Unreal Tournament 2004

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Tilanne on että se uusin Unreal pelinkehitys lopetettiin. Epic sanoi ne halua keskittyä FortNite ja muihin peleihin+ Gog versio Unreal Tournament 2004. En pidä Unreal 3 ja olen sitä pelannut.

En ole innokas Deathmatch. mutta esim Capture The Flag ja Bombing Run ja ehkä Team Deathmatch ja Last Man Standing. Onslaught ei hirevästi innosta minua.


Päätin ostaa Unreal Tournament 2004 gog kautta maksoi hieman alle 9 euroa. Jo olisi voinut ostaa koko Unreal packin, mutta en jaksa niitä pelata tämä kelpaa+uudet pelit.

Resoluutiot mitä peli tukee?
Mitä vain mutta sinun pitää editoida UT2004.ini tiedosto jos haluat
FULL HD tai korkeampia resoluutioita.


Lisää kartoja saa ladattua ilmaiseksi Internetistä.

Grafiikka? Keskinkertainen.
Gameplay: Saisi olla hieman nopeampaa minusta.



Hmm mielinkiintoista RETROA ja maksoi vain sen noin 9 euroa... gog.com.

Annan arvosanan 3.5/5 tähteä.

Musiikki? No on mitä on ja jos ei pidä laittaa musikin hiljaiseksi ja kuuntelee mitä haluaa esim:


EDIT nyt olen kokeillut Adept bot skill joka antaa 100% damagea ainakin ja aika sopiva olen aika tasaväkinen sen kanssa. Skilled on helppo ja antaa vähemmän damagea.

Joku jonka mielestä Adept on lian helppo noh ota Masterful! Jos olet vanhempi pelaaja ja ei hyvät reaktiot tai täysin uusi niin voit toki ottaa jopa helpomman kuin Skilled.

Edit jos saat turpiin jollakin tietyllä radalla Adeptilta jatkuvasti niin vaihda sitten Skilled.

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
466
Resoluutiot mitä peli tukee?
Ei edes FULL HD
valittettavasti. HD ready kyllä.
Esim:

1280x1024
1600x1024
Nämähän voi siis puukottaa ut2004.ini:stä halutessaan:
Koodi:
[WinDrv.WindowsClient]
FullscreenViewportX=2560
FullscreenViewportY=1440
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 512
Tilanne on että se uusin Unreal pelinkehitys lopetettiin. Epic sanoi ne halua keskittyä FortNite ja muihin peleihin+ Gog versio Unreal Tournament 2004. En pidä Unreal 3 ja olen sitä pelannut.

En ole innokas Deathmatch. mutta esim Capture The Flag ja Bombing Run ja ehkä Team Deathmatch ja Last Man Standing. Onslaught ei hirevästi innosta minua.


Päätin ostaa Unreal Tournament 2004 gog kautta maksoi hieman alle 9 euroa. Jo olisi voinut ostaa koko Unreal packin, mutta en jaksa niitä pelata tämä kelpaa+uudet pelit.

Resoluutiot mitä peli tukee?
Ei edes FULL HD
valittettavasti. HD ready kyllä.
Esim:

1280x1024
1600x1024

Lisää kartoja saa ladattua ilmaiseksi Internetistä.

Grafiikka? Keskinkertainen.
Gameplay: Saisi olla hieman nopeampaa minusta.



Hmm mielinkiintoista RETROA ja maksoi vain sen noin 9 euroa... gog.com.

Annan arvosanan 3.25/5 tähteä.

Musiikki? No on mitä on ja jos ei pidä laittaa musikin hiljaiseksi ja kuuntelee mitä haluaa esim:
Onko tällä vielä pelaajajia, mistä servereiltä löytyy?
Tuli pelattua ut2k4:jää järkyttävät määrät. assaultia ja onslaughtia lähinnä.
laitetaan peli uudestaan tulille jos löytyis muitakin kuin botteja peliseuraksi.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Olen tähän mennessä pitkän tauon jälkeen että otan rennosti ensin botteja vastaan. Tämän jälkeen ajattelin kysyä minun veljeltä ja yhdeltä ystävältä jos haluavat pelata?

Hauskempaa pelata multiplayer jos ei ole joku random pelaaja. Esim aikoinaan pelasin LAN party ja en netissä.

Capture the Flag on muuten yksi kartta jota en pelaa Facing Worlds ja sen versiot koska sitä on sairaasti käytetty hyväksi sitä voi tavallaan ettisesti "cheat" siinä.

Toiseksi enpä tiedä mutta näin vanhempana... en pidä miksi jotkus labyrintti radat on niin julmetun suosittuja tyylin tässä on jumaliste 4 kerrosta ylös ja alaas menee radat. Kirjaimellisesti alussa pitkän tauon jälkeen jotkut radat tuntui sekaavilta.

Botteja vastaan pelatessa niin saan harjoitusta radoista jotka ei vielä oikein ole hyvin käsissä.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Nämähän voi siis puukottaa ut2004.ini:stä halutessaan:
Koodi:
[WinDrv.WindowsClient]
FullscreenViewportX=2560
FullscreenViewportY=1440
Ei en löydä ainuttakaan ini tiedostoa mistään ja olen myös google käyttänyt. 2004.int ei ole sama tiedosto.

Asennettu gog versio ja ei Steam.
Windows 10 Home asensin sen kannetavaan.
D:\Games\Unreal Tournament 2004\System
kansio alla minulla ei ole ini tiedostoja.

Minulla on desktop mutta koska kohta joudun muuttamaan niin jätän desktopin vanhaan kotiin ja otan mukaan vain kannettavan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 305
GOGista ostettaessa varmaan tulee viimeisin versio, jossa on tärkeät korjaukset tehtyinä? Suurten resoluutioiden käyttö voi tosin silti vaatia kikkailua.

Steamista kannattaa tsekata ainakin Toxikk, jos UT-tyylinen peli miellyttää. Pelaajia sillä tosin ei ole sitäkään vertaa kuin näillä vanhoilla Unrealeilla.

UT4 on myös ihan pelattavassa kunnossa, vaikka kehitys seisoo. Pelaajia ei ole kovin paljoa enää silläkään.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Huokaus taas olen asentunt pelin jos ne ini tiedosto löytyisi. Ei auttanut tippakaan. Asensin sitten Community Bonus pack 1, Community Bonus 2 part 1, Community Bonus 2 pack 2.

Kuten normaalisti en nyt tiedä onko ne community parempia? Enemmän ulkokarttoja oli ainakin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 305
Ehkä hölmö kysymys, mutta onko tiedostopäätteet laitettu näkyville? Oletuksena "tunnettujen" tiedostotyyppien päätteet ovat piilossa. .ini -päätteen Windows todennäköisesti tunnistaa, jolloin se ei näy.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Ehkä hölmö kysymys, mutta onko tiedostopäätteet laitettu näkyville? Oletuksena "tunnettujen" tiedostotyyppien päätteet ovat piilossa. .ini -päätteen Windows todennäköisesti tunnistaa, jolloin se ei näy.
How to Show Hidden Files in Windows 10 - Technipages
Scroll down a bit and change the “Hidden files and folders” setting to “Show hidden files, folders, and drives“. Optionally, you may wish to uncheck the “Hide protected operating system files” box as well.

Tehty ei auta tippakaan. Ei näy mitään ini tiedostoja tässä kansiossa:
D:\Games\Unreal Tournament 2004\System

Windows 10 Home English. Ostettu gog.com kautta ja ei Steam kautta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 305
How to Show Hidden Files in Windows 10 - Technipages
Scroll down a bit and change the “Hidden files and folders” setting to “Show hidden files, folders, and drives“. Optionally, you may wish to uncheck the “Hide protected operating system files” box as well.

Tehty ei auta tippakaan. Ei näy mitään ini tiedostoja tässä kansiossa:
D:\Games\Unreal Tournament 2004\System

Windows 10 Home English. Ostettu gog.com kautta ja ei Steam kautta.
En tarkoita piilotiedostoja, vaan tiedostonimien päätteitä. Modernit Windowsit piilottavat sellaiset päätteet, jotka ovat "tunnettuja". Itse tiedostot pysyvät näkyvissä.

UnrealTournament.ini näkyisi silloin nimellä UnrealTournament ja sen kuvakkeena olisi luultavasti jonkinlainen tekstitiedoston kuvake.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
En tarkoita piilotiedostoja, vaan tiedostonimien päätteitä. Modernit Windowsit piilottavat sellaiset päätteet, jotka ovat "tunnettuja". Itse tiedostot pysyvät näkyvissä.

