Tulevat elokuvat

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
371
Ikävä kyllä trailerissa näyttää olevan kaikki perusainekset mitä näissä 5..6/10 imdb kauhuleffoissa on.
Valitettavasti näin. Geneeriseltä toimintahutulta vaikuttaa vailla mitään sen syvällisempää ideaa.

Toisaalta eipä näiltä Alien elokuvilta ole mitään tullut enää pitkään aikaan odotettua.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 713
Ei varsinainen traileri mutta uusi ja vähän lisää matskua ja hyvältä näyttää :D
 

Hetzer

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
488
Uuden Hellboy traileri. Hieman näyttää sellaiselta fanien tekeleeltä mutta en toki ala tämän perusteella leffaa lyttäämään:
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 520
Moni elokuva kaipaisi jatko-osaa, esiosaa tai mitä tahansa tältä väliltä mutta Gladiator ei mielestäni kuulu näihin. Itselläni Gladiator (extended cut, 15min pidempi versio) kuuluu elokuviin joita tulee katsottua aina vain uudelleen 1-2v välein, soundtrack on edelleen myös yksi parhaista.

Elokuvasta on julkaistu poikkeuksellisesti erillisiä UHD-versioita joissa on myös kaksi toisiaan kilpailevaa ääniraitaa riippuen julkaisumaasta, DTS-X & Dolby Atmos, itse olen kuullut kummatkin mutta koska oma laitteisto on aika vaatimaton, en lähde nostamaan toista toisen edelle.

En ole katsonut traileria tai tarkoituksella edes kuvia, jonkin verran lukenut kylläkin aiheeseen liittyviä uutisia, artikkeleita mutta mitään mielipidettä ei ole vielä itselleni muodostunut. Ihmetyksen aiheeksi itse elokuvan teon lisäksi on se etteivät käytä alkuperäistä Luciuksen esittänyttä näyttelijää (Spencer Treat Clark). Ei tällä toki ole mitään merkitystä kun oli lapsi tuolloin vielä mutta siltikin.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
246 874
Viestejä
4 316 273
Jäsenet
71 912
Uusin jäsen
AleksiEJ

Hinta.fi

Ylös Bottom