 ti tai 3080 hinta-teho suhteiden perusteella.Onko muuten 3070 minkä verran parempi kun 3060 Ti
Varmasti paljonkin halvemmalla, osien saatavuus vaan on nykyään niin ja näin. Jos haluat heti pelaamaan niin tässä tilanteessa joudut maksamaan reiluakin ylihintaa.
Valitsin itse suurinpiirtein samanlaiset osat Jimm'siltä ja sain hinnaksi noin 2200. Tuossa gigantin koneessa on myös nestejäähdytys joten onkohan se paljon ylihintainen.
Ns. täydellisessä maailmassa hinnat olisivat suunnilleen:
RTX 3070 550€
i5 180€
Hidas ram 50€
Pienehkö SSD 75€
Karvalakihtava emo 75€
Arveluttava kotelo 50€
Hieman arveluttava poweri 75€
Korkeintaan välttävä jäähy prossulle 25€
=1080€ ja siinä tulee windows lisenssi mukana, pitäähän sillekin arvoa hieman antaa.
Normaalioloissakin tuo olisi pakettikoneeksi parhaan pään hinta-laatusuhdetta, yllättävän tasapainoinen setti valmiskoneeksi ja ihan oikeasti järkevähkö paketti jollekin. Nykyisillä hinnoilla ja saatavuuksilla voisi sanoa että jos nyt ei suoraan halpa, niin ainakin ihan markkinahintainen
No jos kasaaminen on vaihtoehto niin sitten ehdottomasti valitsee itse osat.
Tuosta:Nyt kun tuo HP:n kone on vissiin lähtenyt gigantin sivuilta niin entä samaan hintaan oleva Lenovo Lenovo Legion T7 34IMZ5 pelitietokone i7K/16/1024/3080 - Pelitietokoneet
Onko tuo kannattava ostaa? Ainakin vaikuttaa siltä että ei ole kauheen halpoja osia ja hyvä jäähdytys mutta kuinka paljonon tossa säästäisi, jos samat osat hankkis jimmsistä ja kasaisi?
Näytön ohjaimen saatavuudessa kestää vaa niin paljon, että ei huvita odottaa
Osta sitten valmiina. Näytönohjaimien saatavuus on todella heikkoa.Näytön ohjaimen saatavuudessa kestää vaa niin paljon, että ei huvita odottaa
Vissiin tossa Lenovo Legion T7 34IMZ5 pelitietokone i7K/16/1024/3080 - Pöytätietokoneet ei mitään tyypillisiä pakettikone vikoja ole mutta säästääkö siinä ton 300 jos kokoaisi itseOsta sitten valmiina. Näytönohjaimien saatavuus on todella heikkoa.
Ensimmäisenä pistää tuossa pakettikoneessa se että emolevyn virransyötöstä ei ole mitään tietoa, joten voi olla täysi susi. Sama koskee myös virtalähdettä.Vissiin tossa Lenovo Legion T7 34IMZ5 pelitietokone i7K/16/1024/3080 - Pöytätietokoneet ei mitään tyypillisiä pakettikone vikoja ole mutta säästääkö siinä ton 300 jos kokoaisi itse