Uusi kakkos näyttö

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
71
Tää on muuten huomiseen 13.10. asti 99 euroa.

Itse ajattelin että ostaisin 27" version samasta mallista, samaten tarjous huomiseen, 149 eur.
 
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
469
Mitä ajattelit tehdä toisella näytöllä? Jos näytöllä ei pyöri pelit yms, niin kannattaa harkita ostaa uusi parempi ykkösnäyttö ja siirtää tänhetkinen näyttö kakkosnäytöksi.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
71
Mitä ajattelit tehdä toisella näytöllä? Jos näytöllä ei pyöri pelit yms, niin kannattaa harkita ostaa uusi parempi ykkösnäyttö ja siirtää tänhetkinen näyttö kakkosnäytöksi.
En tiedä oliko kysymys minulle, mutta itselläni tuo toimii työkäytössä, siinä on tilasto-ohjelmien tulosteet auki ja varsinaisella (Dellin 2713hm) pyörii sitten tekstinkäsittely yms. Vapaa-ajalla kakkosnäytössä auki fotarin valikot, tai sitten ihan vaan netti yms. kun ykkösellä jotkut hidastempoiset pelit.

Hommasin tuon 27" lenovon, ja ihan ok, toki vähän hailakampi perus-Delliin verrattuna säätöjenkin jälkeen ja vähän ghostaa esim. tekstejä vieretellessä vaikka tässä foorumilla.
 
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
469
En tiedä oliko kysymys minulle, mutta itselläni tuo toimii työkäytössä, siinä on tilasto-ohjelmien tulosteet auki ja varsinaisella (Dellin 2713hm) pyörii sitten tekstinkäsittely yms. Vapaa-ajalla kakkosnäytössä auki fotarin valikot, tai sitten ihan vaan netti yms. kun ykkösellä jotkut hidastempoiset pelit.

Hommasin tuon 27" lenovon, ja ihan ok, toki vähän hailakampi perus-Delliin verrattuna säätöjenkin jälkeen ja vähän ghostaa esim. tekstejä vieretellessä vaikka tässä foorumilla.
Joo kysymys oli sulle suunnattu. Eli kakkos näytöks tuo hankkimas on ihan riittävä, jos ei värierot haittaa verraten ykkösnäyttöön. Vähän sisäänajat sitä näyttöö niin ne värit siitä vähän tasottuu ja ghostaaminen SAATTAA helpottaa. Tarkista vielä että sulla on maksimi virkistystaajuus käytössä jne, jos se ghostaaminen johtuis siitä. Jos se ghostaaminen nyt oikeen häritsevää on, niin voi siinä kai jotain vikaakin sitten olla, eli aspaan yhteyttä?
Itse tuollasessa tilanteessa kun ei ole mahdollista ostaa 2 uutta samaa näyttöö, ostan yhden paremman näytön, jonka laitan päänäytöksi ja sen edellisen näytön sitten kakkosnäytöks, niin saa peleille ja vaikka editointiin sitä uusinta huutoa olevan kunnon näytön.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
71
Itse tuollasessa tilanteessa kun ei ole mahdollista ostaa 2 uutta samaa näyttöö, ostan yhden paremman näytön, jonka laitan päänäytöksi ja sen edellisen näytön sitten kakkosnäytöks, niin saa peleille ja vaikka editointiin sitä uusinta huutoa olevan kunnon näytön.
No joo, tosiaan kyllä mulle riittää tämä Ultrasharp vielä ihan hyvin päänäytöksi kuvankäsittelyyn yms., vaikka onkin vähän vanha eikä virkistykään ole kuin 60hz, mutta väriavaruus on tässä kiva, eikä tule semmosta fps-henkistä pelattuakaan etteikö riittäis.

EDIT: Ghostaaminen loppui kun otin overdriven pois; ostin tän vaikka olikin freesync-näyttö ja mulla nvidian kortti, koska ei tarkoitus pelata tällä. Mutta näköjää vaikuttaa jo ihan foorumikäytössäkin.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 435
Viestejä
4 199 480
Jäsenet
70 906
Uusin jäsen
Zawaro

Hinta.fi

Ylös Bottom