• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka TP-LINK UH720 USB 3.2 Gen 1 USB-Hubi | Datatronic

Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
1 003
Tuote: TP-LINK UH720 USB 3.2 Gen 1 (3.1 Gen 1) Micro-B 5000 Mbit/s Musta
Tarjoushinta: 4,90€
Normaalihinta: ~30€
Kauppa: Datatronic
Voimassa: ?
Linkki: 4,90 € | TP-LINK UH720 USB 3.2 Gen 1 (3.1 Gen 1) Micro-B 5000 Mbit/...


Kommentti tarjouksesta:
Edullisen oloinen USB-Hubi. Tarjous ollut voimassa jo pari päivää joten tuskin kyseessä hintavirhe (vaikkakin saattaa silti olla).
 
"Datatronic -45 kpl "

Näyttää kelpaavaan silti. Oletettavasti poistoerä joten osa voi jäädä ilman, jos tuo 15kpl on todellinen määrä.
 
-58kpl, onnea arvontaan osallistuneille.

Mulla on vieläkin >6kk tulematta 6kpl tarjoustuulettimia.

Tosin täytyy Datatronicille antaa täydet pisteet että toimittivat EdgeRouter 4:n hintaan 63,90 eur vaikka kestikin yli 3kk (muualla hinta yli 170eur).
 
Hei!

Valitettavasti joudumme peruuttamaan tilauksenne järjestelmässämme olleen hintavirheen takia.

Palautamme teille rahanne, ja ne näkyvät teillä muutaman pankkipäivän päästä.

Pahoittelemme tästä teille aiheutunutta haittaa ja vaivaa.


Yllätys.
 
Jännitys tiivistyy että mihin miinus lukemaan tuo stoppaa :kahvi:

E:
1744892680350.png


Sieltähän se tuli itellekkin vaikka toimitusarvio näytti lupaavalta.
 
Viimeksi muokattu:
Loppuu meikäläiseltä tilaaminen sinne jos ei edes niitä 15 ensimmäistä toimita :smoke:
Multa loppu tilaaminen jo aikaa sitten datatronicista, just tän takia. Kauhee selittely ja veivaaminen ja omiin myyjän oikeuksiin vetoaminen jnejne.


Just oli kuluttajassa artikkeli aiheesta, missä oli aika selkee että myyjä ei voi vedota hintavirheeseen kovinkaan helposti ainakaan elektroniikassa
"Kilpailu- ja kuluttajaviraston johtava asiantuntija toteaa yleisellä tasolla, että virheellisesti ilmoitettu hinta sitoo myyjää, ellei virhe ole niin selvä, että kuluttajan olisi pitänyt ymmärtää, että kyseessä on virheellinen hinta. Tietyissä hyödykkeissä, kuten elektroniikassa, voivat hintavaihtelut olla suuria ja kuluttaja voikin kuluttajaviraston johtava asiantuntijan arvion mukaan yleensä luottaa alhaisen hinnan olevan oikea.",
"Sopimusehto, jolla myyjä varaa itselleen oikeuden perua tilaus hintavirheen takia, on lähtökohtaisesti mitätön.",
"Jos kuluttaja ostaa tuotteen ja myyjä kieltäytyy toimittamasta tuotteen vedoten hintavirheeseen, eikä hintavirhe ole selvä, kannattaa kuluttajan aloittaa reklamoimalla myyjää ja vaatimaan myyjää toimittamaan sopimuksen mukainen tuote,"
 
Multa loppu tilaaminen jo aikaa sitten datatronicista, just tän takia. Kauhee selittely ja veivaaminen ja omiin myyjän oikeuksiin vetoaminen jnejne.


Just oli kuluttajassa artikkeli aiheesta, missä oli aika selkee että myyjä ei voi vedota hintavirheeseen kovinkaan helposti ainakaan elektroniikassa
"Kilpailu- ja kuluttajaviraston johtava asiantuntija toteaa yleisellä tasolla, että virheellisesti ilmoitettu hinta sitoo myyjää, ellei virhe ole niin selvä, että kuluttajan olisi pitänyt ymmärtää, että kyseessä on virheellinen hinta. Tietyissä hyödykkeissä, kuten elektroniikassa, voivat hintavaihtelut olla suuria ja kuluttaja voikin kuluttajaviraston johtava asiantuntijan arvion mukaan yleensä luottaa alhaisen hinnan olevan oikea.",
"Sopimusehto, jolla myyjä varaa itselleen oikeuden perua tilaus hintavirheen takia, on lähtökohtaisesti mitätön.",
"Jos kuluttaja ostaa tuotteen ja myyjä kieltäytyy toimittamasta tuotteen vedoten hintavirheeseen, eikä hintavirhe ole selvä, kannattaa kuluttajan aloittaa reklamoimalla myyjää ja vaatimaan myyjää toimittamaan sopimuksen mukainen tuote,"
E: löysinkin jo.
 
Multa loppu tilaaminen jo aikaa sitten datatronicista, just tän takia. Kauhee selittely ja veivaaminen ja omiin myyjän oikeuksiin vetoaminen jnejne.


Just oli kuluttajassa artikkeli aiheesta, missä oli aika selkee että myyjä ei voi vedota hintavirheeseen kovinkaan helposti ainakaan elektroniikassa
"Kilpailu- ja kuluttajaviraston johtava asiantuntija toteaa yleisellä tasolla, että virheellisesti ilmoitettu hinta sitoo myyjää, ellei virhe ole niin selvä, että kuluttajan olisi pitänyt ymmärtää, että kyseessä on virheellinen hinta. Tietyissä hyödykkeissä, kuten elektroniikassa, voivat hintavaihtelut olla suuria ja kuluttaja voikin kuluttajaviraston johtava asiantuntijan arvion mukaan yleensä luottaa alhaisen hinnan olevan oikea.",
"Sopimusehto, jolla myyjä varaa itselleen oikeuden perua tilaus hintavirheen takia, on lähtökohtaisesti mitätön.",
"Jos kuluttaja ostaa tuotteen ja myyjä kieltäytyy toimittamasta tuotteen vedoten hintavirheeseen, eikä hintavirhe ole selvä, kannattaa kuluttajan aloittaa reklamoimalla myyjää ja vaatimaan myyjää toimittamaan sopimuksen mukainen tuote,"

Mulla on just keissi kesken datatronicin kanssa. KKV:nkin mielestä kyseessä ei ollut hintavirhe. Datatronicin vastaus: "olemme eri mieltä kuluttaja-asiamiehen kanssa" mikä on jo lähtökohtana aika naurettava. Suositan jokaista viemään nämä asiat loppuun asti ihan vaan periatteessa kun tää paskalafka ei saa hintojaan kuntoon. Jännä ettei missään muissa kaupoissa ole ongelmia vastaavalla tavalla.
 
Mulla on just keissi kesken datatronicin kanssa. KKV:nkin mielestä kyseessä ei ollut hintavirhe. Datatronicin vastaus: "olemme eri mieltä kuluttaja-asiamiehen kanssa" mikä on jo lähtökohtana aika naurettava. Suositan jokaista viemään nämä asiat loppuun asti ihan vaan periatteessa kun tää paskalafka ei saa hintojaan kuntoon. Jännä ettei missään muissa kaupoissa ole ongelmia vastaavalla tavalla.
Just kirjoitin heille sähköpostin että mikäli eivät sopimusta (tilausvahvistusta) noudata, niin vien asian eteenpäin kuluttajansuojaan. Jään odottelemaan ja päivitän että mitä vastaavat.

Varsinkin, kun tein tilauksen vielä hyvissä ajoin ennenkuin 15 tilausta oli täynnä. Mutta kaikille jotka peruutuksen sai niin suosittelen myös tätä.

Rupee pikkuhiljaa vituttamaan tämä perseily heidän suunnalta. Tämä ei lopu ikinä jos jotain rotia tähän hommaan ei saada ja sattumoisin toistuvasti sama firma kyseessä näissä aina
 
Datatronic on täällä luvannut noudattaa kuluttajariitalautakunnan päätöksiä niin kannattaa ostaa tuotteet muualta ja vaatia erotus heiltä. Käsittely vie kuitenkin sen 2v niin helpompi vaatia erotusta kuin alkaa 2v päästä sitte kinaamaan millä se sitte korvattais.

Edit: Itseasiassa totesivatkin että ovat aiemmin noudattaneet päätöksiä. Tulevaisuudessa voi olla eri asia
 
Viimeksi muokattu:
Just kirjoitin heille sähköpostin että mikäli eivät sopimusta (tilausvahvistusta) noudata, niin vien asian eteenpäin kuluttajansuojaan. Jään odottelemaan ja päivitän että mitä vastaavat.

Varsinkin, kun tein tilauksen vielä hyvissä ajoin ennenkuin 15 tilausta oli täynnä. Mutta kaikille jotka peruutuksen sai niin suosittelen myös tätä.

Rupee pikkuhiljaa vituttamaan tämä perseily heidän suunnalta. Tämä ei lopu ikinä jos jotain rotia tähän hommaan ei saada ja sattumoisin toistuvasti sama firma kyseessä näissä aina

Ja IMO vielä naurettavampaa tästä tekee se että on täällä foorumillakin yhteistyökumppanina ja omassa ketjussaan esittävät jotain aspa jeesusta ja samalla kustaan kuluttajaa silmään toisaalla.
 
Tuntuu siltä, että jos Datatronicilla on tavaraa hyvällä hinnalla, niin 90% varmasti on "hintavirhe" kyseessä. Juurisyy näihin hintavirheisiin taitaa olla se, että ollaan haluttu mennä sieltä mistä aita on matalin ja päästä mahdollisimman halvalla. Kaikki hinnat ja varastosaldot on automatisoitu ja siellä ei yksikään ihminen seuraa niitä ollenkaan. Lopputulos on sitten kauheeta sekoilua.
 
Tuntuu siltä, että jos Datatronicilla on tavaraa hyvällä hinnalla, niin 90% varmasti on "hintavirhe" kyseessä. Juurisyy näihin hintavirheisiin taitaa olla se, että ollaan haluttu mennä sieltä mistä aita on matalin ja päästä mahdollisimman halvalla. Kaikki hinnat ja varastosaldot on automatisoitu ja siellä ei yksikään ihminen seuraa niitä ollenkaan. Lopputulos on sitten kauheeta sekoilua.
Kuvasit juuri 90% suomalaisista verkkokauppoista. :rofl:
 

Statistiikka

Viestiketjuista
275 299
Viestejä
4 740 214
Jäsenet
77 318
Uusin jäsen
Paperipaino

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom