Ultrawide-näytöt (21:9, 2560x1080, 3440x1440, 3840x1600, 5120x2160)

Liittynyt
29.10.2022
Viestejä
1 954
Mulla se hoitaa sen aina ku sammutan koneen. Sit ku käynnistää niin niin lukee vaan Et monitor mikä lie tehty. harvemmin yli 16h esim oon koneella. ja ku laittaa ajastimen muutamaks minutiiks jos ei hiiri liiku tai muutakaan tapahdu niin menee lepotilaan ja hoitaa silloin myös sen ns. puhdistuksen vai mikä nyt oli. 2600h nyt käyttötunteja takana eikä mitään ongelmia. LG:n 45" oled siis kyseessä :)

Ps. tulee myyntiin kunnes 5k ultrawideä saa :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 417
Dellin monitorissa sen sai piilotettua kokonaan. 4h jälkeen se sitten ajelee itsestään tuon toiminnon kunhan monitori nukahtaa windowsin toimesta joka on itsellä 5min. toiminnon suorittamisen jälkeen monitori palaa "uni" tilaa ja herää normaalisti jos vaikka hiirtä liikuttaa.
Jos tuon putsauksen aikana liikuttaa hiirtä niin toiminto keskeytyy ja näyttö herää. Seuraavan kerran kun monitori menee uneen niin putsaus yritetään tehdä uudestaan.

ei ole mitään valittamista miten dell on tuon hoitanut.

Eikö tuo MSI monitori sitten tee putsausta 4 tunnin jälkeen automaattisesti kun monitori nukahtaa ? oliko " Protect Notice " asetuksella mitään vaikutusta.
Ei tee. Odotin että toimisi niin mutta ei. Jos on se 4h asetus päällä niin tekee väkisin 4h tultua täyteen vaikka mikä olisi. 16h asetuksella tulee myös väkisin siinä kohtaa ellei illalla koneen sammuttaessa paina näytön virtapainikkeesta standby-tilaan jolloin alkaa sitten tekemään.
 
Liittynyt
05.02.2021
Viestejä
622
Ei tee. Odotin että toimisi niin mutta ei. Jos on se 4h asetus päällä niin tekee väkisin 4h tultua täyteen vaikka mikä olisi. 16h asetuksella tulee myös väkisin siinä kohtaa ellei illalla koneen sammuttaessa paina näytön virtapainikkeesta standby-tilaan jolloin alkaa sitten tekemään.
yhdessä ketjussa oli maininta että vrr pitää olla pois päältä niin panel protect toimisi oikein, mutta en ole ihan varma oliko sama ongelma.

muok. tuo ongelma koski oled care ominaisuuksia. Ei itse panel protect toimintoa.
 
Liittynyt
13.09.2017
Viestejä
454
Pari viikkoa nyt ollu nyt MAG271QPX E2 ja miettiny että pitäskö perhana vaihtaa MPG 341CQPX sittenkin tilalle. Gigantin -20% prosentin näyttöalesta tuli otettua tuo 27 tuumainen niin vois kysyä saisko vaihdettua tuohon ultrawideen kans sillä alennuksella.

Laitoin Gigantissa 34 tuuman ultrawidellä youtubesta pyörimään 21:9 pelivideota AW 2:sta ja DOOM:sta niin ainakin siinä tuntui kuvasuhde ihan makialle.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 417
yhdessä ketjussa oli maininta että vrr pitää olla pois päältä niin panel protect toimisi oikein, mutta en ole ihan varma oliko sama ongelma.

muok. tuo ongelma koski oled care ominaisuuksia. Ei itse panel protect toimintoa.
Joo noiden protect toimintojen takia itsellä onkin VRR pois päältä. Enkä ole huomannut missään vielä kuvan repeilyä jota aiemmalla VA-näytöllä kyllä tuli selvästi jos ei käyttänyt G-Synciä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
251 329
Viestejä
4 374 106
Jäsenet
72 769
Uusin jäsen
magge47

Hinta.fi

Ylös Bottom