Piti vähän hieraista silmiä, että mihin aikaan ne pelit oikeasti alkaa Näinhän tästä oli aiemmin juttua, mutta yllätti silti.
19.55 Barcelona - PSV ja 22.00 Liverpool - PSG
Tulooko nää tänään?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Piti vähän hieraista silmiä, että mihin aikaan ne pelit oikeasti alkaa Näinhän tästä oli aiemmin juttua, mutta yllätti silti.
19.55 Barcelona - PSV ja 22.00 Liverpool - PSG
JepTulooko nää tänään?
Nimenoman. Viaplay Sport + Cmore ovat aivan järkyttävän hintaisia, kun ajatellaan jos viikossa ehtii katsoa 2-3 ottelua (jos niinkään paljon).
Onneksi lohtua voi etsiä Soccer Streams :stä.
Jotenkin luulen että meno tule vielä pahenemaan tästä. Esim Britanniassa Valioliigaa esitetään ainakin kolmen palvelutarjoajan toimesta. BT, Sky ja Amazon Prime. Siinähän makselet 150-200€/kk yhden tietyn sarjan seuraamisesta.Jep, harmi kun jakaantui noin pahasti.
Itse päädyin lopulta ruutuun, koska sieltä saa muu perhe aika paljon kaikkea ja itse näen edes Serie A:n, vaikka mielummin katsoisin Valioliigaa ja chämppäriä.
Mut kympillä kuussa koko perheelle jotain, vs 60e pelkästään mulle jotain.
Onko Virkkunen siirtynyt kokonaan C Moren palkkalistoille, vai selostaako hän myös Valioliigaa Viaplayllä?
Itelläkin on Telialta Liiga, ViaPlaylta Valioliiga, NHL ja UFC. Cmorelta en halua mitään muuta kuin UCL:n (ja sieltäkin yhden joukkueen matsit), joten tuntuu vähän typerältä maksaa siitä edes se parikymppiä. Joku ottelukohtainenkin maksu menis vielä järkeen paremmin, kuin maksaa "tyhjästä" suurin osa ajasta, kun ei joka matsia ehdi pakosti edes katsomaan.Jep, harmi kun jakaantui noin pahasti.
Itse päädyin lopulta ruutuun, koska sieltä saa muu perhe aika paljon kaikkea ja itse näen edes Serie A:n, vaikka mielummin katsoisin Valioliigaa ja chämppäriä.
Mut kympillä kuussa koko perheelle jotain, vs 60e pelkästään mulle jotain.
Joo nyt tuli punainen ihan kyllä pärstäkertoimen avullaRonaldo pihalle...
En tykkää miehestä oikein yhtään, mutta tuossa ei kyl ollut mitään
Joo nyt tuli punainen ihan kyllä pärstäkertoimen avulla
Studiossa ne kävi sitä läpi, että pelaajan koskemattomuudesta ollaan nykyisin tarkempia. Et sil ei oo väliä onko silitys vai taputus vai lyönti.
Koska ei ollu tarvetta tota liikettä tehdä, niin jo kosketus riittää punaiseen. Ja et sit vaan jälkeenpäin katotaan aina et tarviiko enempi ku yks matsi kieltoa.
Aikamoiseksi sitten mennyt.
Olisin ennemmin antanut tuosta vollottamisesta 10x punaista, mutta tuosta kosketuksesta
Kai nyt silloin saa, jos omistus vaihtuu johonkin faniyhdistykseen?Kun katsoo jäljellä olevia pelejä C-lohkossa, niin PSG:llä on oikeasti aika kova työ päästä tuosta jatkoon. Siinä on yksi joukkue Cityn lisäksi jonka ei tarvitsisi koskaan voittaa kannua
Kun katsoo jäljellä olevia pelejä C-lohkossa, niin PSG:llä on oikeasti aika kova työ päästä tuosta jatkoon. Siinä on yksi joukkue Cityn lisäksi jonka ei tarvitsisi koskaan voittaa kannua
Puulin miehenä ehkä pientä inhoa ManUa kohtaan, mutta nykyään ei oikein enää sitäkään. PSG ja City on vähän liian ostojoukkueita, niin niille en toivo menestystä millään tavalla.Sinällään oon samaa mieltä. Manu miehenä en pidä citystä luonnollisestikaan. PSG taas ei aiheuta mitään intohimoa tai mitään fiilistä muutenkaan, poislukien neymar joka ärsyttää suunnattomasti.
Mutta. Mulla pääasia on ettei Espanjaan menisi enää, ei barcalle eikä realille.
Sen jälkeen kun alan purkamaan niin kunhan ei citylle, eikä tottenhamille.
Lopuista sit sais kuka vaan voittaa, mutta jotenkin ois hienoa nähdä neljän suurimman (Saksa, englanti, Italia, Espanja) ulkopuolelta voittaja edes joskus mun elinaika, josta päästään siihen että PSG on rehellisesti se ainut potentiaalinen vaihtoehto. Joten sikäli soisin heille voiton vaikka en pidä pelaajista, enkä joukkueesta.
Mutta jos puhtaasti omia fiiliksiä ni tietty Manu on numero yksi. Se ei pystiä voita (syystäkin), joten sen jälkeen olen Buffonin vuoksi tähän asti halunnut Juven voittavan. Sen myötä Juveen on muodostunut osittainen side, mutta kun vihaan CR7:aa ja Buffon on PSG:ssä, niin vähän ristiriitainen fiilis Juven osalta.
Bayern ja Dortmund on myös sydäntä lähellä, joten ne tulee listalla sijalla 3-4.
Mut näiden ulkopuolelta soisin kaikille voiton. Esim joku Napoli olis todella upea voittaja myös.
Alkaa olemaan taas puulilla vanhat merkit ilmassa. Tämäkin piti olla ns. varma peli, mutta puoliajalla 2-0 perässä .
Menee vaikeeks taas...
Jose who?Siinä saa Jose Mourinho keksiä bussin uusiks että saa PSG pysäytettyä. Mutta on kyl kivat parit arvottu.
Ajax pisti kivan pommin...Jäi Realille luu käteen tästä kaudesta.
Harmi kun ei matsia nähnyt, Cmore saa pitää yhä tunkkinsa.
Manchester United on upea joukkue vaikka Sir Ferguson ei enää luotsaa. Itselläni on ManU pussilakanat ja nukun yöni hyvin varsinkin kun nyt PSG upposiNäin Manu fanina oli yksi ikimuistoisimpia iltoja. Ei ollut mitään jakoa koko ottelussa ja PSG tarjoilee kolme maalia. Aivan käsittämätön. Olen sanaton. Psg:stä en tykkää yhtään ja manua kannattanut pikkupojasta asti. Ai että! Kyllä maistuu!!!
Edit: Ja Porto jatkoaika maalilla. Aivan mieletön ilta..
Kävin torstaina katsomassa porto vs roma, en ollut ennen ollut champpareissa livenä, meno oli ku no.. Ei oo oikeen mihin verrata. Jäätävää konserttia alusta loppuun, ja Porton pilkku jatkoajalla räjäytti stadikan.
Oliko vaikea saada liput? Itellä kans haaveena ois käydä champparin pudotus peleiä kattooKävin torstaina katsomassa porto vs roma, en ollut ennen ollut champpareissa livenä, meno oli ku no.. Ei oo oikeen mihin verrata. Jäätävää konserttia alusta loppuun, ja Porton pilkku jatkoajalla räjäytti stadikan.
Firman puolesta tuli liput, ei mitään hajua oliko helppoa vai vaikeaa, mun piti vaan tulla paikalle.Oliko vaikea saada liput? Itellä kans haaveena ois käydä champparin pudotus peleiä kattoo