Ostetaan Työtuoli [Tampere/Pirkanmaa]

Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 132
Etsinnässä nykyisen Ikean seisoma/istumatuen tilalle jonkinlaisen työtuolin. Mieluiten kunnolla painoa kestävä malli, heikommat tuntuu olevan rimpuloita. Esim. Ikea Markus tai Millberget, Isku Step tai jokin Martelan malli käsinojilla.

Budjetti max. 150€ joten saa olla elämää nähnyt.
 
Liittynyt
16.09.2022
Viestejä
21
Iskun vanhempi malli myynnissä, vastaava kuin nykyinen Step+. Löytyy siis istuimen korkeuden, kallistuksen, etäisyyden selkänojasta ja jousituksen voimakkuuden säädöt. Lisäksi selkänojassa ristiseläntuki, sille ja selkänojan korkeudelle säädöt myös.

Itsekin aika jässikkä ja omaa käyttöä kestänyt useamman vuoden. Saan uuden työnantajalta, niin pistän vanhan vaihtoon. Mukaan käsinojat ja niskatuki, joita itse en ole käyttänyt.

Tuohon 150e hintaan voisin luopua, nouto Tampere keskusta.
20220920_164442.jpg
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 132
Iskun vanhempi malli myynnissä, vastaava kuin nykyinen Step+. Löytyy siis istuimen korkeuden, kallistuksen, etäisyyden selkänojasta ja jousituksen voimakkuuden säädöt. Lisäksi selkänojassa ristiseläntuki, sille ja selkänojan korkeudelle säädöt myös.

Itsekin aika jässikkä ja omaa käyttöä kestänyt useamman vuoden. Saan uuden työnantajalta, niin pistän vanhan vaihtoon. Mukaan käsinojat ja niskatuki, joita itse en ole käyttänyt.

Tuohon 150e hintaan voisin luopua, nouto Tampere keskusta.
Tuo vaikuttaa juuri sellaiselta jota haen. Mulla on aiemmin ollut vanhempi Isku Step ja se oli tosi hyvä.

Meinasin laittaa yksityisviestiä mutta oletkin vasta rekisteröitynyt. Laita vaikka whatsapp-viesti spoilerissa olevaan numeroon.

nollaviisnolla 5062 05 nolla
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 777
Viestejä
4 279 632
Jäsenet
71 531
Uusin jäsen
Jussi58

Hinta.fi

Ylös Bottom