Tukijäsenyyden maksu

Liittynyt
19.01.2022
Viestejä
102
Rekisteröidyin tänne viime yönä. Olen seurannut YouTubesta laadukkaita esittelyjä ja siksi halusin ostaa heti tukijäsenyyden. Mutta se veloittaa maksun Paypalin kautta. No, olen liittänyt luottokorttini Paypaliin. Kun siinä oli kortin käyttöönottamisessa pieni 1,50 euron testimaksu ja sen veloituksen ohessa nelinumeroinen koodi, niin sitä koodia en näe verkkopankissani. Maksua ei siis tullut Paypalista TechBBS:lle. Enkä pysty maksamaan sitä nyt ollenkaan.

Olisiko mahdollista maksaa suoraan luottokortilla tai verkkopankkimaksulla? Tukisin mielelläni laadukasta toimintaa.
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 401
Rekisteröidyin tänne viime yönä. Olen seurannut YouTubesta laadukkaita esittelyjä ja siksi halusin ostaa heti tukijäsenyyden. Mutta se veloittaa maksun Paypalin kautta. No, olen liittänyt luottokorttini Paypaliin. Kun siinä oli kortin käyttöönottamisessa pieni 1,50 euron testimaksu ja sen veloituksen ohessa nelinumeroinen koodi, niin sitä koodia en näe verkkopankissani. Maksua ei siis tullut Paypalista TechBBS:lle. Enkä pysty maksamaan sitä nyt ollenkaan.

Olisiko mahdollista maksaa suoraan luottokortilla tai verkkopankkimaksulla? Tukisin mielelläni laadukasta toimintaa.
Tervetuloa TechBBS:ään! Valitettavasti muiden maksutapojen integrointi matalalla kynnyksellä foorumialustaan ei ole mahdollista. Jos Paypalin käyttöönotto ja siten maksun suorittaminen jostain syystä takkuaa, niin älä huoli - arvostamme kyllä ajatustasi ja vaivannäköäsi, vaikka homma ei onnistuisikaan! :thumbsup:
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 929
Rekisteröidyin tänne viime yönä. Olen seurannut YouTubesta laadukkaita esittelyjä ja siksi halusin ostaa heti tukijäsenyyden. Mutta se veloittaa maksun Paypalin kautta. No, olen liittänyt luottokorttini Paypaliin. Kun siinä oli kortin käyttöönottamisessa pieni 1,50 euron testimaksu ja sen veloituksen ohessa nelinumeroinen koodi, niin sitä koodia en näe verkkopankissani. Maksua ei siis tullut Paypalista TechBBS:lle. Enkä pysty maksamaan sitä nyt ollenkaan.

Olisiko mahdollista maksaa suoraan luottokortilla tai verkkopankkimaksulla? Tukisin mielelläni laadukasta toimintaa.
Pitäisi näkyä korttitapahtumissa. Olikohan nyt jopa itse tapahtuman nimessä. Kannattaa tarkistaa myös katevaraukset.
 
Liittynyt
19.01.2022
Viestejä
102
Pitäisi näkyä korttitapahtumissa. Olikohan nyt jopa itse tapahtuman nimessä. Kannattaa tarkistaa myös katevaraukset.
Ei näy. Mutta kun sitten chat-bot tuli jelppimään. Sinnehän tuli juuri se kysymys katevarauksen koodista. Ja Murpyä siteeraten sitten botti ei osannut vastata siihen ja sanoi, että ihmiskollegoita ei ole paikalla. Olisi pitänyt soittaa puhelimella $$$ / min. Otan yhteyttä huomenna sinne chattin.
 

Alensia

Custom-titteli
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 834
Soita pankkiin/kortin myöntäjälle, itse jouduin noin tekemään esim. St1 MasterCardilla Steamin vahvistuksen kanssa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 277
Viestejä
4 192 962
Jäsenet
70 895
Uusin jäsen
olsteri

Hinta.fi

Ylös Bottom