Tilanne on että se uusin Unreal pelinkehitys lopetettiin. Epic sanoi ne halua keskittyä FortNite ja muihin peleihin+ Gog versio Unreal Tournament 2004. En pidä Unreal 3 ja olen sitä pelannut.
En ole innokas Deathmatch. mutta esim Capture The Flag ja Bombing Run ja ehkä Team Deathmatch ja Last Man Standing. Onslaught ei hirevästi innosta minua.
Päätin ostaa Unreal Tournament 2004 gog kautta maksoi hieman alle 9 euroa. Jo olisi voinut ostaa koko Unreal packin, mutta en jaksa niitä pelata tämä kelpaa+uudet pelit.
Resoluutiot mitä peli tukee?
Mitä vain mutta sinun pitää editoida UT2004.ini tiedosto jos haluat
FULL HD tai korkeampia resoluutioita.
Lisää kartoja saa ladattua ilmaiseksi Internetistä.
Grafiikka? Keskinkertainen.
Gameplay: Saisi olla hieman nopeampaa minusta.
Hmm mielinkiintoista RETROA ja maksoi vain sen noin 9 euroa... gog.com.
Annan arvosanan 3.5/5 tähteä.
Musiikki? No on mitä on ja jos ei pidä laittaa musikin hiljaiseksi ja kuuntelee mitä haluaa esim:
EDIT nyt olen kokeillut Adept bot skill joka antaa 100% damagea ainakin ja aika sopiva olen aika tasaväkinen sen kanssa. Skilled on helppo ja antaa vähemmän damagea.
Joku jonka mielestä Adept on lian helppo noh ota Masterful! Jos olet vanhempi pelaaja ja ei hyvät reaktiot tai täysin uusi niin voit toki ottaa jopa helpomman kuin Skilled.
Edit jos saat turpiin jollakin tietyllä radalla Adeptilta jatkuvasti niin vaihda sitten Skilled.
En ole innokas Deathmatch. mutta esim Capture The Flag ja Bombing Run ja ehkä Team Deathmatch ja Last Man Standing. Onslaught ei hirevästi innosta minua.
Päätin ostaa Unreal Tournament 2004 gog kautta maksoi hieman alle 9 euroa. Jo olisi voinut ostaa koko Unreal packin, mutta en jaksa niitä pelata tämä kelpaa+uudet pelit.
Resoluutiot mitä peli tukee?
Mitä vain mutta sinun pitää editoida UT2004.ini tiedosto jos haluat
FULL HD tai korkeampia resoluutioita.
Lisää kartoja saa ladattua ilmaiseksi Internetistä.
Grafiikka? Keskinkertainen.
Gameplay: Saisi olla hieman nopeampaa minusta.
Hmm mielinkiintoista RETROA ja maksoi vain sen noin 9 euroa... gog.com.
Annan arvosanan 3.5/5 tähteä.
Musiikki? No on mitä on ja jos ei pidä laittaa musikin hiljaiseksi ja kuuntelee mitä haluaa esim:
EDIT nyt olen kokeillut Adept bot skill joka antaa 100% damagea ainakin ja aika sopiva olen aika tasaväkinen sen kanssa. Skilled on helppo ja antaa vähemmän damagea.
Joku jonka mielestä Adept on lian helppo noh ota Masterful! Jos olet vanhempi pelaaja ja ei hyvät reaktiot tai täysin uusi niin voit toki ottaa jopa helpomman kuin Skilled.
Edit jos saat turpiin jollakin tietyllä radalla Adeptilta jatkuvasti niin vaihda sitten Skilled.
Viimeksi muokattu: