Eli täällä voi puhua "miehisistä" asioista. Aloitan vaikka tulentekovälineellä...
Zipoista tosiaan tykkään, niitä löytyy - ja rahaa on mennyt. Mutta aika vaivalloisia ovat. Haluaisin jonku helpon sähköllä ladattavan, joka ei tuulta pelkää.
En tiedä, ovatko hajuvedet "äijämäisiä". Noh, itse ainakin luettelen ne...
Näitäkin tykkään kerätä. Noh, mulla on nytten vasta kolme. Mutta, uskon että määrä tulee lisääntymään. Olen yhden tälläisen jo kadottanut.
Tämä saattaa astua joidenkin jo olemassa olevien ketjujen päälle (esim. vaikka hajuvedet), mutta niistä voi sitten puhua siellä. Sytkäreille tämän lähinnä tein, semmoista ei taida olla. Onko edes Leatherman ketjua?
Mutta puheenaiheita on monia, sen tämän ketjun otsikko takaa. Sana on vapaa!
Eli olisi haussa joku "tuulenkestävä" sytytin. Tossa (ylemmässä olevassa lainauksessa) näytti olevan ihan hyviä. Mutta tuntuu liian halvalta, kyllä mä joku 20-30 euroa olisin valmis maksamaan.Parashan se joku tommonen "toho" on. imho.
esim. tommonen Jetflame saksasta 4eur ja motonetistä niitä on laarillinen siellä, olikohan 3eur max.
Buy CIGARWORLD Jetflame | Lighter | Cigarworld
CIGARWORLD Jetflame Cigar lighter in high quality at Cigarworld ✓ large selection ✓ 24h shipping » Order now!www.cigarworld.de
Zipoista tosiaan tykkään, niitä löytyy - ja rahaa on mennyt. Mutta aika vaivalloisia ovat. Haluaisin jonku helpon sähköllä ladattavan, joka ei tuulta pelkää.
En tiedä, ovatko hajuvedet "äijämäisiä". Noh, itse ainakin luettelen ne...
Näitäkin tykkään kerätä. Noh, mulla on nytten vasta kolme. Mutta, uskon että määrä tulee lisääntymään. Olen yhden tälläisen jo kadottanut.
Mutta puheenaiheita on monia, sen tämän ketjun otsikko takaa. Sana on vapaa!