Todella Raskaasti Kellotettu Kone & Lokaalit Tekoälyt ( Hikyn Aikuislego Luola )

Liittynyt
04.02.2020
Viestejä
276
Riippuu tietenkin tittelistä jne. Omasta mielestä lisää kyllä tehoja todella hyvin:
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
272
valitetavasti OBS ei tunnista teslaa yksinään AMD:n kanssa.
Joten nyt mulla on tossa tokana näyttiksenä RTX 2070 super, vanhani!
Sen se tunnistaa!

IMG_20231111_044120.jpg
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
272
Koskaan ei oo mulla pelit näyttänyt näin upeelta ja tuntuneet niin hyvältä katsella.
1440p pää näytössä, asetukset aina ultralla, mukaanlukien Re-Shade ohjelma mieluisine efekteineen, todella vaativa näyttikselle btw.
Mut on vähän harmillista, etten kuitenkaan nauti pelaamisesta sillai ko joskus tein.
mut noh, ainakin mun myllyni on vihdoinkin suhteellisen vakuuttava yksilö.

20231111103635_1.jpg
 

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 181
Koskaan ei oo mulla pelit näyttänyt näin upeelta ja tuntuneet niin hyvältä katsella.
1440p pää näytössä, asetukset aina ultralla, mukaanlukien Re-Shade ohjelma mieluisine efekteineen, todella vaativa näyttikselle btw.
Mut on vähän harmillista, etten kuitenkaan nauti pelaamisesta sillai ko joskus tein.
mut noh, ainakin mun myllyni on vihdoinkin suhteellisen vakuuttava yksilö.

Peleihin keskittyy paremmin kun ei ole koko ajan statistiikkatiedot näkyvillä, oli joskus myös aina kellot, lämmöt, fps jne näkyvissä ja niitä tuijotti silloin jatkuvalla syötöllä, kun pelit taas menivät vaan ohi.
Nykyään saa peleistäkin paljon enemmän irti kun vain testausvaiheessa katsoo lämmöt yms kuntoon ja pistää sen jälkeen kaiken ylimääräisen piiloon.
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
272
Peleihin keskittyy paremmin kun ei ole koko ajan statistiikkatiedot näkyvillä, oli joskus myös aina kellot, lämmöt, fps jne näkyvissä ja niitä tuijotti silloin jatkuvalla syötöllä, kun pelit taas menivät vaan ohi.
Nykyään saa peleistäkin paljon enemmän irti kun vain testausvaiheessa katsoo lämmöt yms kuntoon ja pistää sen jälkeen kaiken ylimääräisen piiloon.
hmmm, tossa on järkeä, saatat hyvinkin olla oikeessa.
Mut ongelmana on se, että oon epäironisesti autistinen ja tykkään siitä ihan liikaa.
Mut luulen että oot oikeessa.
 

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 181
Tee pliis custom fan curve, eihän tollasta meteliä jaksa kuunnella... :dead:
Ei edes mitään virtasyöppöjä komponentteja että tarttis huudattaa kuin serverihuonetta...
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
272
Tee pliis custom fan curve, eihän tollasta meteliä jaksa kuunnella... :dead:
Ei edes mitään virtasyöppöjä komponentteja että tarttis huudattaa kuin serverihuonetta...
Siis, mähän oon tehnyt custom fan curven.... huutista, ootas ko näät sen!
VIileyttä viileyttä kato!
Nautin tästä.

ebin.PNG
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
272
Tuulettimien huudatus jatkuvasti täysillä tappaa tuulettimien laakerit :D
ja kuumuus vähentää komponenttien ikää.
Ne tuulettimet on suunniteltu toimimaan kauan, toki voin ton curven alkupäätä vähän laskea.
 
Liittynyt
10.12.2022
Viestejä
832
Oma 3770K oli käytännössä max jännitteillä mitä inttel suositteli, 4700MHz all core 8 vuotta eikä se mihinkään hajonnut.
En tajua mistä joillekkin ihmisille on syöpynyt päähän että ylikellottaminen tai jännitteen lisääminen suoraan tuhoaisi jotain.
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
272
Oma 3770K oli käytännössä max jännitteillä mitä inttel suositteli, 4700MHz all core 8 vuotta eikä se mihinkään hajonnut.
En tajua mistä joillekkin ihmisille on syöpynyt päähän että ylikellottaminen tai jännitteen lisääminen suoraan tuhoaisi jotain.
Emt, ehkä sulle on osunut hyvä chippi
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
244
Emt, ehkä sulle on osunut hyvä chippi
Eiköhän se lämpö tapa ennemmin, pitää myös muistaa panostaa kotelon ilmankiertoon. Vrm ja muiden piirien lämpötilat on mielestäni yhtä tärkeitä kuin esim näyttiksen coretemp, muisteista puhumattakaan.
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
272
Enskuussa pyrin hommaan Laaja näytön.
Sit setuppi on pitkälti up to standards
IMG_20231116_000027.jpg
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
272
AHH...
Koneeni on tavannut oivan haastajan.
7 days to die.
10 gigaa modeja, 2k reso, Ultra, shaderit + se on huonosti optimoitu.
Syö melkeen kaiken mun muistin
IMG_20231116_061649.jpg
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
272
Nyt on tää ja 2k näyttö.
En tiiä mitä valaistusta ootin tapahtuvan tän kaiken myöltä, mut noh.
On kivaa omistaa ekaa kertaa elämässäs tälläsiä asioita.
raisen 9.PNG
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
272
Mun on ollut tarkotus ostaa noin. 6k maksava kone ensvuoden puolella perinnöllä.
Ja varmaankin tuun sillai kaikesta huolimatta tekeen.
Mut tää päivittely on vaan saanut miettiin sitä et mikä siin oikeesti muuttuu, ko teho lisääntyy jos tietty taso on jo saavutettu?
EI se elämää pelasta.

Mut kuitenkin tuun sen varmaan tekeen, koska koneet on kiehtovia.
tosiaan KONE.jpg
 

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 181
Mun on ollut tarkotus ostaa noin. 6k maksava kone ensvuoden puolella perinnöllä.
Ja varmaankin tuun sillai kaikesta huolimatta tekeen.
Mut tää päivittely on vaan saanut miettiin sitä et mikä siin oikeesti muuttuu, ko teho lisääntyy jos tietty taso on jo saavutettu?
EI se elämää pelasta.

Mut kuitenkin tuun sen varmaan tekeen, koska koneet on kiehtovia.
Ymmärrystä ei ole mitä hyödyt uudesta koneesta mutta sellainen pitää saada? Mikä vika nykyisessä on?
Miksi kuuden tonnin kone kun parhaan pelimyllyn saa jo kolmella tonnilla, vai ihan vaan siksi että 6t kone kuulostaa hienommalta kuin kolmen/neljän/viiden tonnin kone?
Nyt jäitä hattuun ja kannattaa ne perintömassit ehkä käyttää johonkin järkevämpään, se kuuden tonnin kone on 1-2v päästä hitaampi kuin sen ajan tonnin kone.
Kannattaa muutenkin katsoa ennemmin speksejä kuin hintaa ja ymmärtää se todellinen päivityksen tarve.
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
272
Jooh, täs meni sattuneista syistä kauemmin, mitä oisin tahtonut iltaani.
MUTTA vanhan prossuni, sekä NVIDIA Teslan legenda elää nyt mun kakkos koneessa.


IMG_20231129_195314.jpg
 
Liittynyt
06.09.2019
Viestejä
121
Ymmärrystä ei ole mitä hyödyt uudesta koneesta mutta sellainen pitää saada? Mikä vika nykyisessä on?
Miksi kuuden tonnin kone kun parhaan pelimyllyn saa jo kolmella tonnilla, vai ihan vaan siksi että 6t kone kuulostaa hienommalta kuin kolmen/neljän/viiden tonnin kone?
Nyt jäitä hattuun ja kannattaa ne perintömassit ehkä käyttää johonkin järkevämpään, se kuuden tonnin kone on 1-2v päästä hitaampi kuin sen ajan tonnin kone.
Kannattaa muutenkin katsoa ennemmin speksejä kuin hintaa ja ymmärtää se todellinen päivityksen tarve.
Harrastus kuin harrastus aina se maksaa . Niin ja kerran täällä vain eletään. Jos et ymmärrä niin ..... . Aito48 toteuta unelmasi ja jatka silti vaikka toiset ulisee.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 980
Viestejä
4 273 558
Jäsenet
71 585
Uusin jäsen
villejok

Hinta.fi

Ylös Bottom