Myyty Turris Omnia 2019, Imatra

Liittynyt
05.04.2017
Viestejä
428
Myytävä tuote: Turris Omnia 2019, Imatra
Hinta: 130e (sis. postit Suomeen) / tarjous
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Turriksen kaupasta 2020 keväällä
Kuitti löytyy (takuu voimassa): takuu ei ole voimassa
Muuta huomioitavaa: Hyvin vähän käytetty ja ei ole ajettu mitään levyä kuormittavaa eMMC:lla. SSD-paikka tyhjänä. Ollut viimeiset 18kk laatikossaan odottamassa seuraavaa projektia. Nyt kuitenkin mielenkiinto nolla vääntää koneiden kanssa.


Paikkakunta: Imatra
Toimitustapa: nouto, Posti
Maksutapa: Mobilepay


Kuva:
IMG_2041.jpg
IMG_2042.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.08.2022
Viestejä
5
Hei!
Onkohan vielä myytävänä?
Pystyisin tarjoamaan tuon 130 e, mikäli SIM-korttipaikka varmasti on kunnossa. Toimitustapa postitse Helsinkiin. Valitettavasti en ole Mobilepayn käyttäjä. (Löysin myynti-ilmoituksesi laajemmalla nettihaulla, ja liityin siis juuri äsken foorumin jäseneksi.)
 
Liittynyt
05.04.2017
Viestejä
428
On myynnissä vielä. Testaan huomenna tuon sim-paikan. En siis itse sitä käyttänyt vaan pelkkänä reitittimenä lankanetin päässä.
 
Liittynyt
05.04.2017
Viestejä
428
En ole itse käyttänyt tuota LTE-osaa ja sehän onkin lisäpalikan vaativa joten en sitä edes pysty testaamaan. En keksi syytä miksei tuo toimisi mutta vaatii tosiaan erillisen modeemikortin oston. Laitteessa on sim-paikka kuitenkin valmiina.

 
Liittynyt
31.08.2022
Viestejä
5
Kiitos nopeasta vastauksesta, ja videolinkistä. Näinhän tuo onkin, erillinen LTE-moduli tarvitaan, ja tietenkin voi käyttää USB-mokkulaa. Uskon, että SIM-korttipaikka toimii.

Näin ollen olisin halukas tekemään kaupat. Mutta koska olen vasta eilen rekisteröitynyt, en ilmeisesti voi laittaa yksityisviestiä. Toimisiko tuo toisinpäin?
 
Liittynyt
05.04.2017
Viestejä
428
Ei toiminut yv kumpaankaan suuntaan :(
Mutta löytyykö esim. Discord/irc/tox?

IMG_2224.JPEG
 
Liittynyt
31.08.2022
Viestejä
5
Harmin paikka... ja toisaalta ymmärrän foorumin säännöt, nyt kun olen niihin perehtynyt. Valitettavasti olen ollut aika torjuva somen suhteen, ja en ole noiden viestintäkanavien käyttäjä. Nyt se sitten kirpaisee :geek:.

Olen kysynyt ylläpidolta, jos he voisivat auttaa.

Toisaalta, jos sinun on mahdollista odottaa tuo pari viikkoa, niin kyllä minäkin sen verran voin odottaa. Taidan kuitenkin perehtyä odotellessa noihin vaihtoehtoisiin viestintäkanaviin:).
 
Liittynyt
05.04.2017
Viestejä
428
Lähinnä mietin että ensin laittaisi viestiä jonkun X alustan kautta, varmistaisi että kumpikin on sama foorumin nick ja sitten vaikka puhelimen kautta loput.

Mutta voin odotella pari viikkoakin.
 
Liittynyt
31.08.2022
Viestejä
5
Kuulostaa hyvältä. Hienoa, kun pystyt odottamaan:thumbsup:. Nyt toivotan hyvää viikonloppua, ja perehdyn kyllä ensi viikolla ihan yleissivistyksenkin vuoksi mainitsemiisi viestintäkanaviin.
 
Liittynyt
05.04.2017
Viestejä
428
Kuulostaa hyvältä. Hienoa, kun pystyt odottamaan:thumbsup:. Nyt toivotan hyvää viikonloppua, ja perehdyn kyllä ensi viikolla ihan yleissivistyksenkin vuoksi mainitsemiisi viestintäkanaviin.
Onko vielä tarvetta reitittimelle?
 
Liittynyt
31.08.2022
Viestejä
5
Hei! Kiitos vielä kerran, kun pystyit odottamaan. Laitan yksityisviestin.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 262
Viestejä
4 212 886
Jäsenet
71 031
Uusin jäsen
Juho I

Hinta.fi

Ylös Bottom