Työ-pelikone 1500e

Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
226
Tässä jokusen aikaa pyöritellyt eri vaihtoehtoja pohjana tämä foorumi ja muutamat muut sivustot. Kone tulisi työkäyttöön 2-3 näyttöä (1440p), Exceliä ja ehkä jotain urheilustriimiä samalla. Myös Lightroomia, mutta ei sitä ole pakko käyttää samaan aikaan, kun muut työt menossa, eli se on hieman eri harrastus. Pelaamiselle haluaisin option. Lähinnä tyyliin Forza Horizon 4, Civilization ja sen tyyppiset. Tärkeää olisi hiljaisuus työkäytössä. Sen suhteen olen hieman koittanut valintoja tehdä (kotelo). Linkissä tuo minkä olen koonnut osista, joita saatavilla heti. Hinta 1430e, eli hieman alle budjetin.

Jos tuohon on jotain vinkkiä, miten voisi säätää tai tehdä säästöjä tai parannuksia hyvän hinta-laatusuhteen osalta, niin kuuntelen mielelläni. Hieman mietin, että pitäisikö valita parempi prosessori, mutta luultavasti tuo nykyinenkin valinta riittää ja siinä ilmeisen hyvä hinta-laatu. Näytönohjaimessa olen myös miettinyt korotusta 7900 GRE, mutta hintaa tulisi aika lailla lisää, kun pelaaminen ei ole päätarkoitus.

Muok. Yksi viilaus heti.

 
Viimeksi muokattu:

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
13 142
Koppa on turhan kallis, eikä hyvä ilmankietroltaan.

Ota tilalle vaikka pop air, lancool 215/216, montech 903 air, tai jos silmää hivelee fractalin Northt kopan ulkonakö, niin se.



Pienempää konetta saat b650m pro rs emolla (edelleen 3 kpl m.2 paikkoja,ja riittävä virransyöttö) ja lancool 205m kopalla.


Ja rgb:n saa aina sammutettua, jos ei siitä tykkää.

Muistiksi nämä pienemmän latensin muistiti.


Emo on ihan hyvä. Tästä saisi lisää liitäntöjä (kuten neljäs m.2 paikka.) suht halvalla x670 emon muodossa.



vaihda gpu tähän


Tai tämä jos et itse jaksa sitä kiiinniittää

 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
252 021
Viestejä
4 389 170
Jäsenet
72 897
Uusin jäsen
tonttu1511

Hinta.fi

Ylös Bottom