Unimusaa?

Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
524
Olen varmaankin jollain tavalla outo kun tykkään laittaa kännykällä Youtubesta niitä relax musaa pyörimään taustalle hiljaa. Sateen ropinaa ja ameriikan intiaanien huilumusaa yhdessä takaa odotettu hetki päästä sänkkyyn peiton alle nukkumaan pehmeästi.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 261
Itse katson läppäri mahan päällä jotain tylsää leffaa, kunnes simahdan.

"yhdessä takaa odotettu hetki" toki sopii nukkumisaktiviteetteihin kanssa.:tup:
 

Sheiben

Glory Hole Inspector
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
10
Voi äkkiseltään kuulostaa hieman oudolta, mutta Megadethin entisen soolokitaristin, Marty Friedmanin, tuotanto on kyllä parrainta unimusiikkia. Rauhallista kitarointia ilman laulua.

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
26
Itse olen käyttänyt Doomin PSX-version dark ambienttia nukahtamiseen, toimii.

 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
176
Tuon väitetään olevan tutkitusti maailman rauhoittavin kappale eli hyvää unimusaa
https://en.wikipedia.org/wiki/Marconi_Union
Wikipediasta:

"According to scientists at the Mindlab institution (a commercial 'neuromarketing' company) it induced a 65% reduction in overall anxiety and brought test subjects' resting pulse rates to 35% of their usual resting rates."

Resting-vitun-pulse rates to 35% of their usual resting rates?

Mitä aktuaalista vittua minä luen?

Edit.: Eiku joo, siis tuohan on institution eikä institute, ergo, hömppätaho. Hömppätaho saa kirjoittaa hömppää. Case closed.
 
Viimeksi muokattu:

Ize

Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
13
Mulla ois vaikka kuinka pitkästi listata tähän levyjä, mutta nakataan muutama ensi hätään:
- Kitaron Silk Roadit toimii aina
- Above & Beyond: Acoustic, Acoustic II

Lennoilla tulee monesti soitettu Tuomon New Mystique -levyä, sekin rauhoittaa ja unettaa mukavasti vaikkei kaikin kappalein ihan luokkaan unettava menekään tuo levy.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
128
Spotifyyn hakusanaksi ambient drone ja sieltä valitsee jonkun soittolistan. Hypnoottisen unettavaa.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 163
Silloin kun ei meinaa uni tulla, niin meikäläinen nukahtaa parhaiten johonkin melodiseen heviin / raskaampaan rockiin. Ei siis mitään kissantappoheviä vaan musaan linjoilla Disturbed, Kotiteollisuus, Viikate ja kaverit ja alhaisella volumella kuunneltuna.

Yleensä vartista puoleen tuntiin menee ja sitten jossain vaiheessa havahtuu torkkuvansa ja voi ottaa luurit pois korvilta, sen jälkeen valot sammuu loppuyöksi
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 580
Viestejä
4 204 864
Jäsenet
70 920
Uusin jäsen
Bruski

Hinta.fi

Ylös Bottom