Mulla olis noiden ehdotusten puolivälistä oleva, 7" kosketusnäyttö 1024x600 (taitaa se siellä linkissä olla toisena kun valitsee kuvasta), Raspia varten aikoinaan ostin, mut lähinnä keränny pölyä 3 vuotta. Itse näyttö on ilmeisesti IPS, hieman tummahko mun makuun, eikä ole rautasäätöjä. Se näyttö itsessään on todennäköisesti sama kuin nuo kaikki muut netissä pyörivät (tai vanhempi malli, tossa linkissä tais olla 1 micro-USB), HDMI, micro-USB:llä kosketus (toimii ilmankin), micro-USB:llä virta (muistaakseni toiminu jopa ilman tätä jos kosketuksen USB on kiinni Raspin perässä, mutta tätä ei ilmeisesti valmistaja eikä kukaan lupaa) ja on/off (ilmeisesti pelkälle taustavalolle, kosketus ainakin toimi vaikka oli HDMI irti ja offilla).
Raspissa oli heti oikein päin, kuva kohdallaan ja kosketus toimi suoraan, Windowsissa rupes kans kosketus toimimaan kun ilmeisesti automaattisesti haki ajurit, mutta pääruudulla, eikä tällä, joka meni kakkoseks, noh, se on Windowsin säätöjä se.
Sitten se huonompi puoli, eli tän kuoret/teline on jotain mitä Kiinasta tuli 20v+ sitten. About sinnepäin ilmeisesti käsin tehty ja suunniteltu tupakkatauolla. Melko karskin näköinen esim. ruuvit yms, välystä joka puolella, jalat maalattu molemmat samalta puolelta yms. Ajaa kyllä asiansa, sopii prototyyppeihin yms, mutta ei mikään valmis tuote jos estetiikka on tärkeää. Linkissä oleva 7" 1024x600 oli ilman mitään kuoria ja telineitä sillä hintaa.
Tää ei oo missään pakkomyynnissä (50€) kun IoT ja sulautetut kyllä kiinnostaa (ja hieman väärä laite siihen, mieluummin vaihtaisin sopivampaan tavaraan), mut ajattelin kun tarjosin sitä isompaa näyttöä ja läppäriä ja ainakin kuvasta nyt saa vähän osviittaa, että näkeekö ton kokosesta näytöstä jotain vai ei, toisessa kuvassa taustalla on 40" FHD telkku.