UnrealTournament.ini näkyisi silloin nimellä UnrealTournament ja sen kuvakkeena olisi luultavasti jonkinlainen tekstitiedoston kuvake.
Loistavaa asia ratkaistu löysin sen ini tiedoston. Visibility on kuitenkin huonompi. Mihin kohtaan voi laittaa ini tiedoston FOV joka auttaa visibility ja mikä komento?
You can change the FOV by typing into the console: fov 106

For 1920x1080 screens the FOV is 106. For any other resolution
http://www.wsgf.org/fovcalc.phpion

Heh olenko nössö mutta pitkän tauon jälkeen minusta Skilled Bot skill on ollut aika mukava:). En ole samalla tasolla vielä aikoinaan selvästi kovempi vastus kuin skilled bot skill.

EDIT nyt olen kokeillut Adept bot skill joka antaa 100% damagea ainakin ja aika sopiva olen aika tasaväkinen sen kanssa. Skilled on helppo ja antaa vähemmän damagea.

Joku jonka mielestä Adept on lian helppo noh ota Masterful! Jos olet vanhempi pelaaja ja ei hyvät reaktiot tai täysin uusi niin voit toki ottaa jopa helpomman kuin Skilled.
 
Viimeksi muokattu:

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
No niin nyt alkaa maistua! Olen ladannut myös vanhoja UT99 karttoja UT 2004.

Se sanotaan Bombing Run tuntuuko siltä että turhan tasaväkiseltä kukaan ei voita? Minulla on 3 ystävää jotka ei todellakaan ole hyviä pelaajia suurinpiirtein kuin Skilled Bot taso. HUOM! Sain selville että Unreal tournament 2004 Botit ovat älykkäämpiä kuin Unreal 2003 ja vanhemmat!

Toisin sanoin Skilled bot taso UT2004 on kovempi kun Skilled bot taso Unreal Tournament 2003.


En vitsinyt ottaa Adept koska Bombing Run on sellaista tasaista vääntämistä.

BR-Bifrost rata siis Bombing Run pelasin äsken vs Skilled taso ja Flawless victory olin ihan ylivoimainen 3 kertaa meidän joukkue juoksi maalin pisteet 3x7=21 pistettä maksimi ylivomaisuus! 2 kertaa minä juoksin ja 1 kerran botti joka oli samassa tiimissä


Nyt alkaa tulla skilli takaisin! Viikonloppuna koetan ehkä kovempaa botti tasoa Bombing Run kuin Skilled vaikka riski on että sitten tulee tasaista vääntämistä. Lol Adept on aika hyvä Capture The Flag minusta... mutta hei jos saatte jatkuvasti turpiin ottakaa toki helpompaa tai jos Adept tuntuu helpolta niin Masterful!
 
Viimeksi muokattu:

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
En voinut vastustaa. Pelasin nyt yhden pelin Adept bot taso BR-Bifrost 7-0 voitto! Arvasin oikein tasaista vääntämistä! Unreal Tournament 2004 botit on parempia kuin Unreal Tournament 2003 botit!

Tässä tilasto voitte vetää johtopäätöksiä minun kutsumanimi Unreal Tournamentissa on Terminator.

Terminator team vs kokonaan AI Bots Unreal Tournament 2004 Skilled Bots:
BR-Bifrost:
21-0 Flawless victory and SUPREME victory no time out end due to even game!
Terminator team vs kokonaan AI Bots Unreal Tournament 2004 Adept Bots:
7-0 Flawless victory time out ended and won with points!


Flawless tarkoittaa vastustaja ei saanut yhtään pinnaa. Supreme victory olen keksinyt sen nimen sille että jos voittaa niin ylivoimaisesti että aika ei lopu ja sen lisäksi vastustaja ei saa yhtäkään pinnaa niin se on Supreme!
 
Viimeksi muokattu:

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Kyllä Unreal Tournament 2004 vaihtelee taso aika paljon. Minulla on 3 ystävää jotka ovat noin skilled bot tasolla. 2 niistä sain niin paljon turpiin minulta Unreal Tournamentissa 2004 että lopettivat pelaamisen.

3 taas voi pelata satunnaisesti mutta ollaan pelattu enemmän muita pelejä yhdessä.

Tunnen toki minun tasoisia pelaajia. Veljeni on minun tasoinen pelaaja. Oli yksi ystävä joka oli melkein minun ja veljeni tasolla mutta hän on consoli pelaaja nykyään ja ei PC pelaaja.


