• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

BF Useampi uusi pelinäppistarjous (Logitech G915 TKL 129€)

Liittynyt
24.05.2018
Viestejä
255
Tuote: Logitech G915 Lightspeed pelinäppäimistö (GL Tactile kytkimet)
Tarjoushinta: 129€
Normaalihinta: 205,95€
Kauppa: Gigantti
Voimassa: 27.11.
Linkki: Logitech G915 Lightspeed pelinäppäimistö (GL Tactile kytkimet) - Gigantti verkkokauppa
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta:

Osui silmään myös muistakin uusia tarjouksia:

HyperX Alloy Origins 60 pelinäppäimistö 39,95€ (norm. 108,95€)

Logitech G915 Lightspeed langaton pelinäppäimistö, GL Tactile kytkimet 139€ (norm. 224,95€)

ROCCAT Pyro mekaaninen pelinäppäimistö 24,95€ (norm. 99,95€)

SteelSeries Apex 3 pelinäppäimistö 46,95€ (norm. 79,95€)
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 654
Tuo G915 TKL on kyllä tuohon hintaan minusta hyvä ostos. Isellä ollut käytössä viikon verran ja olen kyllä tykännyt
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
580
Ostin G915:n edellisestä tarjouksesta, mutta totesin sen huonoksi TV:n edessä. Tietokonepöydällä se on toiminut ongelmitta. Ongelmat TV:n edessä:
- tilttaili toistuvasti, näytti siltä että käynnistyi välillä jatkuvasti uudestaan kun sitä yritti käyttää
- vaikea nostaa yhdellä kädellä syliin vierestä
- kun näppäimistön heitti vieressä olevalle sängylle, oikeassa yläkulmassa oleva volyyminsäätörulla pyöri itsestään välillä
 
Liittynyt
29.08.2021
Viestejä
25
Olen tuota G915 TKL juuri ajatellut seuraavaksi näppäimistökseni, mutta tilttailu ei kuulosta kovin hyvältä.

Itselle ehkä tärkein ominaisuus on että ei pidä kovaa mekkalaa. Minkälaista ääntä toi TKL pitää? Nykyinen 30€ ADX pitää melkosta näpytystä ja häiritsee muita. Näppäimistö käytän vain kirjoittamiseen.

Hauskasti verkkokauppa on laittanut sentin halvemmalla:
 
  • Tykkää
Reactions: pq

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 654
K
Kuinka äänekäs tämä näppis on? Miten vertautuu Cherry MX sinisiin kytkimiin?
Ei tämä minusta kyllä äänekkäimpiä ole eli sellaista kauheaa kolinaa ei ole mitä joissain mekaanisissa näppäimistöissä. Noista Cherryn kytkimistä ei ole kokemusta, joten ei mitään hajua
 

pq

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
789
Olen tuota G915 TKL juuri ajatellut seuraavaksi näppäimistökseni, mutta tilttailu ei kuulosta kovin hyvältä.

Itselle ehkä tärkein ominaisuus on että ei pidä kovaa mekkalaa. Minkälaista ääntä toi TKL pitää? Nykyinen 30€ ADX pitää melkosta näpytystä ja häiritsee muita. Näppäimistö käytän vain kirjoittamiseen.

Hauskasti verkkokauppa on laittanut sentin halvemmalla:
Kiitoksia, pitääpä laittaa itse tilaukseen :tup:

Tuo ei vakiona ole desibeleissä mitenkään äänekäs ja jos nappien helinä häiritsee (eivät ole tiukasti stemmeissä kiinni) niin rasvaamalla nappien kiinnipitävät ”koukkujalat” loppuu sekin.


edit:
K
Kuinka äänekäs tämä näppis on? Miten vertautuu Cherry MX sinisiin kytkimiin?
Tämä on PALJON hiljaisempi kuin MX siniset. MX ruskeat + vaimennettu runko on ehkä enemmän samaa tasoa. Oikeastaan ainoa mistä ääntä tulee on irtonaiset näppäinhatut mitkä pitävät kohtuu hiljaista helinää. Tässä siis epästandardit hatut mutta tuon helisemisen saa rasvaamalla pois.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.11.2023
Viestejä
11
Olen tuota G915 TKL juuri ajatellut seuraavaksi näppäimistökseni, mutta tilttailu ei kuulosta kovin hyvältä.

Itselle ehkä tärkein ominaisuus on että ei pidä kovaa mekkalaa. Minkälaista ääntä toi TKL pitää? Nykyinen 30€ ADX pitää melkosta näpytystä ja häiritsee muita. Näppäimistö käytän vain kirjoittamiseen.

Hauskasti verkkokauppa on laittanut sentin halvemmalla:
Mulla on tää näppis ollut PC-pelikäytössä pari vuotta - toiminut moitteetta ja on melko hiljainen mielestäni. Suosittelen tätä varauksetta etenkin tuolla tarjoushinnalla. Ostin varmaan 200e+ aikoinaan tää itse ja olen ollut siihenkin hintaan nähden tyytyväinen.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 198
Viestejä
4 215 788
Jäsenet
71 014
Uusin jäsen
Murtz

Hinta.fi

Ylös Bottom