Uusi pelikone vanhan tilalle ~2000 €

Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
4
Moi!

Vanha kone (gtx 1070 / ryzen 1600) rupeaa jäämään jälkeen kehityksestä ja olen yrittänyt katsoa osia uutta konetta varten. Tällaiset osat olen kerännyt yhteen:


Kone tulee ensisijaisesti pelikäyttöön, pientä editointi- ja rakennusohjelmistojen käyttöä on myös.

Kehitysehdotuksia?
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 500
Onko vanhalle koneelle keksitty jo toinen käyttökohde? Tuotahan voi elvyttää mukavasti vielä Ryzen 5800X3D prosessorilla.

Ostoskorin valituissa komponenteissa en näe huomautettavaa. Tuon RTX hinnalla saa kylläkin jo RX 7900XTX kortin, mutta onko se sitten soveltuva noihin käyttämiisi ohjelmistoihin.
 
Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
4
Onko vanhalle koneelle keksitty jo toinen käyttökohde? Tuotahan voi elvyttää mukavasti vielä Ryzen 5800X3D prosessorilla.

Ostoskorin valituissa komponenteissa en näe huomautettavaa. Tuon RTX hinnalla saa kylläkin jo RX 7900XTX kortin, mutta onko se sitten soveltuva noihin käyttämiisi ohjelmistoihin.
Vanhan koneen emolevy on Gigabyten AB350-Gaming, ei varmaan kauheasti tue päivittämistä. Olin ajatellut antaa koneen jollekin perheenjäsenelle, veljellä voisi olla tarvetta.

Nvidialla on ilmeisesti parempi säteenseuranta ja ohjelmistot saattavat toimia paremmin, sen mukaan valikoin näyttiksen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 363
Vanhan koneen emolevy on Gigabyten AB350-Gaming, ei varmaan kauheasti tue päivittämistä. Olin ajatellut antaa koneen jollekin perheenjäsenelle, veljellä voisi olla tarvetta.

Ryzen 7 5800X3D prossun saisi uusimmalla BIOS:lla.
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 500
Hyvä tietää, näyttiksen kohdalla tuo ei kuitenkaan taida auttaa?
Näyttiksen voi laittaa niin hyvän kuin koteloon mahtuu ja virtalähde kestää.

Ei tuossa sinun kasaamassa korissakaan mitään valittamista ole, mutta mikäli vanhassa koneessa on perusta kunnossa niin melko lähelle saman suorituskyvyn saa vain elvyttämällä tuota vanhaa.
 
Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
4
Okei, näillä tiedoilla on hyvä mennä eteenpäin. Kiitos vastauksista!
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 371
Viestejä
4 215 775
Jäsenet
71 040
Uusin jäsen
leetnewb

Hinta.fi

Ylös Bottom