Työsuhde-edut ja muut henkilön eduksi neuvoteltavissa olevat asiat

Sama vika, maksan ilolla omasta puhelimesta ja liittymästä että saan pidettyä työpuhelimen ja siviilipuhelimen erillään. Lomalla ja muutenkin vapaa-aikana ei ihan hirveästi huvita kaikenmaailman työ-teamseja lueskella tai vastailla johonkin asiakkaiden puheluihin.

Nyt te olette käsittäneet jotain perustavanlaatuisesti väärin. Ei se, että sinulla on työnantajan puhelin ja liittymä käytössä, tarkoita sitä että teidän tarvitsisi sillä puhelimella tehdä yhtään mitään työasioita työajan ulkopuolella.

Jep. Joskus oli meilläkin sellainen haipakka päällä, että ylitöitä sai tehdä niin paljon kuin halusi. Tuli tienattua ylitöillä päälle 10.000 euroa vuodessa normipalkan päälle.
Itse teen töitä, joista maksetaan riittävästi. Jossain vaiheessa tein 80% työaikaakin. Töitä teen pääasiassa vain, jotta on varaa viettää vapaa-aikaa. Näin, vaikka työni onkin varsin mielekästä. Joillekin ilmeisesti on elämän tarkoitus, että tekee vaikka 24/7 töitä jos saa, että tienaa? Onkohan nämä niitä "sitten kun" -ihmisiä?

Edelleen, en ehkä työsuhde-etu -ketjussa puhuisi ylitöistä etuna. Enkä niistä vapaa-ajalla suoritetuista teamseista ja asiakaspuheluista. Itse päätän, sekä työ- että vapaa-ajalla mihin teamseihin ja puheluihin osallistun. Parempi paikka olisi ehkä fiilistellä näistä työelämä -ketjussa?

Viimeksi muokattu:
Itse teen töitä, joista maksetaan riittävästi. Jossain vaiheessa tein 80% työaikaakin. Töitä teen pääasiassa vain, jotta on varaa viettää vapaa-aikaa. Näin, vaikka työni onkin varsin mielekästä. Joillekin ilmeisesti on elämän tarkoitus, että tekee vaikka 24/7 töitä jos saa, että tienaa? Onkohan nämä niitä "sitten kun" -ihmisiä?
Keskimäärin 3-4 tuntia viikossa ylitöitä riitti yli 10k€ lisätienestiin, eli kaukana ollaan 24/7 työskentelystä.

Siihen aikaan oli ylimääräiselle rahalle käyttöä, joten miksipä ei. Silti en ole koskaan töiden vuoksi joutunut luopumaan mistään. Mutta joo, ehkä tämä ei työsuhde-etu-keskusteluun kuulu.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
280 266
Jäsenet
78 051
Uusin jäsen
papFive

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom