Tupakat (sätkä- ja hylsytupakat sekä niiden tarvikkeet)

Nyt ei liity sätkään eikä hylsyyn, mutta kysynpä silti kun on alan miesten ketju teillä täällä. En siis ole sauhutellut vuosiin. Onko kellään tietoa saako jostain vielä jotain kautta muutenkin kuin rikollisesti purutupakkaa (oikeaa tankoa tyyliin Red Man tms) vai onko nuo kokonaan kielletty tässä maailman kolkassa? Eli ei mitään pussinuuskia.
Samat säännöt kuin nuuskassa nykyään

living_death

★ Still alive ™
Tukijäsen
Pall Mall puruja itsekin käytän ja vihreitä slim hylsyjä.

Normikokoinen rööki on omaan makuun jo liian iso ja paksu, kun on tottunut pienempään.

IMG_20220805_183534.jpg

Mikäs on halvin purutoppa tänä päivänä. Pall Mall jotain 8.95€ mutta onko tuosta enää halvempaa?

living_death

★ Still alive ™
Tukijäsen
Mikäs on halvin purutoppa tänä päivänä. Pall Mall jotain 8.95€ mutta onko tuosta enää halvempaa?
Tänään ostin kioskilta uutta erää ja hinta oli kivunnut jo 9,05€, mutta noita slim röökejä tekee topasta helposti sen 60kpl.

LM -pusseissa muistaakseni lukee "for tubing" tms. Eroaako se jotenkin esim. Pall mallin puruista tuossa käytössä?

Oma muistikuva muuten Pall mallista on että piti kuivattaa hiukan ennen käyttöä, melko kosteaa tupakkaa. Meni hylsykone helposti jumiin jos käytti suoraan pussista.

LM -pusseissa muistaakseni lukee "for tubing" tms. Eroaako se jotenkin esim. Pall mallin puruista tuossa käytössä?

Oma muistikuva muuten Pall mallista on että piti kuivattaa hiukan ennen käyttöä, melko kosteaa tupakkaa. Meni hylsykone helposti jumiin jos käytti suoraan pussista.
Mä oon käsittäny että se hylsykoneisiin tarkotettu on hieman sormin käärimiseen tarkotettua karkeampaa jauhannaltaan.

Ja joo, Pall mallit kosteeta. Ite pitäny hetken aikaa avattuna ennen kun ottanu toppaa käyttöön.

living_death

★ Still alive ™
Tukijäsen
West oli tänään 8,20e kun ei Pall mallia ollu.
Mun mielestä West ei oikein toimi röökiholkeissa, kun se on aika karkeaa röökiä ja liian kuivaa.

En muista mikä merkki oli, mutta se taas oli kosteaa ja sitä ei saa holkin sisälle kunnolla ilman ärräpäitä ja koneen jumittelua.

Pall Mall on omien kokemuksien mukaan ollut parasta.

Mun mielestä West ei oikein toimi röökiholkeissa, kun se on aika karkeaa röökiä ja liian kuivaa.

En muista mikä merkki oli, mutta se taas oli kosteaa ja sitä ei saa holkin sisälle kunnolla ilman ärräpäitä ja koneen jumittelua.

Pall Mall on omien kokemuksien mukaan ollut parasta.
Ainakin eilen ostama West on suht samanlaista purua kun Pall Mall. Mullakin oli muistikuva että ois ollu hieman karkeampaa. Tosin tästä on pitkä aika kun viimeks Westiä ollu.
Mutta on kyllä huomattavasti kuivempaa.
Ite en käytä koneita tms, niin se vaan plussaa.

living_death

★ Still alive ™
Tukijäsen
Ainakin eilen ostama West on suht samanlaista purua kun Pall Mall. Mullakin oli muistikuva että ois ollu hieman karkeampaa. Tosin tästä on pitkä aika kun viimeks Westiä ollu.
Mutta on kyllä huomattavasti kuivempaa.
Ite en käytä koneita tms, niin se vaan plussaa.
Toimii varmaan ns. normikokoisille hylsyille, mutta itse käytän SLIM kokoisia.

Tässä vielä linkki myyjälle mistä olen tilannut jo useamman vuoden menthol hylsyjä.

living_death

★ Still alive ™
Tukijäsen
Joo tuli tuota nyt välillä otettua maun vaihteluks ja säästi muutamat kymmenet sentit.

Vähän kuivempaa tuo vaan on kun pall mall, mutta kyllä tuohon sätkissä menee.
Liian kuivat purut ei toimi ainakaan itelläni kun vituttaa jos polttaessa tippuu kuumia puruja käsille tai paidalle tai sitten tulipää irtoaa neppaillessa tuhkaa.

Liian kuivat purut ei toimi ainakaan itelläni kun vituttaa jos polttaessa tippuu kuumia puruja käsille tai paidalle tai sitten tulipää irtoaa neppaillessa tuhkaa.
En itsekään niistä oikein välitä. Tottunut hyvin tuohon pall malliin kun on kosteampaa ja purut on vähän nauhamaisempia kuin muut.

Heittää purujen sekaan topan sisään Frizc maustamiskortin niin saa kyllä aika fressiä tupakkaa sitten.

Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
179 604
Jäsenet
59 334
Uusin jäsen
heewimies

Hinta.fi

Ylös Bottom