Poistin DDU:lla vanhan näyttiksen ajurit, kone sammuksiin. Piuhat irti ja uusi näyttis kiinni.
Emolevyn virtavalot (punainen, vihreä tai valkoinen) ei syty ja kone ei boottaa. Asus B550-F Gaming
Kone sammuksissa Asus logo palaa normaalisti.
Koneen käynnistys: Asus logo sammuu. Muistien valot syttyy, näyttiksen valo syttyy ja kaikki tuulettimet pelittää. MUTTA nuo emolevyn valot eivät syty ja kone ei siis boottaa.
Olen kokeillut laittaa vanhan näyttiksen takaisin, ei vaikutusta, sekään ei saa konetta boottaamaan.
Olen irrottanut emolevyn patterin ja antanut olla pois. Ei auttanut.
Olen kokeillut käynnistää ilman näyttistä ollenkaan, ei boottaa. Sama vain yhdellä muistikammalla tai molemmilla kahdella.
Nyt asennan Bios päivitystä usb-tikulta.
Ennen näytönohjaimen vaihtoa ei ongelmia.
Vanha näyttis 5700Xt
Uusi 6800Xt
Mikä avuksi?
Edit:
Vianmääritys Multitronicissa = emolevy entinen. Uusi tilattu ja katsotaan mitä sanoo kunhan pääsen asentamaan.
Emolevyn virtavalot (punainen, vihreä tai valkoinen) ei syty ja kone ei boottaa. Asus B550-F Gaming
Kone sammuksissa Asus logo palaa normaalisti.
Koneen käynnistys: Asus logo sammuu. Muistien valot syttyy, näyttiksen valo syttyy ja kaikki tuulettimet pelittää. MUTTA nuo emolevyn valot eivät syty ja kone ei siis boottaa.
Olen kokeillut laittaa vanhan näyttiksen takaisin, ei vaikutusta, sekään ei saa konetta boottaamaan.
Olen irrottanut emolevyn patterin ja antanut olla pois. Ei auttanut.
Olen kokeillut käynnistää ilman näyttistä ollenkaan, ei boottaa. Sama vain yhdellä muistikammalla tai molemmilla kahdella.
Nyt asennan Bios päivitystä usb-tikulta.
Ennen näytönohjaimen vaihtoa ei ongelmia.
Vanha näyttis 5700Xt
Uusi 6800Xt
Mikä avuksi?
Edit:
Vianmääritys Multitronicissa = emolevy entinen. Uusi tilattu ja katsotaan mitä sanoo kunhan pääsen asentamaan.
Viimeksi muokattu: