Myyty Uudet SilentiumPC Signum SG1X TG RGB kotelo +2kpl RGB lisätuulettimia +6kpl Noctua low noise adater +Akasa 4in1 RGB splitter pakettina.

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
958
Myytävä tuote: Uudet SilentiumPC Signum SG1X TG RGB kotelo +2kpl RGB lisätuulettimia+6kpl Noctua low noise adater +Akasa 4in1 RGB splitter pakettina.
Hinta: 70€+pk
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimms 01/2020
Kuitti löytyy (takuu voimassa): on ja takuu
Muuta huomioitavaa:
Kotelo ja osat ovat uusia asentamattomia. Minulla on näitä 2 settiä ja tämä on niistä se koskematon. Koteloon ostettu lisää 2kpl samanlaisia tuulettimia mitä tulee kotelon mukanakin, että saa jäähyyn samanlaiset kuin muuallakin kotelossa (eli kotelossa nyt yht. 6kpl RGB tuulettimia). Lisäksi mukaan tulee joka tuulettimelle oma Noctua low noise adapteri minkä avulla tästä saa oikein hyvän ja hiljaisen. Tuulettimissa on oma liitin RGB:lle ja virralle. Kotelon mukana tulee RGB kontrolleri ja tuuletin/RGB hub neljälle tuulettimelle. Lisäksi mukaan tulee Akasa 4in1 RGB splitter kaapeli jotta saadaan lisätuulettimetkin hubin RGB puolelle saman ohjauksen alle. Kaikki osat on ostettu Jimmsiltä.

Jos ostat Jimmsiltä vastaavat osat, niin tämä on 109,40€ setti.

Tästä hieno kotelo kilkkeineen.. Tosiaan minulla on toinen vastaava setti asennettuna ja käytössä. Hieno peli :tup:

Linkki kotelon sivuille: Signum SG1X TG RGB : SilentiumPC


Myyn koska en tarvitse kuin yhden setin tällä hetkellä.


Mieluiten nouto. Löytyy alkuperäinen paketti ja styroksit, joten postittaminen on mahdollista myös.

Sijainti: Ulvila
Toimitustapa: Nouto tai posti
Maksutapa: Käteinen, mobilepay tai tilille


Kuva:

uusi-setti-p.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
958
Saa sihen mutta se on tosi ahdas ja hankala asentaa. Mulla on ollut kotelossa kiinni RM750x V1 malli.

Kovalevykelkka pitää ruuvata irti siksi aikaa kun laittaa powerin paikalleen ja sit sen voi tunkea sinne takasin. Modulaarisen powerin kaapelit menee kyllä ihan linttaan siinä mutta mahdollista on.
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
1 325
Vähän OT mutta eikös tuota HDD kehikkoa pysty siirtämään pykälän eteenpäin, keulaa kohti, mitä kuviin uskominen.. Vai onko noin ahdas jo tuossa positiossa?
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
958
Nyt mulla on toisessa kotelossa paikallaan 150mm pitkä modulaarinen poweri, kyllä siinäkin on ne tarvittavat johdot laitettava poweriin kiinni ennen kuin asentaa powerin paikalleen. 150mm pitkän poweria asentaessa otin myös kovokelkan irti kotelosta, mutta voi olla että ei olis tarvinnu.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
958
Siellä näyttäs olevan että siellä on kahdet eri reijät sille kelkalle. Mutta se on mulla ollut etuasennossa ja kyllä se 180mm poweri menee siihen, mutta sit kun mittaat päälle modulaariliittimet ja mikä on johtojen taivutussäde niin se tila on ahdas.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
958
Signum-SG1X-ja-180mm-psu

Siinä video jonka tos kuvasin pikaseen.

Jos mittaan kotelon takaseinäistä levykelkan keskikohtaan (kelkan ollessa mahdollisimman edessä) on tilaa 207mm. RM750x on liittimien kanssa ja emon paksu kaapeli lintassa n. 200mm, että tämä poweri sinne ainakin menee.. just ja just :smile:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
958
Selvä. Pistetty YV:tä.

Myyty -is2-:lle.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 265
Viestejä
4 231 239
Jäsenet
71 186
Uusin jäsen
pymehry

Hinta.fi

Ylös Bottom