Tuotteet ja niiden ostopäivämäärät:
10.2.2025
- Kingston FURY Beast 64 GB DDR4 RAM muisti 3200 MT/s CL16
9.3.2025
- Thermalright Peerless Assassin 120 SE -prosessorijäähdytin, musta/hopea
- ARCTIC P12 PWM PST Value Pack, 120mm PWM-laitetuuletinsarja, 5 kpl, musta Takuuaika: 10 vuotta
- MSI PRO B760-P WIFI DDR4, ATX-emolevy Takuuaika: 3 vuotta
- Thermal Grizzly Kryonaut lämpötahna, 1g
12.3.2025
- Samsung 990 PRO M.2 1000 GB PCI Express 4.0 V-NAND MLC NVMe
27.8.2025
- Intel® Core™ i5 14600K prosessori Takuuaika: 3 vuotta
- ASUS GeForce RTX 5060 Ti 16 GB DUAL OC näytönohjain Takuuaika: 3 vuotta
Aiemmasta buildista säästettyä:
Seasonic 550W G-550 semi-modulaarinen ATX-virtalähde, 80 Plus Gold
Fractal Design Define Mini C, mATX -kotelo, musta
Hinta: 800€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Useita kauppoja, mm. Gigantti & Jimm. Itse olen ostanut kaiken uutenta kaupasta, ei kiertopalkintoja.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuitit on, takuut vaihtelee mutta kalleimmilta osin ovat voimassa.
Muuta huomioitavaa: Myydään kasattuna pakettina. Hinta on pyöristettynä puolet siitä mitä tämä satsi maksaa kaupasta ostettuna. Fractalin kotelo on siis edellistä kokoonpanosta, mutta kunnoltaan lähellä uutta. Prossujäähy ja kaikki tuulettimet ovat uusia, kun tämä uusi kone on kasattu keväällä. Define kotelossa on raskasmatto äänenvaimennukset molemmilla sivuilla ja etupaneelissa. Ei RGB-valoja eikä ikkunoita, vaan hiljaista eleetöntä suorituskykyä. Jokaisen erillisen komponentin myyntipakkaukset lisätarvikkeineen ovat myös tallessa.
Windows lisenssi ei kuulu kauppaan, mahdollista saada käyttis sekä ajurit valmiiksi asennettuna mutta ostajan on se aktivoitava käyttöönoton jälkeen.
Tänään otettu kuvakaappaus ostoskorista joka sisältää paketin tuotteet:
* Kiintolevy on kuvasta poiketen Samsung 990 Pro 1tt, mutta sitä ei ollut kuvanottohetkellä saatavilla koriin.
** Seasonic poweri on kuvasta poiketen 550W malli, mutta sitä ei ollut kuvanottohetkellä saatavilla koriin.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Mikkeli
Toimitustapa: Nouto etusijalla. Mahdollista etukäteismaksulla postittaa prossujäähy irrotettuna, jolloin postikulut lisätään ja vastaat itse prossujäähyn takaisin kiinnittämisestä.
Maksutapa: Tilisiirto, käteinen (myös Mobilepay, mutta palvelumaksu jää ostajan maksettavaksi)
10.2.2025
- Kingston FURY Beast 64 GB DDR4 RAM muisti 3200 MT/s CL16
9.3.2025
- Thermalright Peerless Assassin 120 SE -prosessorijäähdytin, musta/hopea
- ARCTIC P12 PWM PST Value Pack, 120mm PWM-laitetuuletinsarja, 5 kpl, musta Takuuaika: 10 vuotta
- MSI PRO B760-P WIFI DDR4, ATX-emolevy Takuuaika: 3 vuotta
- Thermal Grizzly Kryonaut lämpötahna, 1g
12.3.2025
- Samsung 990 PRO M.2 1000 GB PCI Express 4.0 V-NAND MLC NVMe
27.8.2025
- Intel® Core™ i5 14600K prosessori Takuuaika: 3 vuotta
- ASUS GeForce RTX 5060 Ti 16 GB DUAL OC näytönohjain Takuuaika: 3 vuotta
Aiemmasta buildista säästettyä:
Seasonic 550W G-550 semi-modulaarinen ATX-virtalähde, 80 Plus Gold
Fractal Design Define Mini C, mATX -kotelo, musta
Hinta: 800€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Useita kauppoja, mm. Gigantti & Jimm. Itse olen ostanut kaiken uutenta kaupasta, ei kiertopalkintoja.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuitit on, takuut vaihtelee mutta kalleimmilta osin ovat voimassa.
Muuta huomioitavaa: Myydään kasattuna pakettina. Hinta on pyöristettynä puolet siitä mitä tämä satsi maksaa kaupasta ostettuna. Fractalin kotelo on siis edellistä kokoonpanosta, mutta kunnoltaan lähellä uutta. Prossujäähy ja kaikki tuulettimet ovat uusia, kun tämä uusi kone on kasattu keväällä. Define kotelossa on raskasmatto äänenvaimennukset molemmilla sivuilla ja etupaneelissa. Ei RGB-valoja eikä ikkunoita, vaan hiljaista eleetöntä suorituskykyä. Jokaisen erillisen komponentin myyntipakkaukset lisätarvikkeineen ovat myös tallessa.
Windows lisenssi ei kuulu kauppaan, mahdollista saada käyttis sekä ajurit valmiiksi asennettuna mutta ostajan on se aktivoitava käyttöönoton jälkeen.
Tänään otettu kuvakaappaus ostoskorista joka sisältää paketin tuotteet:
* Kiintolevy on kuvasta poiketen Samsung 990 Pro 1tt, mutta sitä ei ollut kuvanottohetkellä saatavilla koriin.
** Seasonic poweri on kuvasta poiketen 550W malli, mutta sitä ei ollut kuvanottohetkellä saatavilla koriin.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Mikkeli
Toimitustapa: Nouto etusijalla. Mahdollista etukäteismaksulla postittaa prossujäähy irrotettuna, jolloin postikulut lisätään ja vastaat itse prossujäähyn takaisin kiinnittämisestä.
Maksutapa: Tilisiirto, käteinen (myös Mobilepay, mutta palvelumaksu jää ostajan maksettavaksi)