Tomb Raider pelisarja

Aijaaa, no mielenkiintoinen juttu. Minäpäs kokeilen
Joo, kokeilin noita, et aloitin edellisestä savetuksesta ja sit kokeilin alhaisella virkistystaajuudella. ei mitän apua. Kyllä tämä peli taisi jäädä pelaamatta. No ei tuossa sinänsä varmaan paljoo menetä. mut harmittaa ku ostin sen täyteen rahaan uutena ja sit jäi vaan aluksi pelaamatta
 
Joo, kokeilin noita, et aloitin edellisestä savetuksesta ja sit kokeilin alhaisella virkistystaajuudella. ei mitän apua. Kyllä tämä peli taisi jäädä pelaamatta. No ei tuossa sinänsä varmaan paljoo menetä. mut harmittaa ku ostin sen täyteen rahaan uutena ja sit jäi vaan aluksi pelaamatta
Olet varmaan vielä viimeisenä kokeilut steamissa tiedostojen tarkistusta mutta tuskimpa se tuossa on vika.

Edit:

  • DIRECTX 12 - Off
  • NVIDIA RTX DLSS - Ultra Performance
  • FULLSCREEN - Off (This is important)
  • VSYNC - Half Refresh Rate (This is important)


Pahoin pelkään että ei tuollakaan ole hyötyä.
 
Olet varmaan vielä viimeisenä kokeilut steamissa tiedostojen tarkistusta mutta tuskimpa se tuossa on vika.

Edit:

  • DIRECTX 12 - Off
  • NVIDIA RTX DLSS - Ultra Performance
  • FULLSCREEN - Off (This is important)
  • VSYNC - Half Refresh Rate (This is important)


Pahoin pelkään että ei tuollakaan ole hyötyä.
Hei, Kiitokset näistä:)

On kyllä todella omituista, mutta ilmeisesti ainakin tuo Fullscreen OFF oli yksi ratkaiseva tekijä. Nyt pääsin eteenpäin. Uskomatonta. Kiitokset
 
Tuli palattua vielä 5v tauon jälkeen tämän pelin pariin, 100% ja ajallisesti meni noin 50-60h, edeltävät kerrat tuli pelattua 3D:nä, nyt perinteisesti vain 2D:llä.

Tällä kertaa peli kaatui vain muutamia kertoja ja tuolloinkin aina samassa kohdassa, kyseisessä tilanteessa ammuin ROTTR tapaan kannettavan näyttöä jonka myötä peli kaatui kerta toisensa jälkeen ;) googlen perusteella kyse oli tiedossa olevassa bugista jota ei ilmeisesti oltu vaivauduttu vain korjaamaan.

Jouduin myös käynnistämään pelin aina kahdesti kun olin pelannut noin 75-80%, puheäänet kun olivat kadoksissa ensimmäisellä käynnistys kerralla ja tällä tavoin mentiin siis loppuun asti.

Aivan lopussa jo täysin kyllästyneenä piti ihan luntata mitkä olivat kaksi tekemätöntä sivutehtävää joita en ollut vain hoksanut aloittaa, muutoin tuli kaikki mahdolliset etsittyä sekä ratkaistua omin avuin, muutamalle haudalle tosin piti palata myöhemmin uudelleen kun en heti keksinyt ratkaisua.

Viimeisin dlc tuli ilmeisesti myös vasta nyt pelattua koska tästä ei ollut sitten mitään mielikuvaa sekä tuon ratkaistua tuli samalla uusi steam achievement (seasoned pro), yhteensä uusia tuli avattua yhdeksän (68/99).

Luulen että tämä trilogia on nyt lopullisesti kaluttu, ainoa syy palata vielä pelien pariin olisi että löytäisin itselleni vuoden 2016 LG Oledin 3D-tuen kera tai vaihtoehtoisesti tulisi hankittua joku uusista Samsung & Acer 3D-näytöistä.

Tälle vuodelle julkaistavaksi tarkoitettu Tomb Raider: Legacy of Atlantis saattaa muuten valitettavasti eräiden uutisvuotojen mukaan siirtyä ensi vuoden helmikuulle. Jos tämä pelko toteutuisi, saattaisi tämä myös vaikuttaa vuonna 2027 julkaistavaksi tarkoitetun Tomb Raider Catalyst siirtymistä vuodella eteenpäin. Tiedä kuitenkin näistä, toistaiseksi ovat vain huhuja.

@TTohveli koska viimeisimmät sivut on lähinnä keskusteltu jo muista Tomb Raider peleistä, pitäisikö otsikkoa päivittää ja muuttaa ajan mukaisemmaksi, yleiseksi TR-ketjuksi, esim. Tomb Raider-pelit tms. ?
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://x.com/AspyrMedia/status/2056780034019344622


Nytten olisi kiva nähdä joku testi miten vaikuttaa suorituskykyyn.

Edit:


Tomb Raider Legacy of Atlantisin pitäisi olla vielä aikataulussa
 
Viimeksi muokattu:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://youtu.be/0wEjbSYNUM8


Legacysta trailaeria!
Tupla pistoolit ovat back in business!

Edit:
Vaikka Camillan TR peli tää ei ole enään mutta aikajanallisesti sopii sen kanssa:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://youtu.be/sjnpG2xQIsU


Unpatched versio vs patched versio lopun SotTR:stä
 
Viimeksi muokattu:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://youtu.be/0wEjbSYNUM8


Legacysta trailaeria!
Tupla pistoolit ovat back in business!

Erittäin lupaava traileri mutta julkistus vasta 12.2.2027 mikä on ainakin itselleni aikamoinen pettymys. Pelihän on toteutettu UE5 pelimoottorilla joten on hyvin suuri mahdollisuus että tähän tullaan saamaan modi-yhteisön avustuksella VR- sekä 3D- tuki, täällä ollaan jo tähän valmistauduttu.
 
Erittäin lupaava traileri mutta julkistus vasta 12.2.2027 mikä on ainakin itselleni aikamoinen pettymys.
Jossain välissä luin Twitter kommenteista(Ei välttämättä aitoja) että pelin julkaisupäivä määrä olisi ollut 2026 marraskuu mutta mikäs jättiläinen siellä lymyilee? joten ihan fiksu veto antaa GTAVI mällätä kaikki palsta tilat loppuvuosi 2026 ja siirtää peli helmikuulle 2027(Itse mietittynä)

Olisivat sitten vetäneet pari päivää myöhäisemäksi, Laran syntymäpäiville kuitenkin:
2024= 14.2 Remastered 1-3
2025= 14.2 Remastered 4-6
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
308 608
Viestejä
5 230 074
Jäsenet
83 358
Uusin jäsen
lampunhenri

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom