Myydään Tuulivoimala

Liittynyt
19.02.2019
Viestejä
122
Myytävä tuote DIY tuulivoimala
Hinta:1400
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 2009
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa: Laitan myyntiin tuulivoimalani mastoineen.Koko laitteisto on itse rakennettu lapoja lukuunottamatta,käyttöön laite otettu 2009.Laite on täydessä kunnossa mutta jos kauppoihin päästään niin toki kun masto on kaadettuna niin kannattaa laite huoltaa.Generaattori on nimellisteholtaan 2 kW,siipien halkaisija on n. 4 m eli pyyhkäisypinta-ala on n. 12 m² ,masto on itsekantava ja korkeus n. 11 m.Maston juurella on "konehuone" jossa kaapelin liitin ja tasasuuntaus sekä jarru kytkimet (oikosulku),sisällä varastossa on hidasjarrutus vastukset.Yhdessä kuvassa näkyy Myrskysuojauksen furling systeemi ja parissa kuvassa pari vaijeria,toi vaijeri mikä menee talon seinään on se millä masto kaadetaan ja toi toinen ihan vaan varalla.Kauppaan kuuluu myös se "kaatorauta" mikä pultataan maston juurelle vaakasuoraan sekä lisäksi sähkövinssi jota apuna käyttäen koko kaato-ja nosto operaatio suoritetaan.Minulla maahan on valettu 1x1x2 metrinen betonipilari johon jalka osa on valettu,jalkaosan saa rälläköityä betonista irti ja käytettyä uudelleen uudessa perustuksessa.Ostaja saa tarkan rakennus selostuksen kuvineen mukaansa josta selviää tarkasti kuinka laitteisto on rakennettu ja minkälaisista aineista.Laitteisto on täysin käyttökunnossa ja ehjä,kerran olen tämän yli kymmenen vuoden aikana laakeroinut roottorin navan,napa on Volvo 240 mallista modifioitu eli laakereiksi sopii ko. auton etupyörän laakeri.Kuljetuksen ajaksi luultavasti roottorista joutuu irroittamaan vähintään yhden lavan mutta mukaan saa kasausta varten tasapainotus laitteen ja neuvoja säädöistä.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa):Ylöjärvi
Toimitustapa:Nouto
Maksutapa:Käteinen


Kuva: IMG_20200926_180902.jpgIMG_20200926_180948.jpgIMG_1467.jpg
IMG_20200926_180902.jpg
IMG_20200926_180948.jpg
IMG_1467.jpg
 

Statistiikka

Viestiketjut
253 985
Viestejä
4 417 879
Jäsenet
73 257
Uusin jäsen
Vepe21

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom