Onneksi en polta niin voi kasvihuoneenkin täyttää SERillä
Keskustan lähiruoka-ajatusmaailma on mennyt ainakin mun selkäytimiin, toi on sitä lähellä tuotettua luomua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onneksi en polta niin voi kasvihuoneenkin täyttää SERillä
Juuh, voi olla että mulle vaan osui huonot pussit. Joka tapauksessa kannattaa tiedostaa se, että se mentholi haihtuu jos pussi ei ole tiivis.
Mun pussit tosiaan avattaessa repivät sen sulkunauhan pois toiselta puolelta pussia, joten mitään keinoa sulkea niitä ei enää ollut.
Kolmas vuosi tupakan kasvatusta testimielessä menossa ja ihan hyvin onnistuu hyvin pienessäkin kasvihuoneessa. Täysin kaupallisten veroista niin piipussa kuin sätkässä. @Asmola @Hessu @akselic
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/maatalous/tupakkaa-voi-viljellä-suomessakin-harvasta-siemenestä-saa-sellaista-kilohintaa-1.196599
Itselläkin nyt ensimmäistä kertaa kasvaa omat Virginiat kukkapenkissä ja hyvin ovat kyllä onnistuneet näin ensikertalaisena. Sadonkorjuuta odottaessa.
Kuivattelun ajattelin toteuttaa autotallin katossa, kun ei tähän hätään parempaa paikkaa ole. Tuo fermentoinnin toteuttaminen on vielä vähän auki.
Mitenkä olet hoitanut tuon fermentoinnin?
En tiedä mikä olisi paras tapa tuohon, itse oon pitänyt lämpimässä vanhoissa muutaman litran lasihillopurkeissa kosteina kun pitäisi olla suljettu astia kuitenkin. Ihan ok on onnistunut ja osin tosi hyvää tavaraa. Mulla ei oo koskaan kukkapenkissä onnistunut aidosti hyvin, ei siis ole edes kukkia tullut ulkosalla, vain kasvihuoneessa.
Tuosta lasipurkista olen muiltakin kuullut ja ajattelin sitä itsekkin kokeilla. mitenkä olet kostutuksen hoitanut? Sumutellut vähän ennen purkkiin laittoa ja täts it?
Itsellä onnistui kukkapenkissä suht hyvin, ottaen huomioon mitenkä kylmänä välillä kävi kelit. Kukkimaan alkoivat viime viikolla ja lehdet on sellaisia 60cm x 30cm.
Eikös ne lehdet oo kosteita, kun sato korjataan, eli mihin sitä suihkepulloa tarvii?
Ei saa mitään mentolitupakkaa enää suomesta puruina.Saako enää Pall Mallin vihreetä toppaa mistään vai pitääkö ruottista hakia? Tarttu Ruottin reissulta hylsyaski mukkaan koska halpaa oli. 1000 hylsyä 34.90,- eli ei paljo paskaakaan
Myöhässä ollaan, mutta laitoin juuri oheisen satsin tilaukseen Frutta click Pods 5 Flavours SUPERMIX Tubes 1 box of each grade (5 boxes) | eBay . Minulta löytyy valmiiksi 300 gramman säkki Haaparannasta ostettua raakatupakkaa (Maksoi n. 6€?), joka sopii kuulemma hylsyihin paremmin kuin hyvin. Tupakille jää hintaa n. 5 senttiä, versus halvin kääretupakka (West) Hapiksen papereihin käännettynä n. 15 senttiä ja halvin askitupakka (Lidlin Goldfield) n. 34 senttiä .Oletteko tilanneet näitä naksuholkkeja, joissa filsua puristamalla saa mentholin makuista röökiä?
500 DARK HORSE Green Point Click Ball Capsule Empty Cigarette Filter Tubes 5x100 | eBay
Tupakan, nuuskan tai tupakkatuotteiden tuonti matkalta ja tilaaminen netistä - Tulli@aaronzone , saako moisia tilailla Suomeen? Vaikuttais hauskoilta filsuilta vaikken sätkiä poltakaan!
Yhtä tyhjän kanssa, röökit alkaa vain haisemaan, mutta poltettaessa ei juuri vaikutusta ole. Paremman tuloksen saat aikaiseksi, kun haet paikallisesta bongikaupasta puhdasta menthol kristallia, työnnät tulitikun tmv. avulla 1mm x 1mm palasen kristallia 1-2 cm syvyyteen röökin päästä. Tuo mieleen 2000 luvun alun laivalta ostetun vihreän marlboron.Mentholkielto astui voimaan. Löytyykö täältä kokemuksia noista makukorteista, joita sujauttamalla askiin, pitäisi saada haluttu aromi tunnissa aikaiseksi? Miten toimii ja miten maku vertautuu perinteisin menetelmin maustettuihin?
Mentholkielto astui voimaan. Löytyykö täältä kokemuksia noista makukorteista, joita sujauttamalla askiin, pitäisi saada haluttu aromi tunnissa aikaiseksi? Miten toimii ja miten maku vertautuu perinteisin menetelmin maustettuihin?
Britannian tyylillä kohta mennään. Siellä käsittääkseni tupakan poltto on vaurauden merkki.Tupakan hinta näköjään (taas) noussut sen 30 senttiä
Kyllä pitäs jo harkita tupakoinnin lopettamista, kallista tohua alkaa olemaan
mielessä kävi pistää kokeilumielessä omat taimet aluille ja kasvattaisi itselleen omaan käyttöön.Jos on aikaa niin ostaa kokonaisia lehtiä ja leikkaa itse. Halvaksi tulee. Ja paperit ja filsut ulkomailta.
mielessä kävi pistää kokeilumielessä omat taimet aluille ja kasvattaisi itselleen omaan käyttöön.
Niinhän se on. Jos kahta ensimmäistä on niin tupakanhinta luo tuon kolmannenSe tupakanlehtien fermentointi ei taida ihan sekunnissa myöskään tapahtua eikä oo ehkä kaikkein helpointakaan saada hyvin tehtyä. Mutta mikäs siinä, jos on tilaa, aikaa ja innostusta.
Mulla taitaa olla jossain kaapinperällä tommoinen, mutta en suosittele.Pumppaillas ja kysellään oisko kellään myydä tuommoista sähköistä hylsyntäyttökonetta? Saako tämmöistä edes kysellä? Ketjua sen enempää lukematta voi myös suositella jotain edullista ja suht toimivaa vehjettä ebayn/aliexpressin syövereistä
Mulla taitaa olla jossain kaapinperällä tommoinen, mutta en suosittele.
Testasin tasan kaksi kertaa ja kummallakin kerralla tuli niin tiukkoja röökejä, ettei niistä meinannut saada savuja.
Olen näemmä laittanut vahingon kiertämään, kun en löytänyt enää itse laitetta enkä myöskään sen virtalähdettä (tyhjä laatikko oli enää kaapissa).
Se oli tämmöinen laitos:
Electric Automatic Cigarette Tobacco Rolling Machine Maker Roller Injector | eBay
Toimiiko toi oikeasti normi sininen Palmal puruilla?
Mulla oli sähkökone ja se teki niin tiiviitä röökejä, ettei saanut savuja vaikka yritti imeä peräsuoli pitkänä.
Tarvitsee varmaan jotain karkeampaa piipputukakkapurua?
Kaverille tilasin tossa 3000 koronaa (35€) ja hän kävi hakemassa ne tänään.