Toimiva Digiboxi T2 ja toimiva CI+ kortinlukija

Liittynyt
17.01.2020
Viestejä
72
Hei.

onko enää saatavilla mitään järkevänhintaista
Topfield 1410t tai 1410ct korvaajaa.

Sukulaisella hajoa yks topparin 1410t ja sanoin kaverilta hybridin eli 1410ct:n lainaan, mutta tässä ei toiminut Digitan antenni-TV:n kortinluku, koska ilmeisesti sisäinen kortinlukija oli viallinen tai olis pitäny päivittää firmware, mutta noita päivitystiedostoja en löydä enää mistään.
En oo varma pystyiskö päivittää jos laittaa Ethernet piuhalla nettiin

Mut olisko markkinoilla mitään hyvää ja helppoa. Mieluiten edullista toimivaa digiboxia jolla sais sukulaismiehelle MTV3 Max HD:n tallennettua joko sisäiselle levylle tai ulkoiselle USB-levylle.

katsonut myös noita VU bokseja mut hinnat ja ominaisuudet on sekavasti esitetty. Eikä tiedä, et paljonko lopulta maksaa -> liikaa

Samsungin telkku päivitettiin jossa piti olla tallennus, mutta Samsungin tukeen soitettuani sanottiin, että ei just tässä Suomeen tuodussa mallissa ole
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 195
Missä uudessa televisiossa ei ole tallennusta? Luulin että kaikissa on. Ja jos piti olla, mutta ei ole, niin mikset vie takaisin kauppaan. En ainakaan itse osaa kuvitella että vielä vuonna 2023 puljaisin jonkun erillisen digiboxin kanssa.
 
Liittynyt
21.02.2019
Viestejä
1 975
Mites toi USB-tallennus ja CI+ pelaavat yhteen? Mulla ei ole vuosiin ollut katselukorttia, joten en voi testata.
 
Liittynyt
17.01.2020
Viestejä
72
Tätä itsekin meinasin kysyä, että onko kellään kokemusta esim. Antenni -maksutv:n kanavien tallentamisesta?
 
Liittynyt
17.01.2020
Viestejä
72
Missä uudessa televisiossa ei ole tallennusta? Luulin että kaikissa on. Ja jos piti olla, mutta ei ole, niin mikset vie takaisin kauppaan. En ainakaan itse osaa kuvitella että vielä vuonna 2023 puljaisin jonkun erillisen digiboxin kanssa.
Ei ole monessakaan telkkarissa enää kuulemma, koska suoratoisto on suositumpaa, kuin tallennus
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 462
Viestejä
4 200 250
Jäsenet
70 910
Uusin jäsen
Dewlin9000

Hinta.fi

Ylös Bottom