Vasta muuta viikko sitten kasattu tietokoneeni tempuilee varsin raivostuttavasti. Tietokone käynnistää itsensä uudelleen etenkin pelatessa PUBG:tä ja CS:GO:ta. PUBG tuntuu kaatuilevan itsekkin suhteellisen aktiivisesti ja CS:GOn kohdalla on ilmennyt shadereihin liittyviä ongelmia. Olen päivittänyt näytönohjaimeen uusimmat ajurit sekä kokeillut vanhempia ajureita, mutta kaikilla tuntuu toiminta olevan yhtä epävakaata. Olen päivittänyt myös uusimman BIOS:in sekä Prosessorin ja Chipsetin ajurit. Windows 10:n Tapahtumienvalvonta ilmoittaa kaatumisen yhteydessä järjestelmässä 2 kriittistä tapahtumaa jotka ovat;
- "Laite HID-compliant headset (sijainti (unknown)) on offline-tilassa käyttäjätilan ohjaimen kaatumisen vuoksi. Windows yrittää käynnistää laitteen vielä 5 kertaa. Saat lisätietoja tästä ongelmasta laitteen valmistajalta."
-"Yhdessä tai useammassa käyttäjätilan ohjaimessa on ilmennyt ongelma, joten isännöintipalvelu lopetettiin. Tämä voi tilapäisesti estää pääsyn laitteisiin."
Ja kyllä olen kokeillut päivittää uusimmat ajurit myös headsettiini.
Emo: Asus PRIME X570-P
CPU: Ryzen 5 3600
GPU: Powercolor RX 5700 XT (Red Devil)
RAM: Kingston 16gb HyperX Fury DDR4 (3200MHz, CL16)
Virtalähde: Corsair 750w RM750x, 80 Plus Gold
SSD: Samsung 500gb 970EVO SSD M.2
CPU jäähy: Noctua NH-D15
Käyttöjärjestelmä: Windows 10
Osaisiko joku auttaa selvittämään mistä kyseinen ongelma johtuu ja miten sitä kannattaisi lähteä fiksaamaan?
- "Laite HID-compliant headset (sijainti (unknown)) on offline-tilassa käyttäjätilan ohjaimen kaatumisen vuoksi. Windows yrittää käynnistää laitteen vielä 5 kertaa. Saat lisätietoja tästä ongelmasta laitteen valmistajalta."
-"Yhdessä tai useammassa käyttäjätilan ohjaimessa on ilmennyt ongelma, joten isännöintipalvelu lopetettiin. Tämä voi tilapäisesti estää pääsyn laitteisiin."
Ja kyllä olen kokeillut päivittää uusimmat ajurit myös headsettiini.
Emo: Asus PRIME X570-P
CPU: Ryzen 5 3600
GPU: Powercolor RX 5700 XT (Red Devil)
RAM: Kingston 16gb HyperX Fury DDR4 (3200MHz, CL16)
Virtalähde: Corsair 750w RM750x, 80 Plus Gold
SSD: Samsung 500gb 970EVO SSD M.2
CPU jäähy: Noctua NH-D15
Käyttöjärjestelmä: Windows 10
Osaisiko joku auttaa selvittämään mistä kyseinen ongelma johtuu ja miten sitä kannattaisi lähteä fiksaamaan?