Tuotteiden arvostelut ja unboxaukset.

freekevin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
549
Mitä porukka saa irti unboxaus videoista?
Onko se joku fetissi ja pakkomielle ostaa uutta roinaa ja fiilistellä jotain hemmetin pahvipakkauksia?
Itse mielummin ostaisin halvemmalla saman tavaran pakattuna halvimpaan kuramuoviin kuin muka hienoihin pahvilaatikoihin.
Sitten nämä tuotteiden "arvostelijat" on niin vääristyneitä ja maksettua paskaa ettei oikeasti noihin voi uskoa. Siis mitä helvettiä. Ei uskalleta sanoa omaa mielipidettä vaan jos tuote on ripulia niin siloitellaan arvostelua siinä toivossa, että valmistaja lahjoisi tulevaisuudessakin uusilla turhakkeilla.
Mitä mieltä muut?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
316
Sitä mieltä että sitä fiilistelyähän se on, toiset tykkää ja toiset sitten ei.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 880
Itse olen noita joskus katsonut ihan vaan siksi, että näkee mitä paketissa tulee mukana jos tämä on kaupan sivuilla epäselvästi tai puutteellisesti ilmaistu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
968
Itse olen noita joskus katsonut ihan vaan siksi, että näkee mitä paketissa tulee mukana jos tämä on kaupan sivuilla epäselvästi tai puutteellisesti ilmaistu.
Näin teen itsekin. Mitään muuta merkitystähän noilla videoilla ei ole.
 

Merkava

מרכבה
BANNED
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
1 233
Miksi tuotteissa on muovikelmua joka paikassa, ja ylipakataan muutenkin ? Kyllä valmistajat tietää. Sen "mun oma, neitsyt" fetissin tyydyttämiseksi. Elää melkein jokaisessa jossain laajuudessa.
 

jjjjussi

pelinjohtaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 106
Olen näiden unboxausten vankkumaton kannattaja. Joskin osaan myös suhtautua näihin hjuumorilla, eli lähestyminen ei ole vakavaa.

Esimerkiksi sanottakoon oma HP spectren ostaminen ja sen fiilistely kys. tuotteen youtube-unboxaus-videolta.

Lisäksi kun olen tykästynyt kaikkiin spessuversioihin elokuvarintamalla siis tilpehöörin osalta niin toimivathan nuo.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 205
Ainakin aikoinaan tuli katsottua erään LTT:n unboxauksia sen takia että niissä tuli samalla semmonen miniarvostelu samalla, sekä näki nopeasti ominaisuudet ja tuotteen joka puolelta, varsinkin koteloita etsiessä... :) Nykyään ei juuri tule katsottua eikä nuita varmaan kovin moni teekkään, ainakaan samalla tyylillä kuin vielä pari vuotta sitten.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 261
Itse en saa unboxaus videoista mitään kiksejä enkä niitä katso, mutta kun itse unboxaa, se teollisen muovin ja puhtauden tuoksu on taivaallista... en voisi ostaa kovasti haluamaani tuotetta käytettynä, sillä unboxaus on liian suuri osa kaiken riemua!
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 943
Viestejä
4 207 117
Jäsenet
70 997
Uusin jäsen
Raadottaja

Hinta.fi

Ylös Bottom