Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TechBBS-foorumin Piparkakkutalokisa 2024 -äänestys käynnissä! Käy äänestämässä 22 osallistujan joukosta kolme mielestäsi hienointa kilpailutyötä ja osallistu arvontaan! Linkki äänestykseen >>>
Kämpässä kaapelitv antennirasia. Onkohan olemassa joku laite jonka voisi kytkeä rasiaan joka sitten siirtäisi signaalin langattomasti telkkariin? Ettei tarvitsisi kaapelijohtoa käyttää
En haluaisi maksaa näistä. Onko mitään muuta ratkaisua että saisi perus kanavat toimimaan. Sisäantenni? Digiboksi? Olen tietämätön näissä. Kaapelipistoke on toisella puolella huonetta mihin haluisin telkkarinEikös ole helpompi vetää se antennijohto tai hommata DNAn, Telian, Elisan tai Maxivisionin IPTV-boksi?
Digiboksiin täytyy ihan yhtälailla viedä antennijohto, ja tästä taas edelleen telkkaeiin hdmi-kaapeli, eli tämä vain monimutkaistaisi asioita. Jäi nyt vähän epäselväksi mikä ongelma on vetää se antennijohto rasiasta telkkarille? Ainakin se on halvin ratkaisu, ja pitäisi kyllä onnistua ihan siististi kuljettamaan lattialistojen päällä tai jopa sisässä (listasta riippuen)En haluaisi maksaa näistä. Onko mitään muuta ratkaisua että saisi perus kanavat toimimaan. Sisäantenni? Digiboksi? Olen tietämätön näissä. Kaapelipistoke on toisella puolella huonetta mihin haluisin telkkarin
TVkaista - Telkkari netissäOnko mitään muuta ratkaisua että saisi perus kanavat toimimaan.
Jos Fritz!box kaapelimodeemi löytyy niin sillä voi ilmaisia kanavia streamata, en ole itse kokeillut onnistuuko esim. androidtv:hen.Kämpässä kaapelitv antennirasia. Onkohan olemassa joku laite jonka voisi kytkeä rasiaan joka sitten siirtäisi signaalin langattomasti telkkariin? Ettei tarvitsisi kaapelijohtoa käyttää