UEFA Champions League

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
119
Osuuspankin omistaja-asiakkaana saat C More Totalin kuukaudeksi maksutta ja -30 % seuraavasta 11 kuukausitilauksesta ---> Palvelun käyttö on estetty - Tjänsten är spärrad

Hienosti toimii ainakin toistaiseksi, saa nähdä mikä tilanne sitten illalla kun ottelut alkavat. Inter vs. Tottenham matsissa selostajana Antero Mertaranta.

Niin, ja elokuvat näkyvät myös ilmaiseksi ensimmäisen kuukauden aikana. Itselläni menee ainakin Tuntematon sotilas katseluun.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
59
Jaa ei ookkaan ylelläkään enää sitä yhtä peliä per viikko, harmi kun luulin että jatkuu samalla tavalla miten oli Viasatin kanssa viime kaudella. Löytyy Viasatin paketti Valioliigan takia niin ei kyllä tuohon kylkeen enää C Morea.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Nimenoman. Viaplay Sport + Cmore ovat aivan järkyttävän hintaisia, kun ajatellaan jos viikossa ehtii katsoa 2-3 ottelua (jos niinkään paljon).

Onneksi lohtua voi etsiä Soccer Streams :stä.
Jep, harmi kun jakaantui noin pahasti.
Itse päädyin lopulta ruutuun, koska sieltä saa muu perhe aika paljon kaikkea ja itse näen edes Serie A:n, vaikka mielummin katsoisin Valioliigaa ja chämppäriä.
Mut kympillä kuussa koko perheelle jotain, vs 60e pelkästään mulle jotain.
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 109
Jep, harmi kun jakaantui noin pahasti.
Itse päädyin lopulta ruutuun, koska sieltä saa muu perhe aika paljon kaikkea ja itse näen edes Serie A:n, vaikka mielummin katsoisin Valioliigaa ja chämppäriä.
Mut kympillä kuussa koko perheelle jotain, vs 60e pelkästään mulle jotain.
Jotenkin luulen että meno tule vielä pahenemaan tästä. Esim Britanniassa Valioliigaa esitetään ainakin kolmen palvelutarjoajan toimesta. BT, Sky ja Amazon Prime. Siinähän makselet 150-200€/kk yhden tietyn sarjan seuraamisesta. :rolleyes:

Amazon breaks Premier League hold of Sky and BT with Prime streaming deal
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
119
Loistavasti toimi C More appsi ja chromecastin yhdistelmä eilen illalla. Ei mitään pätkimistä, kuvanlaatu priimaa, selostus ja stadionin äänimaailma hienosti kohdillaan. Studiossa jo Ylestä tuttuja asiantuntijoita (Petri Pasanen, Mika Väyrynen, Antti Niemi), niin oli heti helppo päästä UCL tunnelmaan kiinni. Ja kun Liverpool matsissa oli äänessä Tuomas Virkkunen, niin en nyt heti keksi mitään parannettavaa.

Itse ainakin arvostan tämän päivän suoratoistopalveluja penkkiurheilijana. Voit pitää tauon silloin kun haluat, kelata taaksepäin tai katsoa matsin uudestaan vaikka seuraavana päivänä. Eikä hintakaan muodostu esteeksi: C More Total ensimmäinen kuukausi ilmaiseksi, jonka jälkeen 20,95e/kk. Linkin tähän tarjoukseen löydät edellisestä viestistäni. Ei paha tarjous mielestäni, kun näet kaikki Mestarien liigan matsit Suomeksi selostettuna. Kanavalta näkyy myös La Ligaa, CHL:ää, Timanttiliigaa, F1:stä, uusia elokuvia ja sarjoja, lastenohjelmia ja mistä vaimo pitää, niin MTV3:n, Subin ja Avan suosikkiohjelmia näkee ilman mainoksia.

Mielestäni myös toimiva uudistus tämä, että näkee kaksi chämppäri matsia illan aikana. Eilen alkupalana meni Inter - Tottenham minkä jälkeen pääsi väijymään livenä Liverpool - PSG matsin. Tänään taas samaa herkkua luvassa kun esim. Man City, Real Madrid ja Juventus aloittavat europelinsä.
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 109
Onko Virkkunen siirtynyt kokonaan C Moren palkkalistoille, vai selostaako hän myös Valioliigaa Viaplayllä?
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Jep, harmi kun jakaantui noin pahasti.
Itse päädyin lopulta ruutuun, koska sieltä saa muu perhe aika paljon kaikkea ja itse näen edes Serie A:n, vaikka mielummin katsoisin Valioliigaa ja chämppäriä.
Mut kympillä kuussa koko perheelle jotain, vs 60e pelkästään mulle jotain.
Itelläkin on Telialta Liiga, ViaPlaylta Valioliiga, NHL ja UFC. Cmorelta en halua mitään muuta kuin UCL:n (ja sieltäkin yhden joukkueen matsit), joten tuntuu vähän typerältä maksaa siitä edes se parikymppiä. Joku ottelukohtainenkin maksu menis vielä järkeen paremmin, kuin maksaa "tyhjästä" suurin osa ajasta, kun ei joka matsia ehdi pakosti edes katsomaan.

Netflixit ja Spotifyt päälle vielä niin ei 100e/kk kohta riitä näihin eri subscriptioneihin. :wtf:

Aina sen hetken, pari vuotta, on tilanteeseen ihan tyytyväinen, kunnes noi sopimukset neuvotellaan uusiksi. :facepalm:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
439
Sehän menee niin että maksaa siitä mitä seuraa. Itsellä aina ollut MTV3/Cmore tilaus F1:sen takia niin tähän UCL on vain plussaa. Viime kautena oli hetkittäin ostettuna kuukaudeksi myös ViaPlay, niin ainakin itselle muutos on hyväksi :)

Noilla ottelu/päivä/viikonloppu tilauksilla on yleensä niin paljon hintaa että se 1kk tilaus kannattaa ottaa ja kuluttaa sen edestä muuta sisältöä. Onneksi tämä nykyään onnistuu, ettei tarvitse mitään määräaikaisia tilauksia tehdä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
7 010
Ronaldo pihalle...
En tykkää miehestä oikein yhtään, mutta tuossa ei kyl ollut mitään :facepalm:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
7 010
Mitä tuolla Manchesterissa oikein tapahtuu? Lyon johtaa 0-2 :D
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 698
Tuntuu hyvältä kun Lyon haki pisteet Manchesterista samalla kun ManU otti 0-3 vierasvoiton Young Boysista. En nähnyt tuota Juventuksen ottelua mutta hyvin Juve tais kuitenkin pelaa kun ottivat 0-2 vierasvoiton ja pallonhallinta Valencialle vain 51%-49%.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Joo nyt tuli punainen ihan kyllä pärstäkertoimen avulla o_O
Studiossa ne kävi sitä läpi, että pelaajan koskemattomuudesta ollaan nykyisin tarkempia. Et sil ei oo väliä onko silitys vai taputus vai lyönti.
Koska ei ollu tarvetta tota liikettä tehdä, niin jo kosketus riittää punaiseen. Ja et sit vaan jälkeenpäin katotaan aina et tarviiko enempi ku yks matsi kieltoa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
790

Studiossa ne kävi sitä läpi, että pelaajan koskemattomuudesta ollaan nykyisin tarkempia. Et sil ei oo väliä onko silitys vai taputus vai lyönti.
Koska ei ollu tarvetta tota liikettä tehdä, niin jo kosketus riittää punaiseen. Ja et sit vaan jälkeenpäin katotaan aina et tarviiko enempi ku yks matsi kieltoa.
Aikamoiseksi sitten mennyt.

Olisin ennemmin antanut tuosta vollottamisesta 10x punaista, mutta tuosta kosketuksesta :rofl:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.08.2018
Viestejä
743
Juventuksen onneksi seuraava peli on "ainoastaan" Young Boysia vastaan, tuskin tuosta enempää kuin yksi peli tulee.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Aikamoiseksi sitten mennyt.

Olisin ennemmin antanut tuosta vollottamisesta 10x punaista, mutta tuosta kosketuksesta :rofl:
Jep. Toisaalta ymmärrän siinämielessä, että sit ei jää tulkinnassa eroa siihen, että oliko jotain vai ei. Jos ei tilanteen jälkeen mennä ollenkaan koskemaan, on linjanveto hyvin selkeä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
7 010
Kun katsoo jäljellä olevia pelejä C-lohkossa, niin PSG:llä on oikeasti aika kova työ päästä tuosta jatkoon. Siinä on yksi joukkue Cityn lisäksi jonka ei tarvitsisi koskaan voittaa kannua :D
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
6 111
Kun katsoo jäljellä olevia pelejä C-lohkossa, niin PSG:llä on oikeasti aika kova työ päästä tuosta jatkoon. Siinä on yksi joukkue Cityn lisäksi jonka ei tarvitsisi koskaan voittaa kannua :D
Kai nyt silloin saa, jos omistus vaihtuu johonkin faniyhdistykseen?
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Kun katsoo jäljellä olevia pelejä C-lohkossa, niin PSG:llä on oikeasti aika kova työ päästä tuosta jatkoon. Siinä on yksi joukkue Cityn lisäksi jonka ei tarvitsisi koskaan voittaa kannua :D
Sinällään oon samaa mieltä. Manu miehenä en pidä citystä luonnollisestikaan. PSG taas ei aiheuta mitään intohimoa tai mitään fiilistä muutenkaan, poislukien neymar joka ärsyttää suunnattomasti.

Mutta. Mulla pääasia on ettei Espanjaan menisi enää, ei barcalle eikä realille.
Sen jälkeen kun alan purkamaan niin kunhan ei citylle, eikä tottenhamille.
Lopuista sit sais kuka vaan voittaa, mutta jotenkin ois hienoa nähdä neljän suurimman (Saksa, englanti, Italia, Espanja) ulkopuolelta voittaja edes joskus mun elinaika, josta päästään siihen että PSG on rehellisesti se ainut potentiaalinen vaihtoehto. Joten sikäli soisin heille voiton vaikka en pidä pelaajista, enkä joukkueesta.

Mutta jos puhtaasti omia fiiliksiä ni tietty Manu on numero yksi. Se ei pystiä voita (syystäkin), joten sen jälkeen olen Buffonin vuoksi tähän asti halunnut Juven voittavan. Sen myötä Juveen on muodostunut osittainen side, mutta kun vihaan CR7:aa ja Buffon on PSG:ssä, niin vähän ristiriitainen fiilis Juven osalta.
Bayern ja Dortmund on myös sydäntä lähellä, joten ne tulee listalla sijalla 3-4.

Mut näiden ulkopuolelta soisin kaikille voiton. Esim joku Napoli olis todella upea voittaja myös.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
7 010
Sinällään oon samaa mieltä. Manu miehenä en pidä citystä luonnollisestikaan. PSG taas ei aiheuta mitään intohimoa tai mitään fiilistä muutenkaan, poislukien neymar joka ärsyttää suunnattomasti.

Mutta. Mulla pääasia on ettei Espanjaan menisi enää, ei barcalle eikä realille.
Sen jälkeen kun alan purkamaan niin kunhan ei citylle, eikä tottenhamille.
Lopuista sit sais kuka vaan voittaa, mutta jotenkin ois hienoa nähdä neljän suurimman (Saksa, englanti, Italia, Espanja) ulkopuolelta voittaja edes joskus mun elinaika, josta päästään siihen että PSG on rehellisesti se ainut potentiaalinen vaihtoehto. Joten sikäli soisin heille voiton vaikka en pidä pelaajista, enkä joukkueesta.

Mutta jos puhtaasti omia fiiliksiä ni tietty Manu on numero yksi. Se ei pystiä voita (syystäkin), joten sen jälkeen olen Buffonin vuoksi tähän asti halunnut Juven voittavan. Sen myötä Juveen on muodostunut osittainen side, mutta kun vihaan CR7:aa ja Buffon on PSG:ssä, niin vähän ristiriitainen fiilis Juven osalta.
Bayern ja Dortmund on myös sydäntä lähellä, joten ne tulee listalla sijalla 3-4.

Mut näiden ulkopuolelta soisin kaikille voiton. Esim joku Napoli olis todella upea voittaja myös.
Puulin miehenä ehkä pientä inhoa ManUa kohtaan, mutta nykyään ei oikein enää sitäkään. PSG ja City on vähän liian ostojoukkueita, niin niille en toivo menestystä millään tavalla.
Napoli on kyllä pelannut tosi hyvin tähän mennessä, joten se voi olla villi kortti vielä aika pitkällekin.

