Todella Raskaasti Kellotettu Kone & Lokaalit Tekoälyt ( Hikyn Aikuislego Luola )

Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
374
Hei moro, sain taas syyn tulla kirjotteleen tänne.
Se on aina hyvä merkki ko se tapahtuu neljältä aamuyöstä, semmosta se on.
vaiks tykkäänki tästä paikasta, ni pyrin kirjottaa vaa sillo jos mulla on asiaa.

kone on ollut kirjaimellisesti vaan tiiättekö, päällä täs taas 7 vuorokaut putkee.
Lähinnä huilinut ja '' työskennellyt '' tällästen kappaleiden parissa + kuunnellut niitä tunteja putkeen.
kuten nytkin. ( varoitus saattaa olla haitallista psyykkeelle, vaiks onkin tosi hyvää musiikkia )



Mut se oikee syy miks nyt oon tässä kirjottaas, et koska aika kuluu, vaiks mitään ei tapahtuskaan.
ja 7 vuorokautta on vaan sujahtanut tää main buildi koko ajan päällä.

Ni ko onnistuneesti vanhoilla päivilläni sain käynnistettyä videopelin ja keskityin kattoo sitä mun tekemää overlaytä.
koska numerot kiinnostaa niin vietävästi ja tilastot tekniikasta.
huomasin et oho, ompas ramit turvoksissa, pahat tilanteet, näkee et kone on ollut päällä tekemässä ei mitään taas kauan.
Ja sitäpaitti siellä on ollut varmaan 4 päivää windows 10 pakottamassa mulle päivityksiä.
Mut ei vaan oo kiinnostanut. Mut nyt ihan ramienkin vuoksi, tekee restartti varmaan hyvää tälle.

RIP 7 vuorokauden käynnissäolo putki. ( kyllä näin paljon kirjotin, kun kerroin näin yksin kertasen asian )
( eli ramit täyttyy ko kone on pitkään päällä ja restart tekee hyvää sillon tällön )

Nyt näin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
250 193
Viestejä
4 361 080
Jäsenet
72 566
Uusin jäsen
tuukka555

Hinta.fi

Ylös Bottom