Tietokonepaketti

Katselin vähän täältä jo valmiita muiden rakentamia paketteja ja pistelin erinlaisempaa tavaraa mitä oli saatavilla nopeasti vain. Budjetti se on aikalailla tuossa ja mitään 4K pelaamista ei oo tarkotuskaan harrastella. Edellinen kone sano ittensä irti niin ajattelin jos hyvällä tuurilla sais ensviikoksi ittensä takasin.

Mielipiteitä? Ja tietoa minkämoinen jono on kasauspalvelussa jos vain itse sitten kasais.

Viimeksi muokattu:
Viikko on jonoa kasauksessa. Koteloa ja prossua ei ole hyllyssä nettisaldon mukaan. Eli ei viikossa kerkeä.

Vanhempi 7600 löytyy

ja koteloksi esim.

tai

tai

Viimeksi muokattu:
Muisteissa 10e säästö: 109,90 € | RAM PATRIOT VIPER Venom DDR5 32 GB (2x16GB) 6000MHz CL30...
Tai 20e säästö: 99,90 € | Patriot Memory Viper Venom PVV532G640C32K muistimoduuli 3... (6400 CL32, ei vältätmättä vakaa 1:1, löytyy myös 6000 CL36 profiili ja aina voi manuaalisti säätää)

Itse laittaisin emoon vähän lisää esim
- uusin piirisarja ja PCIe5
- paremmin liitäntiä
- wifi/bluetooth

Muisteissa 10e säästö: 109,90 € | RAM PATRIOT VIPER Venom DDR5 32 GB (2x16GB) 6000MHz CL30...
Tai 20e säästö: 99,90 € | Patriot Memory Viper Venom PVV532G640C32K muistimoduuli 3... (6400 CL32, ei vältätmättä vakaa 1:1, löytyy myös 6000 CL36 profiili ja aina voi manuaalisti säätää)

Itse laittaisin emoon vähän lisää esim
- uusin piirisarja ja PCIe5
- paremmin liitäntiä
- wifi/bluetooth

Kumpaakaan noista ei ole hyllyssä.

juu ei, mutta kone kun on kasauksella niin on jo varauduttu odottamaan. Jos taas halutaan heti kone ja itse kasattuna, niin järkevintä katsoa osia hintojen ja saatavuuden mukaan monesta eri kaupasta

Sanon vaan sillä, että tuo ”5-10 päivää” voi olla jotain ihan muuta… :)

Katselin vähän täältä jo valmiita muiden rakentamia paketteja ja pistelin erinlaisempaa tavaraa mitä oli saatavilla nopeasti vain.
Edellinen kone sano ittensä irti niin ajattelin jos hyvällä tuurilla sais ensviikoksi ittensä takasin.
Tuo ensi viikko on varmaan turhan optimistinen toive joka tapauksessa mutta jos AP haluaa koneen sinne kasausjonoon heti ja toimitetuksi ehkä vaikka sitten ensi viikon jälkeisellä viikolla niin en kanssa laittaisi tilaukseen Datatronicilta yhtään osaa, jota ei siellä varastossa jo ole. Voihan se osa siinä viidessäkin päivässä tulla Datatronicille mutta liian usein saa tuolta heidän ketjusta lukea kun joku odottelee konettaan vielä viiden viikonkin jälkeen kun jotain puuttuu.

Kiitos vastauksista, isoin toive olisi että tavara ois hyllyssä, ettei tarvitse odotella viikkoja tavaran tuloa ja siihen kasausta. Kasauksen kyllä saan täällä pohjosessa itsekkin hoidettua. Tuo lehv:in emo ei ole vaan hyllyssä valmiina mutta useampi M2 paikka ois suotuisaa, wifistä en hyötyny edellisessäkkään emossa.

Kiitos vastauksista, isoin toive olisi että tavara ois hyllyssä, ettei tarvitse odotella viikkoja tavaran tuloa ja siihen kasausta. Kasauksen kyllä saan täällä pohjosessa itsekkin hoidettua. Tuo lehv:in emo ei ole vaan hyllyssä valmiina mutta useampi M2 paikka ois suotuisaa, wifistä en hyötyny edellisessäkkään emossa.
Tuossa sun alkuperäiseen koriin vaihdettu prossu ja kotelo @madi ensimmäisestä kommentista sekä emolevy, jossa 3 M.2 -paikkaa, joista ainakin 2 varmaan ihan käyttökelpoisia. Virransyöttö tuskin mikään paras mutta 7600:lle riittävä. Jos kasaat itse niin tilaat ilman kasausta ja hyvällä tuurilla voi ensi viikolla olla kasa osia käsissä. Kasauksella sitten +viikko ainakin.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
280 830
Jäsenet
78 143
Uusin jäsen
Kuuraja

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom