Usb-liitin

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 948
Käytännössä löytötavaran säilytysaika on 3kk, kun tavara on kadonnut 10 vuotta sitten, on todennäköistä, että sinä aikana sille ei löydy omistajaa.

Edit: Koska se edellyttäisi omistajan kyselevän sitä löytötavaroista.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 948
Voithan toimittaa sen poliisin löytötavaroihin, jos se rauhoittaa mielen.
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
128
No mut jos ei etsitäkään loppupaikkaa vaan sitä oikeaa paikkaa. Et sä voi tietää mitä omistaja etsii.
No se oikea paikka olisi varmasti omistajalla mutta todennäköisyys sille että 10v sitten löydetty kamera löytää sen on todella pieni. Vie se poliisiasemalle tai nakkaa serriin, lopputulema on todennäköisesti sama. Itse tavaraa joskus hukanneena jaksoin kuukauden kysellä asemalta 1kerta/viikko, sitten annoin asian olla. Eiköhän tässäkin ole tarpeeksi nähty jo vaivaa sinun ja muiden osalta.
 
Liittynyt
17.01.2022
Viestejä
336
No se oikea paikka olisi varmasti omistajalla mutta todennäköisyys sille että 10v sitten löydetty kamera löytää sen on todella pieni. Vie se poliisiasemalle tai nakkaa serriin, lopputulema on todennäköisesti sama. Itse tavaraa joskus hukanneena jaksoin kuukauden kysellä asemalta 1kerta/viikko, sitten annoin asian olla. Eiköhän tässäkin ole tarpeeksi nähty jo vaivaa sinun ja muiden osalta.
No ei varmasti omistaja ole etsinyt sitä kameraa pitkiin aikoihin. Mut täällähän se on, ehkä yllättyis iloisesti jos löytäis. En oo pyytäny sun vaivaa mitenkään erityisesti.
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
128
No ei varmasti omistaja ole etsinyt sitä kameraa pitkiin aikoihin. Mut täällähän se on, ehkä yllättyis iloisesti jos löytäis. En oo pyytäny sun vaivaa mitenkään erityisesti.
Ei tästä vaivaa ollut kuin viestin kirjoittaminen, lähinnä tarkoitin että sinä olet nähnyt suhteettoman paljon vaivaa tällaisen asian eteen jonka suurin osa ihmisistä olisi jo unohtanut vuosia sitten.
 
Liittynyt
17.01.2018
Viestejä
2 094
No mut jos ei etsitäkään loppupaikkaa vaan sitä oikeaa paikkaa. Et sä voi tietää mitä omistaja etsii.
Ei, en voi tietää mitä omistaja etsii.

Mutta jos tosiaan löysit kameran 10 vuotta sitten niin miksi kyselet nyt etkä silloin?

Jos oma kamera olisi hukkunut silloin en kyllä enää kaikkien vuisien jälkeen olettaisi että joku on sen löytänyt ja jemistellyt itsellään koko ajan.

Oikea paikka löytöhetkellä olisi ollut löytötavara tai foorumeilla huutelu.
Nyt 10v päästä kierrätys.
 
Liittynyt
17.01.2022
Viestejä
336
Oliko tuo nyt fiksua, olet itse kyselyn tänne laittanut, odotettuasi 10 vuotta löydöksestä. Olet kuitenkin asiallisia vastauksia saanut.
Mielestäni olen myös asiallisesti vastaillu. Mutta yllättävän hyökkäävästi tuli tuo viimeisin BurnHardin vastaus.
"Eiköhän tässäkin ole tarpeeksi nähty jo vaivaa sinun ja muiden osalta."
Enhän mä ole mitään vaivaa keneltäkään vaatinu. Onko siis kirjoittaminen foorumille joku vaivan vaatiminen kaikilta?
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
128
Mielestäni olen myös asiallisesti vastaillu. Mutta yllättävän hyökkäävästi tuli tuo viimeisin BurnHardin vastaus.
"Eiköhän tässäkin ole tarpeeksi nähty jo vaivaa sinun ja muiden osalta."
Enhän mä ole mitään vaivaa keneltäkään vaatinu. Onko siis kirjoittaminen foorumille joku vaivan vaatiminen kaikilta?
Ei ollut tarkoitus olla hyökkäävä, lähinnä oli ajatuksena tuoda ilmi että mielestäni tämä asia on helposti saatettavissa loppuun. Voihan sitä myös vatvoa loputtomiin mutta se tuskin hyödyttää kameran alkuperäistä omistajaa. Asioista saa ja pitää keskustella, varsikin jos se jotakuta miellyttää :thumbsup:
 
Liittynyt
17.01.2022
Viestejä
336
Ei ollut tarkoitus olla hyökkäävä, lähinnä oli ajatuksena tuoda ilmi että mielestäni tämä asia on helposti saatettavissa loppuun. Voihan sitä myös vatvoa loputtomiin mutta se tuskin hyödyttää kameran alkuperäistä omistajaa. Asioista saa ja pitää keskustella, varsikin jos se jotakuta miellyttää :thumbsup:
Eihän me tiedetä mitä se kameran omistaja miettii. Ja tämähän on vaan mielenkiintoinen haaste meille muille! Ei tämä niin vakavaa ole.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 845
Viestejä
4 206 108
Jäsenet
70 990
Uusin jäsen
BGZ

Hinta.fi

Ylös Bottom