Uusi pelikone 1440p pelaamiseen

Liittynyt
09.08.2024
Viestejä
3
Moi,

Harkinnassa on kasata itse ensimmäistä kertaa pelikone pelaamista varten. Toiveissa on, että koneella voisi pelata pelejä 1440p resoluutiolla ja että kone olisi edes hieman ns. tulevaisuusvarma tai ainakin hyvin päivitettävissä. Keskusteluja aiheesta täällä jo on mukavasti ja niiden perusteella olen keräillyt ostoskoriin osat. Koska minulla ei ole juurikaan kokemusta koneen kasaamisesta, niin ajattelin kuitenkin vielä varmistella täältä, että onko lista järkevä ja että ovatko osat ylipäätään yhteensopivat. Budjetti noin 1400 € pinnassa. Datatronicilta taitaisi saada kasaamispalvelun ilmaiseksi jos kaikki osat tilaisi sieltä, mutta kasaaminen itse hieman kiinnostelisi.

Osat ajattelin tilata Datatronicilta, näytönohjainta lukuun ottamatta. RX 7800 XT näytti olevan vielä hetken aikaa tarjouksessa Proshopilla.




Miltähän nuo vaikuttaisi tai voisiko pakettia jotenkin optimoida?
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 953
Emon saa halvalla amazonista
Tuosta muistit halvemmalla.
6400 muistit ei välttämättä toimi. 6000 on varmaa.

7500f saisi euroja säästettyä sekä tulisi nopeammin

7600 tulisi myös nopeammin.


Koppa vaihtoon.




Ylin koppa ei sovi ton amazonin emon kanssa yhteen.
 
Liittynyt
09.08.2024
Viestejä
3
Kiitoksia kovasti vastauksesta! Muokkasin ostoskorin sisältöä suosituksesi mukaisesti. Emolevyn otin mukaan tuolta Datatronicin valikoimasta, vaikka jonkun kympin siinä häviääkin.



Jos emolevyyn haluaa vielä mukaan bluetoothin, niin sitä ei taida olla tuossa B650 Eaglessa, ainakaan listasta en sitä huomannut? Voisiko silloin esim. alla olevan linkin emolevy olla korvaava?

 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 953
Kiitoksia kovasti vastauksesta! Muokkasin ostoskorin sisältöä suosituksesi mukaisesti. Emolevyn otin mukaan tuolta Datatronicin valikoimasta, vaikka jonkun kympin siinä häviääkin.



Jos emolevyyn haluaa vielä mukaan bluetoothin, niin sitä ei taida olla tuossa B650 Eaglessa, ainakaan listasta en sitä huomannut? Voisiko silloin esim. alla olevan linkin emolevy olla korvaava?

Siis ei tossa asrocissa ollut mitään vikaa, ainoastaan amazonissa toi hinta oli syynä suositukselle.

Ja noissa kaikissa on wifi, bluetooth ja 3 kpl m.2 paikkoja. Eaglessa on vain 1gb lan eikä 2,5gb lania.

Kaikki hyviä emoja. Tuolta voit katsoa tarkemmin erot.



Ja tän saisi ilmaiseksi koodilla iotech-kasaus. Ja kasaavat myös ilman gpu:ta
 
Liittynyt
09.08.2024
Viestejä
3
Aivan. Valitsin kuitenkin tuon Eaglen emolevyksi ja laitoin osat tilaukseen. Luulen, että tästä syntyi omiin tarpeisiin enemmän kuin riittävä kokonaisuus. Kiitos vielä avusta :)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
249 534
Viestejä
4 361 423
Jäsenet
72 418
Uusin jäsen
Erik83

Hinta.fi

Ylös Bottom