Italialaisista jotenkin kaipaan Milania taas mukaan. Barca ja Real saavat munkin puolesta olla ilman nyt muutaman vuoden.
 

jermu1982

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
993
Kyllä Manu juventusta vastaan oli kuin pojat miehiä vastaan
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
7 010
Alkaa olemaan taas puulilla vanhat merkit ilmassa. Tämäkin piti olla ns. varma peli, mutta puoliajalla 2-0 perässä :facepalm:.
Menee vaikeeks taas...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
354
Oli kyllä viihdyttävä trilleri tuo Poolin ja Napolin välinen peli. Nyt sitten odotellaan maanantaista arvontaa ja kiinnostavaa lohkovoittajaa vastustajaksi. Porto olisi varmaan monelle toivotuin, mutta itse haluaisin vastaan Bayernin, Realin tai Juven.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 698
Siinä saa Jose Mourinho keksiä bussin uusiks että saa PSG pysäytettyä. Mutta on kyl kivat parit arvottu.
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Ajax pisti kivan pommin...Jäi Realille luu käteen tästä kaudesta.

Harmi kun ei matsia nähnyt, Cmore saa pitää yhä tunkkinsa.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Ajax pisti kivan pommin...Jäi Realille luu käteen tästä kaudesta.

Harmi kun ei matsia nähnyt, Cmore saa pitää yhä tunkkinsa.
Pelasivat todella hyvin, etenkin muutama pelaaja oli aivan maaginen ja lopun vapari kruunasi kaiken.

Mutta tuon tason joukkue kuin Real...lähes koko matsin joka tilanteessa käveltiin jalat suorana. Ihan käsittämätöntä. Valmentaja toki lähtee heti, mutta en omassa joukkueessa noita pelaajiakaan pitäisi. Esim Bale oli todella monessa tilanteessa ”ei kyllä kiinnosta tippaakaan, jokohan muumien uusi jakso on areenassa?”-asenteella liikenteessä.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Näin Manu fanina oli yksi ikimuistoisimpia iltoja. Ei ollut mitään jakoa koko ottelussa ja PSG tarjoilee kolme maalia. Aivan käsittämätön. Olen sanaton. Psg:stä en tykkää yhtään ja manua kannattanut pikkupojasta asti. Ai että! Kyllä maistuu!!!

Edit: Ja Porto jatkoaika maalilla. Aivan mieletön ilta..
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 698
OGS johdolla täydellinen ryöstö Pariisin yössä. Antakaa jo tuolle Molden Enkelille jatkopahvi. Tää oli jo ihan sairasta. ManU fanina tästä kyllä on ihana ammentaa. :cigar2:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
7 010
Vaikka puulin fani olenkin, niin toisaalta PSG: n rämpiminen lämmittää sydäntä.
 
Liittynyt
24.10.2018
Viestejä
134
Näin Manu fanina oli yksi ikimuistoisimpia iltoja. Ei ollut mitään jakoa koko ottelussa ja PSG tarjoilee kolme maalia. Aivan käsittämätön. Olen sanaton. Psg:stä en tykkää yhtään ja manua kannattanut pikkupojasta asti. Ai että! Kyllä maistuu!!!

Edit: Ja Porto jatkoaika maalilla. Aivan mieletön ilta..
Manchester United on upea joukkue vaikka Sir Ferguson ei enää luotsaa. Itselläni on ManU pussilakanat ja nukun yöni hyvin varsinkin kun nyt PSG upposi :love:
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Kävin torstaina katsomassa porto vs roma, en ollut ennen ollut champpareissa livenä, meno oli ku no.. Ei oo oikeen mihin verrata. Jäätävää konserttia alusta loppuun, ja Porton pilkku jatkoajalla räjäytti stadikan.
Ite oon ollut vain Tukholmassa katsomassa paikallisottelun AIK-Hammarby ja jo se meininki oli jotain sanoinkuvaamatonta. Ilmeisesti tosin tuo matsi ei ole Euroopan mittapuulla tunnelman puolesta kovin huono edes, mutta silti..voin vaan kuvitella mitä se on jossain chämppärissä.
 

jermu1982

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
993
Kävin torstaina katsomassa porto vs roma, en ollut ennen ollut champpareissa livenä, meno oli ku no.. Ei oo oikeen mihin verrata. Jäätävää konserttia alusta loppuun, ja Porton pilkku jatkoajalla räjäytti stadikan.
Oliko vaikea saada liput? Itellä kans haaveena ois käydä champparin pudotus peleiä kattoo
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
7 010
On se vaan kova Juvessakin.
Tänään onkin sitten aika vaikeat parit veikata.
Liverpoolia ja Lyonia toivon jatkoon, mutta kotikenttä on aina kotikenttä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 798
Viestejä
4 192 399
Jäsenet
70 789
Uusin jäsen
Theboss666

Hinta.fi

Ylös Bottom