Terminator team vs kokonaan AI Bots Unreal Tournament 2004 Skilled Bots:
BR-Bifrost:
21-0 Flawless victory and SUPREME victory no time out end due to even game!
Terminator team vs kokonaan AI Bots Unreal Tournament 2004 Adept Bots:
7-0 Flawless victory time out ended and won with points!
 
Viimeksi muokattu:

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
No niin taas pelattu BR-Bifrost Adept bots ja Terminator team siis minä voitto 14-7 voitto ei flawless victory,
Pelattu myös BR-Bifrost Adept Bots ja Terminator team voitto siis minä 14-0 voito mutta ei riitä SUPREME voittoon siihen tarvitaan 21-0.

BR-Canyon kokeiltu taas rata josta en pidä se on kaunis mutta turhan pieni ja kaottinen Adept bots , Terminator minä siis team voitto 21-14.

Äh lian stressavaa tuo Adept bots grr. Otan joskus viikonloppuna Skilled niin muistuu mieleen ystäväni jokta luovuttivat koska saivat turpiin Unreal Tournament 2004.
 
Liittynyt
26.08.2017
Viestejä
1 273
Meinasin haastaa 1v1, mutta ei selkeästi olisi mitään mahdollisuuksia Suomen parasta UT2k4 pelaajaa vastaan.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Huomautus (viestispämmi ketjussa)
Se sanottuna. Pelasin tänään ennen kun menin kuntosalille. Ensimmäistä kertaa pitkän tauon jälkeen Bombing Run Bifrost kartta Adepts bot Unreal Tournament 2004 jossa botit on parempia kuin UT2003 tai muuta vanhemmat sain flawless ja SUPREME victory vastaan Adepts bots Bombing Run 21-0 voitto!

Ei tyhjästä nyhjäistä! Vaikka en ota vastaan haasteita lähikuukausina niin kyllä teidän pitää pystyä voittamaan Adept Bots Boming Run jos minä nyt onnistuin voittaman SUPREME and flawless victory BR Bifrost 21-0!

EDIT: En ole koskaan sanonut että olen Suomen paras Unreal Tournament 2004? Jos olen sanonut niin laittakaa quote siitä kiitos. Ei ole häpeä pelata Skilled bots tai vielä helpompia vastustajia vastaan kuin Skilled, mutta se ei ole minun taso.

Jaaha taidan lähitulevaisuudessa jossain vaihessa kokeilla vastaan Masterful Bots. Muistakaa että Unreal Tournament 2004 botit ovat kovempia kuin vanhemmat versiot esim Unreal Tournament 2003.

Jos Masterful Bots on lian kovia voin ottaa Adept Bots. Se sanottuna ehkä löydän tasoni kun pelaan vastaan Masterful Bots...
 
Viimeksi muokattu:

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Kokeilitko kuntosalin jälkeen Masterful Bots?
No minulla on muutakin nyt elämässä. Ehkä jossain vaiheessa laitan sen video youtube ja editoin tätä viestiä jos jaksan otin talteen kun näkee että otin Masterful.
Oli ihan hirveä taistelu! En pelannut läheskään täydellisesti olin väsynyt ja tähän aikaan en juo kahvia.

Vihollinen sai eka 7 pistettä kovia ovat Masterful Bots!
Minä tein tasoituksen 7-7!


Meni jatkoajalle sudden death kun varsinaisen peliaika normaali oli 7-7 ja jatkoajalla lopulta tuli voitto!
Jatkoajalla sähläsin kun piti hypätä ja ottaa pisteet minut tapettiin juuri sillä hetkellä, mutta ally otti pallon ja teki meille voiton 14-7!
Huh oli työläs BR-Bifrost Masterful Bots voitettu siis 14-7 ja kesti noin 30 minuttia! Haluan tehdä muuta ja nyt otan tauon tästä pelistä.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Se on hyvä lopettaa huipulla.
Tässä löysin nämä tiedot. Lisänä tähän alapuoleen olevan infoon että Unreal Tournament 2004 botit ovat parempia siis kovempia vastustajia kuin Unreal Tournament 2003 ja vanhemmat versiot.
"
Novice: 25% damage, 60% movement speed, won't move during combat, 30° field of view, aim can go up to 30° off target, turns less than 180° per second.

