Täältä foorumilta ilmaiskasassa saatu ja seuraavalle joutuva kone vaikka autotalliin tms.
Miinuksia:
- Näppiksessä ei toimi 6,7,Y, U, H, J, N, M näppäimet. Kuten kuvissa näkyy, niin hatut sekä linkut otettu noilta kohtia ehjänä irti vian etsimiseksi. Hetkellisesti toimivat kun painelin välilyönnin ja kirjainrivin väliä, mutta en saanut enää toistettua sitä uudelleen testatessa.
- pohjan ruuveista puuttuu suurin osa.
- EI LATURIA. Olen käyttänyt virtalähteen kautta. (19 V DC)
- Ei levyasemaa, dummy tilalla.
Plussaa:
- Akku vaikuttaa pelittävän ja sanoo tuntia tai paria kestoksi
- Olen putsaillut aika paljon moskaa koneesta, toki saumoissa yms vielä on jotain.
Specsit:
- Intel Celeron N2940
- 8 GB RAM
- 250 GB HDD
- 15,6" 1366 x 768
Mieluusti nouto Sipoosta, Nikkilän keskustan alueelta.
Kahvipaketin voi tuoda tilalle jos haluaa, mutta kun tämä on ilmaiseksi saatu, niin lähtee ilmaiseksi eteenpäin.
Voi olla että tulee annettavaksi myös toinen Asus, mutta tätä kirjoittaessa se ei anna kuvaa. Päivitetään ilmoitusta jos alkaa pelittää, muuten ositan sen itselle laatikkoon.
Miinuksia:
- Näppiksessä ei toimi 6,7,Y, U, H, J, N, M näppäimet. Kuten kuvissa näkyy, niin hatut sekä linkut otettu noilta kohtia ehjänä irti vian etsimiseksi. Hetkellisesti toimivat kun painelin välilyönnin ja kirjainrivin väliä, mutta en saanut enää toistettua sitä uudelleen testatessa.
- pohjan ruuveista puuttuu suurin osa.
- EI LATURIA. Olen käyttänyt virtalähteen kautta. (19 V DC)
- Ei levyasemaa, dummy tilalla.
Plussaa:
- Akku vaikuttaa pelittävän ja sanoo tuntia tai paria kestoksi
- Olen putsaillut aika paljon moskaa koneesta, toki saumoissa yms vielä on jotain.
Specsit:
- Intel Celeron N2940
- 8 GB RAM
- 250 GB HDD
- 15,6" 1366 x 768
Mieluusti nouto Sipoosta, Nikkilän keskustan alueelta.
Kahvipaketin voi tuoda tilalle jos haluaa, mutta kun tämä on ilmaiseksi saatu, niin lähtee ilmaiseksi eteenpäin.
Voi olla että tulee annettavaksi myös toinen Asus, mutta tätä kirjoittaessa se ei anna kuvaa. Päivitetään ilmoitusta jos alkaa pelittää, muuten ositan sen itselle laatikkoon.
Viimeksi muokattu: