Titan Quest 2 (PC, PS5, Xbox)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TSIGA
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 571
17 vuotta sitten päivän valonsa saanut legendaarinen Titan Quest saa vihdoin jatkoa.



"Grimlore Gamesin kehittämä Titan Quest 2 on nyt paljastettu julkaisija THQ Nordicin toimesta. Luvassa on julkaisijan mukaan jälleen roolipelielementeillä höystettyä toimintaa kreikkalaisen mytologian innoittamissa maisemissa. Alkuperäisen pelin tapaan myös jatko-osassa pelaajat pääsevät muovaamaan omaa hahmoluokkaansa kahden erikoistumisvaihtoehdon yhdistelmistä.

Titan Quest 2:n kerrotaan lisäksi sisältävän pelimaailman tutkimisen ympärille rakentuvan kampanjan, jonka varrella pelaajien kerrotaan tekevän yllättäviä löytöjä. Pelin luvataan myös tarjoavan aiempaa merkityksellisemmän varustusjärjestelmän, jossa jokaisella esineellä on merkityksensä.

Titan Quest 2:n julkaisuaikataulua ei ole vielä vahvistettu
"


 
Ai pentele, tämäkin tuli nyt kokeiltavaksi. Tuli tuota ykköstä, ja sen epävirallista jälkikasvua Grim Dawnia (osa tekijöistä TQsta) semmoisen "pari" tuntia <3

Hankitalistalla on!
 
Ei oikein jaksa ARPG:eitä ilman kunnollista moninpeliä. Harmillista kun Diablolle ei ole kilpailua, usein näistä puuttuu moninpeli kokonaan tai se on huonosti toteutettu.
 
Tää pitää kyllä varmaan hommailla jossain vaiheessa. TQ1:stä tuli hakattua satoja tunteja. Eihän tässä varmaan ole mitään pelin täysin vesittävää vihujen skaalautumista?

Itselle D4 on täysin paskottu tuolla. Vie kokonaan pohjan tämmösen looter pelin imusta, kun uusi hieno esine on hetkessä tuhnu.
 
Tää pitää kyllä varmaan hommailla jossain vaiheessa. TQ1:stä tuli hakattua satoja tunteja. Eihän tässä varmaan ole mitään pelin täysin vesittävää vihujen skaalautumista?

Itselle D4 on täysin paskottu tuolla. Vie kokonaan pohjan tämmösen looter pelin imusta, kun uusi hieno esine on hetkessä tuhnu.
Vihollisten levelit menee aluiden mukaan millä ovat, mutta ne voi säätää lähemmäs oman hahmon leveliä pelin sisäisellä valuutalla, jos vaikka haluaa grindata xp:tä alkupään alueilla. Voi myös nostaa tai laskea vihollisten leveliä ylipäätään jos haluaa säätää vaikeustasoa. How to Change Difficulties (Ritual of Ares) in Titan Quest 2
 
Mites paljon tässä EA:ssa on contentia? Lähinnä että jos satunnaisesti pelailee niin riittääkö pitkään tekemistä.

E: nähtävästi noin 20h, pelitavasta riippuen.
 
Viimeksi muokattu:
Mites paljon tässä EA:ssa on contentia? Lähinnä että jos satunnaisesti pelailee niin riittääkö pitkään tekemistä.

E: nähtävästi noin 20h, pelitavasta riippuen.
9,5 tuntia meni ensimmäisellä pelikerralla tehden kaikki sivutehtävät rauhallisella pelityylillä ja buildia miettien. Suht helppo normaalivaikeustasolla. Bosseihin ei tullut kuoltua kertaakaan, pari kertaa ihan roskamobijoukkiot pääsivät yllättämään.

Kaiken kaikkiaan miellyttävä kokemus, mitä nyt vain UE5 on shittiä, ja satunnaista stutterointia ilmenee jatkuvasti, vaikka fps:t pyörisivätkin satkun yläpuolella (14900k + 5090).
 
Ihan lupaava peli, mutta vaatii heti alkuun, että skaalaimen käy muuttamassa johonkin toiseen, koska vakio AA saa koko grafiikan näyttämään jotenkin suttuiselta liikkeessä

Ja pointsit siitä, että taikoja pystyy näemmä tunaamaan haluamakseen ja pelityyliinsä sopivaksi.
 
Viimeksi muokattu:
9,5 tuntia meni ensimmäisellä pelikerralla tehden kaikki sivutehtävät rauhallisella pelityylillä ja buildia miettien. Suht helppo normaalivaikeustasolla. Bosseihin ei tullut kuoltua kertaakaan, pari kertaa ihan roskamobijoukkiot pääsivät yllättämään.

Kaiken kaikkiaan miellyttävä kokemus, mitä nyt vain UE5 on shittiä, ja satunnaista stutterointia ilmenee jatkuvasti, vaikka fps:t pyörisivätkin satkun yläpuolella (14900k + 5090).
Ei se ole UE5:stä kiinni vaan laiskasta kehityksestä ja mahdollisesti kokemattomasta kehitysporukasta (UE5 suhteen). Sillä saa aikaan hyvin toimivia pelejä jos vaan osaa hommansa
 
Ei se ole UE5:stä kiinni vaan laiskasta kehityksestä ja mahdollisesti kokemattomasta kehitysporukasta (UE5 suhteen). Sillä saa aikaan hyvin toimivia pelejä jos vaan osaa hommansa
Hyvä tietää. Tuppaa vain olemaan yleisempää UE5-peleissä, mutta ehkä se kertoo jotain kehittäjän laiskuudesta ylipäätään, jos on valittu trendikäs ja uusin helposti saatavilla oleva pelimoottori, jolla saa asiallista grafiikkaa aikaan.
 
Tuli pelattua noin 3 tuntia, toimi muuten stutterenginella hyvin mutta..
Miksi pitää olla jokin turha evade skill tässäkin mikä aina määrittää sen kuoleeko vai ei.
Miksi hp juomat kertyy vain taistelusta eikä voi ostaa. Vähänkin kovempi taistelu niin 1-2 ei riitä mihinkään.
En sitten päässyt jotain tutoriaali saaren typerää pomolintua läpi, kun ajoitan dodgen niin huonosti melee hahmolla että aina 1hit kuolema.
no jaa ihan sama en jaksa refundaa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
283 171
Viestejä
4 863 140
Jäsenet
78 613
Uusin jäsen
zipi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom