Tästä jo käytiin iotechin Discordin Rauta puolella keskustelua ja luulin ratkasseeni ongelman Nvidia näyttöohjaimen ajurin poistamalla Safe Modessa ja päivittämällä uudempaan mutta eilen kone teki taas pelatessaan sen, että Näyttö sammuu, mutta kone jää päälle. Joutuu virtanappia pitää 5sek pohjassa että sammuisi. Mulla on ollut tää kone 2v käytössä, AMD Ryzen 3600, Asus RTX 3070 8GB, Seasonic 550W PSU ja ASUS B450 emo. Olen 3D Markkia ajanut onnistuneesti ja HWinfo näyttää että GPU ei nouse yli 80 asteen. Moni veikannut että PSU alitehoinen. Mutta mites ton GPU:n saisi lopettaa huutamasta? Siinä on vain 2 tuuletinta.
Arma 3 toimi 2v moitetta, Arma Reforgerissa nyt alkoi ongelmat ja muita pelejä en ole ajanut. Reforgerin kanssa ei ole tiedossa tunnettua ongelmaa joka aiheuttaisi tuulettimien huutamisen, tätä olen jo kysellyt discordissa.
Arma 3 toimi 2v moitetta, Arma Reforgerissa nyt alkoi ongelmat ja muita pelejä en ole ajanut. Reforgerin kanssa ei ole tiedossa tunnettua ongelmaa joka aiheuttaisi tuulettimien huutamisen, tätä olen jo kysellyt discordissa.