Average: 40% damage, 70% speed, little better accuracy, turns a bit more than 180° per second.

Experienced: 55% damage, 80% speed, uses Translocator, strafes during combat, 40° field of view, turns more than 180° per second.

Skilled: 70% damage, 90% speed, can double jump, field of view 60°, turns approx. 225° per second.

Adept: full damage, full speed, tries to dodge incoming fire, tries to get closer during combat, if using non-hitscan weapon then "leads" aiming, field of view 80°, turns nearly 270° per second.

Masterful: uses Impact Hammer to jump higher, uses shock combo, changes target during combat, in Onslaught it will repair powernodes before leaving, field of view 100°, turns approx. 315° per second. This is as close as it can get to a real human opponent - higher skill bots are considered bots that cheat.

Inhuman: tries to dodge enemy aim, field of view 120° without distance limits, bails out if an incoming AVRiL will destroy the vehicle, turns around in less than one second.

Godlike: aim goes less than 1° off target, 360° field of view without line of sight limitations (meaning it sees the whole map at all times), turns around in less than 0.5 seconds.
"
Jos minä pystyin vaivoin voittamaan Masterful meni jatkoajalle ja sinä ilmeisesti pidät Adept on lian kova niin utelias kysymys millä vaikeustasolla pelaatte? Esim. Skilled. Olen vain utelias:).
 
Viimeksi muokattu:

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Inhuman, koska?
En halua kokeilla Inhuman vielä ainakaan .Masterful antaa ihan riittävästi vastusta. Skilled voin ottaa jos simuloin pelaan vastaan pelaaja ystäviäni jotka lopettivat ja Skilled on aika rento voin käydä hakemassa toisesta huoneesta kahvia:). Disclaimer:Skilled antaa kyllä niin paljon vastusta että 30 sekuntia toisessa huoneessa voi antaa vielä voiton että et tee mitään mutta en suosittele että ahaa nyt jätän pelin pyörimään ja otan 5-10 minuutin tauon.

Vaikeustaso ero Adept ja Masterful ei ole niin valtava koska Adept antaa jo 100% damagea. Tauko vastaan Adept ja voi käydä kehnosti ja ei kannata aliarvioida Adept botteja Unreal Tournament 2004.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 925
ÄÄh. Inhuman testiin ja tulokset tänne. Ei mitään merkitystä vaikka turpaan tulis kun peliähän se vaan on.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
ÄÄh. Inhuman testiin ja tulokset tänne. Ei mitään merkitystä vaikka turpaan tulis kun peliähän se vaan on.
Minulla on parempi idea. Esim ehkä 6 kuukauden kuluttua kun on enemmän aikaa niin suostun vastaan ihmispelajaa. Laitetaan sitten botit Godlike ja ihmetellään kun on tunne että jatkuvasti botit dominoi ja saa turpiin;). Sitten koetellan selittää se duelli että olisi ollut mielenkiintoinen, mutta ei oikein tavattu toisiamme kun botit jatkuvasti tappoi.

Unreal Tournament 2004 botit on kovempia kuin Unreal Tournament 2003. Mitä olen kuullut toisilta pelaajilta niin Inhuman ja Godlike niin tulee turpiin myös hyvälle ihmispelaajalle.

Toisaalta kutsuma nimeni pelissä on Terminator. Terminator vs Inhuman hmm.

Godlike ei sovi minulle. Minusta ärsyttävät ateistit voi pelata vastaan Godlike.
 
Viimeksi muokattu:

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Onko mahdollisuutta saada Terminaattori youtubeen kommenttien kera?
No en nyt tiedä kommentien kera mutta laitoin minun eka youtube videon koskaan. Siinä ei kuule minun puhuvan, mutta pelin äänet ja pelin musiikki.

DISCLAIMER: En väitä että pelasin läheskään täydellisesti. Olin väsynyt kun pelasin. Siinä näkee kuitenkin taktiikkaa.

Unreal Tournament 2004 how to win vs Masterful Bots Bombing Run Bifrost map


Minulla ei ole siis ennestään kokemusta youtube uploadaamisesta. Kesti muuten kauan jos ottaa upload ja sen lisäksi kestää julmetun kauan ennen kuin tulee ok video laatu. Julkaisin sen 10 minuttia sitten Public muotoon kun sain vihdoinkin sen ok video laatu.
 

erikoisninja

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
496
Tässä on kyllä siinämäärin ihmeellinen lanka, että pitäisi varmaan jättää kokonaan huomiotta, mutta:

Mitä olen kuullut toisilta pelaajilta niin Inhuman ja Godlike niin tulee turpiin myös hyvälle ihmispelaajalle.
Ei tule. Eiväthän botit edes timetä itemeitä.
 
Viimeksi muokattu:

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
ÄÄh. Inhuman testiin ja tulokset tänne. Ei mitään merkitystä vaikka turpaan tulis kun peliähän se vaan on.
No niin tässä tänä iltana eka kerran kokeilin Inhuman BOTS Unreal Tournament 2004 Bombing Run!!!

Kyllä oli kivenkova vastusta! Tallensin sen taas mutta voi kestää päiviä ennen kun jaksan Youtubissa julkaista. En saa millään muuten mic toimimaan juuri Unreal Tournament 2004 niin valitettavasti ei minun puhetta siinä videossa kun julkaisen tule olemaan.

Tässä raporttia... oli kivenkovaa.. Usein jouduin puolustamaan että eivät olisi tehneet maalin!

Säännöt. Jos juokset pallon kanssa sisään teet 7 pistettä. Jos vain ammut etänä pallon sisään saat 3 pistettä.

Kun eka kerran olin saanut adrenaline 100% tein kovan hyökkäyksen syvälle vastustajan alueelle... minut kuitenkin tappoi kivenkovat Inhuman botit. Tiimini sitten minun allied Inhuman bots otti pallon jatkoi minun hyökkäystä ja teki 7-0!

Kivenkova vastus jatkui ja enemy Inhuman joukkue ampui pallo maalin sai 3 pistettä.

Tilanne 7-3! Kivenkova vastus jatkui!

Ei mennyt jatkoajalle 20 minuutin jälkeen loppui Team Terminator 7-3 voittoon vs Unreal Tournament 2004 bots Bombing Run Bifrost rata.


Jo totta se on suosikki ratani BR muodossa riitävän iso ja sekä ulko ja sisäalueita ja kaikki perusaseet saatavilla. Ei mitään cheating "Easter Eggs" siinä radalla.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Tässä on kyllä siinämäärin ihmeellinen lanka, että pitäisi varmaan jättää kokonaan huomiotta, mutta:


Ei tule. Eiväthän botit edes timetä itemeitä.
No jätän kuitenkin väliin tuon Godlike kokeilimisen sen säästän nyt ateisteille. Kyllä olen kuullut palautetta että ovat kovia. Mitäs nyt valitat? Tässä threadissa on niitä joiden mielestä Adept on lian kova ja en minä heille naura koska Adept antaa jo 100% damagea. Jos joku jolla on vaikeuksia pelata haluaa pelata Skilled tai Expert niin siitä vain en minä myöskään sitä kiellä.

Unreal Tournament 2004 kehittäjien mukaan Unreal Tournament 2004 (jossa botit parempia kuin Unreal Tournament 2003 ja vanhemmat) ovat parempia kuin hyvä ihmispelaaja. Masterful vastaa aika paljon hyvää ihmispelaajaa.

Otan nyt taas taukoa, mutta takaisin Masterful ja 3 video youtubissa vaihtelun joku muu rata kuin BR-Bifrost. BR-Bifrost vs Inhuman bots tulee olemaan se toinen youtube video.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.11.2018
Viestejä
161
Koita saada se mic toimimaan, olisi mukava kuulla hieman kommenttia samalla kun pelaa. Saisi enemmän videoista irti heh.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Koita saada se mic toimimaan, olisi mukava kuulla hieman kommenttia samalla kun pelaa. Saisi enemmän videoista irti heh.
Mic tomii muissa softissa mutta ei Unreal Tournament 2004. Yksi ratkaisu olisi että myöhemmin editoin videota ja lisään jälkikäteen äänen mutta en vielä sellaista jaksa tehdä ehkä esim jouluaikana jos olen kyllästynyt teen sen.

VENI VIDI VICI! En voinut vastustaa kiusausta on yksi rata jossa olen kyllä CHAMPION GODLIKE tasoa nyt! Kokeilin kerran GODLIKE BOTS BOMBING RUN BIFROST!

Oli jännittävää ..... eka kerran käytin Adrenaline niin että kun paniikissa koetin puolustaa että vihollinen ei tee johtomaalia siis joudin käyttää sen puhtaseen puolustamiseen!

