Tyhmät ihmiset

Nyt kun kysytään, niin kerron että armeija ajan tuttuni myöhemmällä iällään kun asui yksinään pienellä paikkakunnalla, niin tuttunsa olivat todistaneet sottaista pesuhuoneen lattiaa ja taloudessa ei tuntunut löytyvän WC paperia. Taustalla ADHD ja ei niin sivistynyt kotikasvatus.

Toinen tuttuni, joka ennemmin on ihan kaveri asteella, asui muutaman kuukauden yksin noin 20v ikäisenä, niin hänellä oli tapana säästää vettä niin, että antoi kiinteidenkin tuotosten jäädä vetämättä pönttöön.

Kuten sanoin "tuollaisia ihmisiä osaisi jo vältellä paljon ennen kuin WC-tiloja pitäisi heidän kanssaan jakaa"

Minä en ole koskaan tuollaiseen tilanteeseen joutunut, ehkä siksi, että olen huomannut merkkien jo olevan ilmassa.

Ennen kuin tuolle kuvailemallesi asteelle päästään, niin jotain varsin suurta on jo havaittavissa. Todennäköisesti merkit eivät ala paskaosastolta, vaan jo paljon aiemmin.

Kuten sanoin "tuollaisia ihmisiä osaisi jo vältellä paljon ennen kuin WC-tiloja pitäisi heidän kanssaan jakaa"

Minä en ole koskaan tuollaiseen tilanteeseen joutunut, ehkä siksi, että olen huomannut merkkien jo olevan ilmassa.

Ennen kuin tuolle kuvailemallesi asteelle päästään, niin jotain varsin suurta on jo havaittavissa. Todennäköisesti merkit eivät ala paskaosastolta, vaan jo paljon aiemmin.
Juu, tällä suihkunsotkijalla oli väkivalta tuomioita ja pakkoliilkeitä.

armeija ajan tuttuni

Tässä on muuten osuva esimerkki tilanteesta tyhmien tai hullujen kohtaamiseen. Nimenomaan Puolustusvoimien tarjoamissa palveluissa voi päätyä tekemisiin sellaisten ihmisten kanssa, joita osaisi vältellä ennen tuota rajaa mutta välttely ei estä kohtaamasta heitä.

Tässä on muuten osuva esimerkki tilanteesta tyhmien tai hullujen kohtaamiseen. Nimenomaan Puolustusvoimien tarjoamissa palveluissa voi päätyä tekemisiin sellaisten ihmisten kanssa, joita osaisi vältellä ennen tuota rajaa mutta välttely ei estä kohtaamasta heitä.
Sen myötä armeija oli myös hyvin rikasta aikaa kun vaikka minkälaiset pikku-g:t ja pikkurikolliset ja sivistyneet viulunsoittajat pelasivat sotilaskodissa biljardia yhdessä

Sen myötä armeija oli myös hyvin rikasta aikaa kun vaikka minkälaiset pikku-g:t ja pikkurikolliset ja sivistyneet viulunsoittajat pelasivat sotilaskodissa biljardia yhdessä
Se oli kokemuksena muistututus ääliöistä keskuudessamme, joka ehti jo melkein unohtua peruskoulussa tavattujen narkkarien ja muiden haasteellisten jälkeen.

Vastaavaa rokotusta ei tuon jälkeen saa, koska esimerkillisen tyhmät yksilöt katoavat tuon elämänvaiheen ja iän jälkeen jonnekin unohduksiin. Pieni osa kuolee, harvat menevät vankilaan mutta enimmäkseen he muuten vaan eivät enimmäkseen ole vuorovaikutuksessa älykkäiden tai kunnianhimoisten ihmisten kanssa, eivätkä edes edustamieni keskinkertaisten alisuorittajien joukossa.

Arvatenkin ei, kun uusia viestejä tulee vähän väliä. Ootko hiffannut, että sun ei oo mikään pakko lukea (eikä kommentoida) jokaisen ketjun jokaista viestiä? Jos aihe ei kiinnosta, niin aina voi siirtyä seuravaaan. Jos taas aihe kiinnostaa, mutta lanka ei ole oikea, niin voit luoda uuden langan tai ohjata oikeaan lankaan.
Odotellaan sitten että mode tulee paikalle ja kertoo saman asian. Näin käy eittämättä, kun keskustelu jämähtää pyörimään saman aihepiirin ympärille ja ajautuu yhä enemmän pois ytimestä. Ja kiitos kysymästä - olen kyllä tietoinen ettei ole pakko lukea tai kommentoida kaikkea, mutta se nyt ei liity tähän asiaan mitenkään. En tarvitse tällaista "tietoiskua" näillä foorumikilsoilla.

Odotellaan sitten että mode tulee paikalle ja kertoo saman asian. Näin käy eittämättä, kun keskustelu jämähtää pyörimään saman aihepiirin ympärille ja ajautuu yhä enemmän pois ytimestä.

Ohjaa toki keskustelu oikean langan alle. Vapaaehtoisena forumipoliisina ei luulisi sen olevan kovin vaikeaa. Kuten jo aiemmin toinen käyttäjä sanoi, hän yritti etsiä sopivampaa ketjua, mutta ei sitä löytänyt. En löytänyt minäkään, enkä nähnyt aiheelliseksi perustaa vessa/suihku/kusi/kakka -ketjua, sillä se liittyy edelleen tyhmiin ihmisiin tässä kontekstissa, josta keskustelua on käyty.

Ehkä sinä sen löydät ja ohjaat keskustelun sinne, mielelläni siirryn sinne. Sillä välin kuitenkin käymme keskustelua tässä ketjussa, jossa aihe poikitui.

Täytyy kuitenkin sanoa, että on aika typerää, että jokainen aihe tulisi eriyttää omaan ketjuunsa, heti kun aihe hieman poikkeaa ketjun alkuperäisestä aiheesta, vaikka se koko keskustelu alkoi tietyssä ketjussa.

Ja kiitos kysymästä - olen kyllä tietoinen ettei ole pakko lukea tai kommentoida kaikkea, mutta se nyt ei liity tähän asiaan mitenkään. En tarvitse tällaista "tietoiskua" näillä foorumikilsoilla.

Selvästikin tarvitset, sillä tämä ei ole ensimmäinen eikä edes kahdeskymmenes kerta kun tätä harrastat. Forumia pidempään käyttäneenä vaikuttaa siltä, että yrität moderoida enemmän kuin moderaattorit. Jos mielestäsi aiheelle on sopivampi lanka, anna linkki, niin siirrymme sinne. Tai jos aihe ei vaan muuten kiinnosta, niin anna olla. Ei se ole sen monimutkaisempaa.

Ohjaa toki keskustelu oikean langan alle. Vapaaehtoisena forumipoliisina ei luulisi sen olevan kovin vaikeaa. Kuten jo aiemmin toinen käyttäjä sanoi, hän yritti etsiä sopivampaa ketjua, mutta ei sitä löytänyt. En löytänyt minäkään, enkä nähnyt aiheelliseksi perustaa vessa/suihku/kusi/kakka -ketjua, sillä se liittyy edelleen tyhmiin ihmisiin tässä kontekstissa, josta keskustelua on käyty.

Ehkä sinä sen löydät ja ohjaat keskustelun sinne, mielelläni siirryn sinne. Sillä välin kuitenkin käymme keskustelua tässä ketjussa, jossa aihe poikitui.

Täytyy kuitenkin sanoa, että on aika typerää, että jokainen aihe tulisi eriyttää omaan ketjuunsa, heti kun aihe hieman poikkeaa ketjun alkuperäisestä aiheesta, vaikka se koko keskustelu alkoi tietyssä ketjussa.

Selvästikin tarvitset, sillä tämä ei ole ensimmäinen eikä edes kahdeskymmenes kerta kun tätä harrastat. Forumia pidempään käyttäneenä vaikuttaa siltä, että yrität moderoida enemmän kuin moderaattorit. Jos mielestäsi aiheelle on sopivampi lanka, anna linkki, niin siirrymme sinne. Tai jos aihe ei vaan muuten kiinnosta, niin anna olla. Ei se ole sen monimutkaisempaa.
Tälle aiheelle tuskin löytyy omaa lankaa - eikä kaikille tarvitsekaan. Ohitit tuossa tyylikkäästi pointin, joka kerroin viestissäni, ja joka on tässä langassa ihan yleisesti ollut voimassa - turhanpäiväinen sivukaupalla jatkuva rönsyily. Perusta itse tällainen lanka jos aihe niin kovasti kiinnostaa, mutta fakta on, että kun keskustelua käydään vessakäyttäytymisestä sivukaupalla, ei olla enää tämän langan aiheen, eli tyhmien ihmisten piirissä. Eikä tämä ole mikään minun keksimäni linjaus, vaan nähty lukuisia kertoja, eli ihan turhaan alat nostamaan mitään foorumipoliisikortteja esiin. En edelleenkään kaipaa neuvojasi foorumin sääntöjen tai käyttäytymisen suhteen.

Tälle aiheelle tuskin löytyy omaa lankaa - eikä kaikille tarvitsekaan.

Missä langassa tästä sitten pitäisi keskustella vai eikö tästä saa keskustella ollenkaan?

En perusta aiheelle omaa lankaa, koska se ei jatkuisi muutamaa tuntia pidempään, aihe ei ole varsin kiinnostava ja ensi kerralla sitä ei enää kukaan löytäisi.

Ja kyllä tyhmien ihmisten vessakäyttäytyminen on tyhmien ihmisten -ketjun aihealuetta.

e: tämän aiheen ensimmäinen viesti oli tähän ketjuun kuuluva varmasti myös sinun mielestäsi, joten kerro meille kaikille, että mistä viestistä lähtien keskustelu olisi pitänyt ohjata omaan ketjuunsa (tai lopettaa kokonaan) tämän ketjun sijasta.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
300 085
Jäsenet
81 741
Uusin jäsen
Warru

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom