Myyty Turris Omnia 2019, Imatra

Myytävä tuote: Turris Omnia 2019, Imatra
Hinta: 130e (sis. postit Suomeen) / tarjous
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Turriksen kaupasta 2020 keväällä
Kuitti löytyy (takuu voimassa): takuu ei ole voimassa
Muuta huomioitavaa: Hyvin vähän käytetty ja ei ole ajettu mitään levyä kuormittavaa eMMC:lla. SSD-paikka tyhjänä. Ollut viimeiset 18kk laatikossaan odottamassa seuraavaa projektia. Nyt kuitenkin mielenkiinto nolla vääntää koneiden kanssa.

Toimitustapa: nouto, Posti
Maksutapa: Mobilepay

Kuva:
IMG_2041.jpg
IMG_2042.jpg

Viimeksi muokattu:
Hei!
Onkohan vielä myytävänä?
Pystyisin tarjoamaan tuon 130 e, mikäli SIM-korttipaikka varmasti on kunnossa. Toimitustapa postitse Helsinkiin. Valitettavasti en ole Mobilepayn käyttäjä. (Löysin myynti-ilmoituksesi laajemmalla nettihaulla, ja liityin siis juuri äsken foorumin jäseneksi.)

On myynnissä vielä. Testaan huomenna tuon sim-paikan. En siis itse sitä käyttänyt vaan pelkkänä reitittimenä lankanetin päässä.

En ole itse käyttänyt tuota LTE-osaa ja sehän onkin lisäpalikan vaativa joten en sitä edes pysty testaamaan. En keksi syytä miksei tuo toimisi mutta vaatii tosiaan erillisen modeemikortin oston. Laitteessa on sim-paikka kuitenkin valmiina.

Kiitos nopeasta vastauksesta, ja videolinkistä. Näinhän tuo onkin, erillinen LTE-moduli tarvitaan, ja tietenkin voi käyttää USB-mokkulaa. Uskon, että SIM-korttipaikka toimii.

Näin ollen olisin halukas tekemään kaupat. Mutta koska olen vasta eilen rekisteröitynyt, en ilmeisesti voi laittaa yksityisviestiä. Toimisiko tuo toisinpäin?

Ei toiminut yv kumpaankaan suuntaan :(
Mutta löytyykö esim. Discord/irc/tox?

IMG_2224.JPEG

Harmin paikka... ja toisaalta ymmärrän foorumin säännöt, nyt kun olen niihin perehtynyt. Valitettavasti olen ollut aika torjuva somen suhteen, ja en ole noiden viestintäkanavien käyttäjä. Nyt se sitten kirpaisee :geek:.

Olen kysynyt ylläpidolta, jos he voisivat auttaa.

Toisaalta, jos sinun on mahdollista odottaa tuo pari viikkoa, niin kyllä minäkin sen verran voin odottaa. Taidan kuitenkin perehtyä odotellessa noihin vaihtoehtoisiin viestintäkanaviin:).

Lähinnä mietin että ensin laittaisi viestiä jonkun X alustan kautta, varmistaisi että kumpikin on sama foorumin nick ja sitten vaikka puhelimen kautta loput.

Mutta voin odotella pari viikkoakin.

Kuulostaa hyvältä. Hienoa, kun pystyt odottamaan:thumbsup:. Nyt toivotan hyvää viikonloppua, ja perehdyn kyllä ensi viikolla ihan yleissivistyksenkin vuoksi mainitsemiisi viestintäkanaviin.

Statistiikka

Viestiketjuista
267 307
Jäsenet
76 021
Uusin jäsen
kestivaa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom