Tietomurto/Virus koneessa (edelleen) *KUVIA*

Tila
Keskustelu on suljettu.

SinikansiVihko

BANNATTU
BANNED
Morjes. Mulle tehtiin tietomurto ja näytönohjain oli todella oudosti kiinni, kun johtoja oli katkottu näytönohjaimen PCI-E kaapelista Nyt pari kertaa formatoinut koneen. Bios on asennettu uudestaan. CMOS on resetoitu. Otin kuvat windows kansiosta, kun on melkein puhdas asennus. Onko näissä kuvissa jotain outoa? Virus? Malware? Nyt, kun www.google.com sivusto lopetti toimintansa, kun kävin paysafecard sivustolla, niin ajattelin tulla tänne kyselee. Laitan vielä kuvia siitä mitä PCI-E kaapeliin oli lisätty. Jotain konkkia? Vai mitä noi on?

Windows kansio 1.png

Windows kansio 2.png

Windows kansio 3.png

PCIE-Kaapelin lisäykset.jpg

www.google.com:

GoogleCom.png

Viimeksi muokattu:
Joku on käynyt lisäämässä näytönohjaimesi kaapeliin kondensaattoreita? Ok.. Tähän ongelmaan saat parhaiten apua lisensoidulta terapeutilta.

Sitten yhteysongelmasi taas johtuvat todennäköisesti siitä, että sinulla VPN ja 4g-tikku, jonka yhteys pätkii.

Morjes. Mulle tehtiin tietomurto ja näytönohjain oli todella oudosti kiinni, kun johtoja oli katkottu näytönohjaimen PCI-E kaapelista Nyt pari kertaa formatoinut koneen. Bios on asennettu uudestaan. CMOS on resetoitu. Otin kuvat windows kansiosta, kun on melkein puhdas asennus. Onko näissä kuvissa jotain outoa? Virus? Malware? Nyt, kun www.google.com sivusto lopetti toimintansa, kun kävin paysafecard sivustolla, niin ajattelin tulla tänne kyselee. Laitan vielä kuvia siitä mitä PCI-E kaapeliin oli lisätty. Jotain konkkia? Vai mitä noi on?

Windows kansio 1.png

Windows kansio 2.png

Windows kansio 3.png

PCIE-Kaapelin lisäykset.jpg

www.google.com:

GoogleCom.png
Oliko murto vai tietomurto? :confused:

saiskos kuvan siitä johdosta?

joku on nyt trollannut maksimit, koska kieroilla silmillä noi 3,3v ja 6,3 elkot räjähtää 12v johtimessa

Danskebankin tilejä tehty muutama ja tyhjennetty sitten lopuksi.... Lainoja koitettu ottaa yms.

DanskeBank.png

edit: Älandsbanken,Wise,Wirex,Revolut,N26, Holvi, Bunq, Apix tilit tehty myös. Jollain käytössä mun Finnish tupasid ja pelleilee....

Instagram tyhjennetty täysin kuvista, seuraajista, seuratuista. Täysin tyhjä. Gmailia turha koittaa saada, kun salasana vaihtuu heti melkein kun sen on itse vaihtanut. Joku laitto viestii että kaappaa operaattoreiden sms liikenteen ja on kova jätkä. Laitto kuvan leikkipyssystä myös :D

Mitähän sivuja vielä kannattais kattoa. Loppuu ideat kesken :(
MIELI Kriisipuhelin 09 2525 0111

Oli samantyyppinen ongelma RTX 5090:n kanssa jokin aika sitten. Epäilen että konkat oli oikeesti mikrofoneja. Tais olla osa jotakin valtion salajuonta kun talon vieressä oli joskus joku musta paku. Annoin sen yhdelle tyypille joka sanoi voivansa hävittää näyttiksen ihan vain hyvää hyvyyttään puolestani.

Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
275 411
Jäsenet
77 325
Uusin jäsen
benjam

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom