Uusi kone pelaamiseen ja kevyeen editointiin

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
139
Olin ajatellut uutta konetta 7800X3D ja 4080 superin ympärille. Pääasiana pelaaminen ja kevyttä kuvan- ja videonkäsittelyä jonka uskon onnistuvan tälläkin suorittemella. Käyttöjärjestelmälle riittäisi teran asema ja tarvitsisin toisen 2 teran aseman kuville. Onko tälläinen järjestely fiksua? Kotelo voisi olla joku fiksun näköinen hyvällä ilmanvaihdolla, mukava olisi jos tulisi jo valmiiksi tuulettimet. Muut romppeet löytyy joten pelkkä keskusyksikkö riittää. Hintaa joku reilu 2k varmaan, ei ole niin justiinsa kunhan hyvät ja järkevät komponentit saa.

Jos voisitte jeesata muiden komponenttien suhteen kun olen auttamattomasti pudonnut kelkasta mitä kannattaa ostaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
139
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 615
Kiitos, eiköhän tällä mennä. Onko 4080 super näytönohjaimilla mitään merkittävää eroa keskenään vai sama minkä ottaa?
Suorituskyvyssä ei ole mitään eroa.

Äänekkyydessä ja lämpötiloissa voi olla eroja. Kaikki mallit ovat yleensä täysin hiljaisia työpöytäkäytössä, mutta sitten rasituksessa parempi jäähy tuntuu jonkun verran. Lisäksi parempi jäähy jäähdyttää enemmän -> pienemmät lämpötilat.

Ja noita eroja on hirveän vaikea katsoa tuotetiedoista/ulkonäöstä, niin pitää lukea testejä. Sitten niitä kortteja on 20 kpl 4080 Supereita yhdessä myymälässä, niin en itse ainakaan käytä vapaa-aikaani siihen, että tiedän joka mallin :)

--

Mutta joo, tuskin menet pieleen - ostat, mitä ostat. Ja paremmasta jäähystä ei todellakaan kannata maksaa luokkaa 200€.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
246 427
Viestejä
4 311 962
Jäsenet
71 824
Uusin jäsen
qwerty55555

Hinta.fi

Ylös Bottom