Toinen näyttö/projektori sotkee työpöydän kuvakkeet win10

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 160
Onko jotain toimivaa ratkaisua saada winukka muistamaan työpöydän asetukset, kun lähtee järki järjestellä kuvakkeet ja kansiot työpöydällä joka helvetin kerta kun käyttää läppärissä näyttöä, telkkaria tai projektoria, vaikka resoluutio ei edes vaihdu.
 
Liittynyt
12.04.2017
Viestejä
470
Onhan siellä se automaattinen järjestys. Työpöydällä hiiren oikeaa - >näytä
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
1 050
Jahhas en ole siis ainut jolla ongelmia W10:n ja pikakuvakkeiden kanssa.

Ongelmat alkoi iltsellä creator's updaten myötä kahdessa koneessa.. :rage:
Kuvakkeita ei saa alimmalle riville kuin tietyssä järjestyksessä ja silloinkin vain jos ne järjestää riviksi työpäydän keskellä, josta sitten siirtää pötkönä. Mikäli järjestys on väärä osa kuvakkeista jää alareunaan randomissa järjestyksessä ja satunnaisia "slotteja" jää myös tyhjäksi pötkön väliin. Loput sitten levittäytyvät mielivaltaisesti 1-3 riviä ja saraketta ylemmäs.:facepalm:

Mitään korjausta tähän winukan mielivaltaiseen potaskaan en ole nyt viikkojen aikana keksinyt.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 160
Onhan siellä se automaattinen järjestys. Työpöydällä hiiren oikeaa - >näytä
Niinno tässähän ongelmana onkin juuri se, että winukka sotkee sen järjestyksen mihin itse ne asetellut. Riesa on vaan kohtuullinen kun työpöydällä on pari kolmekymmentä kansiota, ja kasa muita filuja, suurinpiirtein sellaisessa järjestyksessä, mistä löytää asiat. Kansiot alhaalla jne. Aakkosjärjestykseen räjäyttäminen ei juuri lämmitä.

Tuntuu vaan niin absurdilta, että tälläistä save layout -nappia ei tähän maailman aikaan ole saatu lätkittyä, vaikka tuskin kaksin tästä kärsitään. Jotain softaa löytyy työpöydän ja kuvakkeiden hallintaan, mutta pitäisin sitä viimeisenä vaihtoehtona.
 
Liittynyt
16.02.2017
Viestejä
48
Minulla on ollut käytössä DesktopOK niminen softa joka on ollu erittäin toimiva, tähän saa desktoppeja tallennettua ja automaattitallenuksen. Olen myös kärsinyt kyseisestä ongelmasta ja windows ei sisällä asiaan ratkaisua.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 265
Viestejä
4 217 738
Jäsenet
71 013
Uusin jäsen
goozer

Hinta.fi

Ylös Bottom