Tobii eye tracker kokemuksia ?+

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
341
Olen tuijottanut nyt 2 tuntia noita v..un pallukoita,eikä tää tunnista mun silmiä ,olen koittanut ilman laseja ja laseilla
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
225
Itselläni on Tobii C4. Näytön alalaidasta laite luki hyvin silmäni mutta kun vaihdoin näyttöä, sijoitin tobiin näytön päälle, josta se ei enää lukenut. Päädyin ostamaan pienen kameratelineen, jolla sensoria voi pitää taas näytön alla. Siitä lukee normaalsiti.

Onko huoneessa liika, tai liian vähän valoa? Mikä on etäisyys?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
341
No otin telkkarin päältä,huone on pimeä. Katselen noita pallukoita configuraatiossa,toi vehje näkee mun silmät pari pallukkaa,mitkä hajoaa,mut sitten aina sanoo että ei näe silmiä,ja sitten toi ohjelma aloittaa alusta sen konfigin.
Eli mulla on tuo 4c
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
225
Ei pitäisi tähän tapaukseen vaikuttaa mutta muistin juuri, että asentaesani tätä tobiia aikoinaan, olin pakotettu päivittämään windows seiskasta vihdoin kymppiin. Ainakin joillain, kuten minulla ei tobii sopinut yhteen win seiskan kanssa enää.

Oletko kokeillut muihin USB paikkoihin, päivittää ajurit ja... oletko kammannut tukan ja kulmakarvat silmien tieltä?

Sihtaa laite oikeaan kulmaan (alakantista), jotta silmäsi eivät vain näy ruudulla, vaan myös ovat riittävän keskellä.
Hieman hutiloiden sihdattuna oli ongelmia täälläkin saada kalibroinria läpi.

edit: ja putsaa sensorin pinta puhtaaksi tahroista, kokeile erillaisa valaistuksia.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
341
No mulla on Win 10,partaa on naamassa,harmaata jo :) Koitan sihtailla ,näytön päälle ja alle,nää vehkeet on joskus kinkkisiä. Kerron jos saan toimimaan
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
225
Millaista etäisyyttä toivot voivasi pitää tuohon tobii sensoriin?
Mainitsit telkkarin osana settiäsi, joka kuulostaisi siltä, kuin meinaisit ottaa oikeasti etäisyyttä tuohon vekottimeen. Voisin kuvitella, että viimeistään 1.5 metrin etäsiyydellä alkaa takkuilla laitteen käsitys.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
341
Mulla on Dell 30 tuuman näyttö,onko tää etäisyys nyt puolimetriä,mitä katson
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 938
Viestejä
4 240 665
Jäsenet
71 282
Uusin jäsen
Duali

Hinta.fi

Ylös Bottom