Aika meni eteenpäin oli kivenkovaa vaikka täytyy sanoa en nyt tiedä onko Inhuman ja Godlike niin suurta eroa vaikeudessa.

Oli 0-0 sitkeästi tilanne sain taas täydet 100% adrenalinea otin hieman shieldiä ja aseita minut tapettiin. Sitten taas samaan ja nyt yhtäkkiä huomasin tilaisuuteni noin keskikentällä kun meidän tiimi tappoi kaikki vastustajat. Sain syötön kytkin adrenaline FULL SPEED run... ja sitten mentiin! Godlike Bots tuli ulos mutta onneksi ei koko ryhmä heti kimpussa....sain paljon damagea olisin kuollut ilman shieldiä...
Pääsin ohitse ja minä Terminator tein juoksun maalin 7-0 tämä tapahtui kun oli noin 3 minuttia jäljellä 20 minuutin ajasta jos ei mene jatkoajalle. Loppuajan tein sitten niin että keskityin lähinnä puolustamiseen.

DONE tänään Terminator team vs Godlike Bots Bombing Run Bifrost 7-0 voitto Terminator teamille siis minun teamille! Päätin että en uploadaa sitä Inhuman video voittoa, mutta uploadaan kyllä tuon Godlike videon mutta voi kestää päiviä ennen kun se on tehty.

EDIT en väitä että olen joku voittamaton Unreal Tournament 2004 champion. Väitän kyllä että nimenomaan minun suosikki radalla Boming Run Bifrost olen nyt mestari tasoa!
 
Viimeksi muokattu:

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Ei malta odottaa että näen taas Terminaattoria!
HUOM! Kyllä Godlike bots tappoi minut useita kertoja mutta tässä niitä mukavia onnistumisia ja huomatkaa 100 Health, 100 Shield , 100 Adrenaline ja sinko ja flat Gun kovat aseet ei ole hyvä asia enemy teamille!

Tässä kuitenkin kuvan joka otin Terminator Red team vs Blue Godlike Bots:
Unreal tournament 2004 Red Team Terminator vs Blue Godlike Bots Bombing Run Bifrost map.jpg

Ylläoleva kuva otettu Terminator vs Godlike Bots videosta jälkikäteen koska ennen kun ok laatu youtubissa niin on jo se minun kovalevyllä ok laatuna.
EDIT Video on public ja sitä voi kommentoida:).
 
Viimeksi muokattu:

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Aha jostain syystä meni nopeammin tällä kertaa tässä linkki videon nyt sitä voi myös kommmentoida. Tuota tuo on vastaan sitten Godlike Bots pitäkää se mielessä kiitos ennen kun haukutte että olen surkea ja kuolen usein heh. Esim jotkut pelaa vs Experienced ja Skilled bots vastaan koska heidän mielestä Adept on niin kova! Godlike on kyllä selvästi parempi kuin joku Adept vaikka en tuossa huomannut niin isoa eroa Godlike vs Inhuman!

Novice: 25% damage, 60% movement speed, won't move during combat, 30° field of view, aim can go up to 30° off target, turns less than 180° per second.

Average: 40% damage, 70% speed, little better accuracy, turns a bit more than 180° per second.

Experienced: 55% damage, 80% speed, uses Translocator, strafes during combat, 40° field of view, turns more than 180° per second.

Skilled: 70% damage, 90% speed, can double jump, field of view 60°, turns approx. 225° per second.

Adept: full damage, full speed, tries to dodge incoming fire, tries to get closer during combat, if using non-hitscan weapon then "leads" aiming, field of view 80°, turns nearly 270° per second.

Masterful: uses Impact Hammer to jump higher, uses shock combo, changes target during combat, in Onslaught it will repair powernodes before leaving, field of view 100°, turns approx. 315° per second. This is as close as it can get to a real human opponent - higher skill bots are considered bots that cheat.

Inhuman: tries to dodge enemy aim, field of view 120° without distance limits, bails out if an incoming AVRiL will destroy the vehicle, turns around in less than one second.

Godlike: aim goes less than 1° off target, 360° field of view without line of sight limitations (meaning it sees the whole map at all times), turns around in less than 0.5 seconds.

Terminator Red Team vs ULTRA HARD GODLIKE Blue Bots Bombing Run Bifrost enjoy:
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 351
Viestejä
4 158 097
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom